WIE IN JULI NOD !!!

Hoi dames.

Moest even snel alle berichtjes lezen. Heb overdag nooit tijd om te lezen dus heb
's avonds wat in te halen. Valt gelukkig vandaag wel mee. Geloof dat iedereen het rustig aan heeft gedaan achter de computer.

Vanmorgen in huis aan het werk geweest. Plafonnetje gewit en nieuwe lamp opgehangen. We zijn het huis een opknap beurt aan het geven. 's middags visite gehad van een nichtje. Die is inmiddels 7 maanden zwanger. Dus lekker over baby'tjes zitten praten. Niet gezegd dat wij een tweede willen maar dat was wel erg moeilijk.

Net nog even bij mijn ouders geweest. Aan mijn moeder verklapt dat ik ben gestopt met de pil. Vond ze toch wel erg leuk.

Ga ook een kijken naar die scheurkalender, ci lo. Je bent er zo enthousiast over.

Debbie

hai debbie
ja dat ben ik zeker.
daar heb je echt wat aan.
liefs ci lo...

dat idee had ik inderdaad.
Ga eens kijken of ik hem in de boekenwinkel tegen kom.

Vind het ook heel leuk om de diverse sites af te zoeken naar tips enzo. Vandaar het meelezen hier op de site. Alleen staan er bij een aantal topics al zoveel berichtjes dat ik daar maar niet meer aan begin.

weet je wat ik ook altijd deed tijdschriften kopen in de supermarkt over zwangerschap of het tijdschrift  kinderen. heerlijk ook als je zwanger bent lekker op de bank of in bed liggen en lezen.

en als je naar de vk gaat krijg je ook meestal een tijdschrift.

en als je lid wordt van baby dozen krijg je ook tijdschriften.
en de babydoos van prenatal krijg je elke maand het tijdschrift wij jonge ouders tot dat je kindje 1 jaar oud is leuk he.

ik vond het altijd lekkere verwennerij.
liefs ci lo...

Ha Dames ,

Sorry dat ik er vandaag niet was maar heb eerst tot twee uur gewerkt en toen hadden we om drie uur een BBQ met mijn zus en haar niuwe vriend.
Maar ze zijn eindelijk weg en dacht nu spring ik nog lekker even achter de pc.
Wat leuk dat sommige dames zo fanatiek zijn super van jullie!!!!

Ik ben maar begonnen met de ovulatie testen maar het is nog niet zo ver Ik heb al cyclissen van 29,30 en 31 dagen gehad dus ga nu testen uitgaand van de 29 dagen hopen dat hij positief is.

Nog een week en dan zitten we lekker in Italië ik hoop dat ik er dan niet zo mee bezig ben.
Ik probeer deze week nog een paar keer te babbelen moet alleen morgen tot 12:00 uur werken en dan tot 17:00 uur bereikbaar zijn   voor opvang uit het ziekenhuis of bevallingen ivm de zomer drukte.
Ik wens iedereen morgen een hele fijne dag en we babbelen misschien morgen weer verder.
liefs Wijnie

hai wijnie

druk druk druk dus.
jij zei laatst dat je zaterdag weg ging of niet?
dat is 1 dag voor mijn nod.
wat lekker dat je naar italie gaat wat een mooi land he.
ik ben er ook 2 jaar geleden geweest.
ik zou er zo weer heen willen maar dat kan niet dit jaar niet balen.
liefs ci lo..

nou meiden

het schiet vandaag niet echt op he met kwekken.
dus ik ga maar naar bed heb steeds last van mijn borst.
de eerste paar keer was het de tepel toen een paar keer de spier boven de borst en nu achter de tepel de borst op zich. mijn buik viel wel mee vandaag maar is toch anders als normaal. nou morgen nog 6 dgn het begint op te schieten.
weltrusten meiden slaap lekker en tot morgen.
liefs ci lo...

Goedemorgen Meiden

was rustig gister
Had zelf geen tijd om achter de computer te kruipen
s morgen het huis opgeruimd,  s middags bezoek en met het eten gebbq.
hierna de hele avond aan vriendje gespendeerd
(als hier geen baby van komt weet ik het ook niet meer)

mijn ei is denk ik gesprongen
had zaterdag en zondag overdag beetje onrust onderin mijn buik
afgelopen nacht af en toe steken links in mijn lies
nu vanmorgen voel ik niks meer
kijken of mijn vriendje vanavond nog puff heeft
je moet toch je hele vruchtbare periode gebruiken he

Zo vandaag weer een rustig dagje
beetje de boel opruimen en met de hond lopen

Hoe is het met de andere
Leepad voel je al iets morgen is toch je NOD
hoop echt dat het raak is je bent al zo lang bezig

voor de andere weer een dagje dichter bij je NOD