WIE IN JULI NOD !!!

hallo Allemaal

Heb mezelf ook toegevoegd voor 3-7.
Het makkelijkst is om op die boompjes (die symbolen bij een bericht) t eklikken dan kan je daarna iets erin zetten. Het scheelt weer kopieren en plakken.

Ik heb zelf ook een tijdje geleden een topic geopend,maar soms is het fijn her en der wat te schrijven.
Wij zijn dus voor ronde 10 bezig en ik ben aan het wachten.
Bij de 1 was het in 1 mnd raak en nu ben ik dus al een tijdje bezig.
Ik ben 33 jaar woon samen met onze dochter van 2 en een beetje.

Ik heb vandaag een vroege zwangerschaps test gedaan van de Etos,  waaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Wat ik een beetje onduidelijk vind is vanaf welke dag je kan testen.
Ze geven aan 10 dgn na je gemeenschap maar ja is dat de laatste dag want, de laatste keer was het bij de ovulatie testen onduidelijk wat mijn eisprong was. (of ik had niet goed opgelet) Dus we hadden een drukken wk zullen we maar zeggen.

Afijn nu denk ik dus de hele tijd zou het kloppen ben ik dus weer niet zwanger??
Ik ga maandag maar weer eens de dokter bellen,maar geef dan aan dat we al 11 mnd bezig zijn. Ik ben zelf ook echt een beetje op teveel stress ervan en raak er een beetje depri van.
Vraag wel even wat zij van die test vind.
Aan de andere kant zijn er stellen die nog langer bezig zijn dus ja wat zeur je dan.
Maar ja dit is mijn verhaal.
Ik ga denk ik maar weer wachten op mijnNOD dag.

doeg gr Sahiton

hai brasilgirl

leuk he testen kopen dan wordt het in een keer zo serieus.
ik heb mijn test al ongeveer 2 weken op de fruitschaal liggen.
en die ga ik 13 juli gelijk doen.
voor jou duurt het niet lang meer he 5 juli.
ik ben benieuwd of je van de week wat voelt (kwaaltjes).

en wat je zegt over je familie en de gastenlijst lijkt wel op een film.
voor jullie natuurlijk niet leuk.
probeer het goed te krijgen voordat je gaat trouwen anders kun je misschien niet genieten op je bruiloft.
en zo''n dag beleef je maar een keer en kun je niet over doen.
succes ermee liefs ci lo...

hai sahiton

leuk dat je je hebt toegevoegd.
jeetje 10e ronde ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
als ik jou was zou ik ook naar de huisarts gaan en tegen de tijd dat de gyn tijd voor je heeft op het ziekenhuis ben je al 12 mnd verder.
maar goed jij staat boven aan de lijst dus jou nod is als eerst.
merk je al wat rare dingen of nog niets?
en als ik jou was zou ik me gewoon 3 juli testen met ochtendurine dan weet je het zeker.
mijn trouwdatum is trouwens 3 juli grappig he.
liefs ci lo...

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7     sahiton 10e ronde 2e kindje
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente 2e ronde,1 e kindje
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
                  tallutah,4e ronde,1e kindje
23/7
24/7
25/7
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

hai isa lente

hartstikke bedankt jeetje wat scheelt me dat een hoop getyp ik werd er helemaal gallies van en dit is een paar seconden en klaar is kees.
duizend maal dank zoals je hier boven ziet is het me gelukt.
liefs ci lo...

Hey ci lo,

Bedankt voor je medeleven! Mijn hubbie (to be) en ik proberen ook zo weinig mogelijk aan te trekken van de onzin die men veroorzaakt rondom onze bruiloft! Het is ONZE dag en we maken er zeker wat moois van.

Ik kan echt niet wachten tot ik kan testen hahaha! Die dingen liggen me hier nu aan te kijken, maar voor 5 juli heeft t toch geen zin vrees ik. Het mooie is wel dat mijn moeder die dag jarig is, leuk he!

In mijn eerste berichtje had ik wel al verteld van de kwaaltjes die ik de afgelopen week gevoeld heb. Maar das erg vroeg lijkt me dus ik zal het wel verbeeld hebben hihihi! (we hebben pas de week daarvoor geklust)  Als ik er ff niet aan denk voel ik me NIET zwanger en als ik er veel mee bezig ben voel ik me opeens zooo zwanger hahaha! Afwachten dan maar he...

hai brasilgirl

ja leuk he hoe die testen je aan kijken ik kijk er ook elke dag naar.
maar net wat jij zegt eerder testen heeft geen zin.
het meeste hcg zit in je ochtendurine en is pas duidelijk te zien vanaf je nod dag.
wat zal dat leuk zijn als het raak is op jou moeders verjaardag.
een mooier cadeau als dat  kun je haar niet geven.
liefs ci lo...

Hallo girls,

@isa-lente
Ik heb vanaf mijn 15e de pil geslikt, ben toen gestopt met de pil omdat toen ik even zonder relatie zat en nooit last ergens van gehad. Daarna weer begonnen met de pil en toen ging het "mis" bij mij. Enorme moodswings, echt zo erg dat ik bijna in een depressie ervan raakte. Ik werd echt gek van mezelf. Toen gestopt en Mirena laten plaatsen. Het plaatsen lukte niet bij mij, dus ik heb een half uur in de "steigers" gelegen. Dat was even minder. En inderdaad, het eruit halen in even pijnlijk, maar daarna was het ok.
@Ci-lo Ik heb geen klachten of zwangerschapskenmerken. Maar zodra ik ze heb meld ik het meteen hier!! haha!

Moet het even kort houden, heb zo een verjaardag, dus ga me even omkleden.

gr,

Es

hoi esther

je voelt nog niets jeetje wat spannend zelfs ik ben nieuwsgierig.
ja je leeft gewoon met elkaar mee op een gegeven moment.

en wat jij zei over de pil had ik ook zo erg daarom was ik daar al in 2001 mee gestopt.
veel plezier vanavond.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan