WIE IN JULI NOD !!!

Hoi iedereen,

Leuk om zo een beetje met elkaar te kletsen. Ik slik sinds mijn 14e de pil en was/ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Vind het eigenlijk helemaal niet leuk en ik voelde me veel beter toen ik gestopt was om zwanger te worden van onze dochter. We hebben hier dus ook af gesproken dat ik niet meer aan de pil ga. Nu hoeft dat natuurlijk ook niet eerst hihihi.

Nou goed onze dochter Eva is nu 10,5 maand oud en een echte prinses. Van haar was ik in ronde 9 zwanger dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Toen we bezig waren voor haar heb ik echt heel vaak getest dus ik ga proberen om me nu in te houden en pas te testen als ik ook echt overtijd ben.

Nou ik zal niet vaak reageren deze week omdat we as vrijdag gaan trouwen en daarna gaan we 11 dagen op vakantie. Als ik even tijd heb dan lezen jullie het wel.

Iedereen veel succes!

Liefs Linda,

Hallo allemaal !

Ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen, want ik heb geen nod in juli helaas.
Helaas heb ik een lange cyclus. Na het stoppen van de pil duurde mijn eerst 42 dagen toen 40 dagen en deze nu 45 dagen.
Mijn volgende nod zal dan rond 9 augustus zijn.   Baal hier enorm van want dit verkleint onze kans op een zwangerschap !
We klussen hier heel wat af (eigenlijk om de dag) maar tot nu toe geen resultaat.
We hebben nu 2 ronden gehad, ben nu ongi en we gaan nu naar de derde ronde.
Ik ben 24 jaar en ben al dik 7 jaar samen met mn vriend. We hebben ons een jaar geleden laten registreren als partners.   Wij wonen samen met onze twee katten (poes en een kater). hiih
Ik word dit jaar twee keer tante, zowel mijn zus als schoonzusje zijn zwanger !

Goed weekend verder dames ! En tot "klets"

Hey Allemaal

Welkom aan de nieuw mensen ( te veel om namen te onthouden).

Ik was sinds mijn 15de aan de pil (ben nu 25)  en ben er begin van dit jaar mee gestopt omdat ik me er niet lekker meer bij voelde (depri, constant tussentijdse bloedingen, moodswings) niet echt om zwanger te worden in eerste instantie.

Ik naar de huisarts maar die rade me aan om geen spiraaltje te laten zetten omdat ik nog jong ben en de kans op infectie aanwezig was waardoor je onvruchtbaar kon worden, ook een inplantaat (staafje in arm) was volgens hem niet betrouwbaar.
Ik ging dus naar huis met het advies om maar condooms te gaan gebruiken.

Na een maand hadden we al zo iets, dit is niks en hadden we samen ook wel zo iets van dat het wel leuk zou zijn om een kindje te krijgen.
We zijn al 10 jaar bij elkaar, hebben een huis dat groot genoeg is en kunnen het financieel ook betalen dus waarom niet
Nu wonen we nog samen met onze 4 katten (waar ik af en toe een nestje mee fok en heb nu dus ook nog 6 kittens rondlopen) en een hond en we hopen natuurlijk dat daar volgend jaar een kleine bij komt.
Volgende week dus maar weer flink aan de klus.

groetjes sonja

Hoi sonja,

Erg bijzonder dat je arts gezegt heeft dat je te jong bent voor een spiraal...!! En vooral datr het voor infectie (????) kan zorgen waardoor je onvruchtbaar kan worden??
De mirena spiraal is een van de gezondste anticonceptie middelen die er bestaan. Het geeft maar een kleine hoeveelheid hormonen af waardoor je weinig klachten kan krijgen door hormonen.   En infecties.. ik heb ze in mn 5 jaar nog niet gehad.
Bedoel het niet boos, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het erg bijzonder dat hij jou dus "zonder"anticonceptie naar huis heeft gestuurd terwijl ook ook nog 10 andere anti-conceptie middelen bestaan..
Gelukkig is geen anticonceptie ook nog een mooie en fijne   mogelijkheid voor jullie. haha
Heb je een cattery?? Ik heb ook 2 keer een nestje gehad met de daarbij behorende stambomen. Was erg leuk, alleen toch wel veel werk. En dan bedoel ik niet het vele werk aan de kittens, want dat was alleen maar leuk en geweldig. Maar bedoel meer veel werk om ze weer kwijt te raken/te verkopen. Dus ik ben na 2 nestje weer gestopt. Welke katten fok je?
Veel succes iniedergeval deze maand!!

Groetjes
Isa

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
Helaas kan ik mezelf weer op de lijst zetten voor juli.   Vandaag ongi geworden, gelukkig wel (d.m.v. clomid en pregnyl) een cyclus van 28 dagen, dus ben 25 juli al weer aan de beurt..vlak voordat ik vakantie krijg (de 27ste)   Hopelijk ga ik goed m 'n vakantie inluiden,
Groet, MOON

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7     sahiton 10e ronde 2e kindje
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente 2e ronde,1 e kindje
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
                  tallutah,4e ronde,1e kindje
23/7
24/7
25/7     MOON, ronde 23, 1ste kindje, cyclus 28 dg.met behulp van clomid en pregnyl  
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

Oh, lees net een beetje van hieronder...dus nog even wat meer info over mij, hihi   :
'k ben 30 (April geworden) ben 20 Oktober 2006  getrouwd met mijn mannetje (uiteraard), een superdag gehad, zou hem idd. best nog wel een keertje over willen doen. Ben daarna gestopt met de pil maar helaas toto nu toe nog geen resultaat. We blijven de moed erin houden!!
Groet, MOON

hallo maike sanne en moon29

wat leuk dat jullie ook mee beppen.
hoe meer dames hoe gezelliger.

jeetje moon29 wat ben jij lang bezig.
en ik hoop echt voor jou dat jij stralend op vakantie gaat door een positieve test.
mocht dat niet het geval zijn (er schijnen heel veel kids op vakantie verwekt te worden)
dus als het niet raak is probeer dan van je vakantie te genieten en ongelovelijk te klussen. ik duim voor je toi toi toi
liefs ci lo...

Ha allemaal,

mij lijkt het ook gezellig om met jullie mee te kletsen.
Ik ben 27 jaar en we zijn bezig met ronde 6 voor een eerste kindje.
Ik heb mijn NOD rond 24 juli maar dan ben ik op vakantie maar ik probeer wel jullie op de hoogte te houden!!!

Ik werk zelf als kraamverzorgster en hoop dus zelf ooit mee te maken om zelf in het kraambed te liggen met z'n klein hummelke.
Ik zal me zo ook toevoegen op de lijst.

Succes voor iedereen die bezig is en hopelijk zijn we snel zwanger!!

groetjes wijnie

Terug
Bovenaan