WIE IN JULI NOD !!!

Goedemorgen. Iedereen weer uitgeslapen voor vandaag?

Nieuwe dag is weer begonnen. Allemaal weer een dag dichter bij onze NOD.
Dochter naar de peuterspeelzaal gebracht, boodschappen  alweer gedaan dus nu even  voor mijzelf. Moet zo nog wel even  spijkergaatjes gaan vullen in plafonnetje  en muurtje insmeren met voorstrijkmiddel maar dat doen we lekker rustig aan.

ci lo. Sorry dat ik gisteren niet meer heb gereageerd. Inderdaad zijn die boekjes ook leuk om te lezen. Zodra hij binnen was lekker op de bank, kopje thee erbij en lezen.

Keetje. Zie dat jij je NOD ook de 19de hebt. Spannend zijn we al met zijn 3-en die dag.

Wijnie. Lekker hoor naar Italie. Dat weer hier in Nederland is echt niets. Vandaag ziet het er hier ook weer treurig uit. Wij hebben in september pas vakantie. Nog geen idee waar we heen gaan.

Nou ga nu eventjes aan de klusjes beginnen in huis. Kom straks nog even kijken of er al andere wakker zijn.

Liefs Debbie

Hi meiden ben er wel hoor, maar kan vanmiddag pas komen kletsen. Zal eerst heel wat bij moeten lezen. Zit ik gisterenmiddag hier in mijn eentje, kletsen jullie gisteravond nog gezellig, hihih. Leuk hoor. Ik ga het dalijk allemaal ff lezen.

Liefs Nathalie

quote: ci lo schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 18:56:01'));

hai ik ben ci lo

ik ga voor de 1e ronde voor mijn 4e kindje.
ik heb een zoon van 6
en 2 dochters van 3 en 1.

mijn 1e nod valt op 13 juli ( spannend ).
zijn er nog meer vrouwen die hun nod in juli hebben en zin hebben om te babbelen?
nou ik hoor het graag.
        liefs ci lo...

Hoi ci lo,

Spannend he mijn 1e nod is morgen.. ik ben zo aan het duimen. Ik heb wel alle signs gehad.. misselijk, pijnlijke borsten..wie weet? maar ik hoor dat je dat ok kan hebben als je ongi moet worden. Ik ben nu in mijn 10e ronde. Heb echt geen geduld soms.. Ik slik sinds kort ook zwanger worden van etos. Ken je deze capsules?
succes en groetjes
nina

Hoi Nina,

Morgen je NOD. Spannend hoor. We zullen voor je duimen dat de r'dtje weg blijven.

Inderdaad kun je de symptomen ook hebben als je niet zwanger bent. Als je iets heel graag wilt voel je natuurlijk van alles. Hopelijk is het bij jullie gelukt deze ronde.

Debbie

hallo meiden

hoe gaat het met iedereen?
ik was al een tijdje wakker maar heb eerst even gezellig met gezinnetje op de bank gezeten. tv kijken en koffie erbij de koffie smaakte weer niet trouwens.
mijn  oudste dochter heeft vanacht voor het eerst bij mijn ouders geslapen ze zei dat ze bij oma wou blijven en dat ze niet naar huis wou. voor het eerst uit logeren en ze is er nu nog niet weer. ik vind het heel raar ik ben gewend om altijd met mijn kids te zijn. mijn zoontje van 6 hebben we al heel vaak aangeboden ga eens uit logeren maar dat wil hij niet hij zegt dan dan mis ik jou. hij wil zelfs niet samen met zijn zusje.

verder ik had het gister weer heel koud in bed en heb mijn winterpyama weer aangehad.
ik had ook weer last van mijn borsten en die buikpijn wat je normaal een week voor je ongie voelt heb ik nog niet gevoeld. dus dat is een goed teken. nog 6 dgn te gaan.

hai leepat
morgen is het dan zover voor jou.
hoe gaat ie kun je het nog volhouden.
je zult nu wel aan het werk zijn nou werkse en tot vanavond dan.
liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Ik ben zojuist ff bij de huisarts geweest want dat had ik nog niet gedaan en ik had toch wat vraagjes. Ik ben rond 14 maart uitgerekend! leuk om nu een datum te weten...
Na overleg met hem heb ik besloten de vaccinaties niet te doen voor egypte. Hij vond het risico toch wat groot ivm de prille zwangerschap en de bijwerkingen van die spuit...Dus we blijven lekker op het resort en ik kijk goed uit wat ik eet en drink, dan komt het vast goed!

greetzzzz

He Lieve Juli meiden,

Brasilgirl: hier nog een maart mama!
Lekker joh ga je naar Brasil of ergens ander naar toe op vakantie....kom ik aan met mn belgie!! haha
Misschien tref ik je later nog op t maartforum.

Maar goed ik lees dat een aantal van jullie deze wk jullie NOD hebben, super spannend!!!!!
CiLo jij toch ook van de week. Ik ben nog steeds voor je aan t duimen hoor!! gezellig! Ik las net even heel vluchtig dat je je al helemaal zwanger voelt, nou dat had ik ookl. Bij de derde of bij jou bij de vierde voel je dat gewoon. je weet wat t is. Ik herkende het ook helemaal hoor. Gaat trouwens weer helemaal goed met me!

Vanavond vertrek ik op vakantie (belgie dus...), heb er zin in. Het weer zit niet echt mee geloof ik maar we gaan het beste er van maken! We hebben een abonnement op Plopsaland, ook altijd leuk!

Iedereen heel veel succes deze week en ik hoop jullie allemaal weer te treffen op t maartforum!

xxx AnneRobe

Ps Nathalie zet m op he en over je vraag:  ik krijg een geplande keizersnede omdat ik er al twee achter de rug heb. Ik heb t wel twee keer gewoon geprobeerd maar telkens kwamen ze er na twee dagen achter dat ik toch echt te smal ben. Jammer van al dat puffen en persen maar goed.....hihi
Nu een vooruitzicht zonder puffen en persen, heerlijk! Al zou ik natuurlijk heel graag een gewonen bevalling willen maar ik weet gewoon dat dat bij mij niet kan.

Groetjessss

Wijnie(nina toch...)

Ook voor jou ben ik natuurliojk nog aan t duimen he!!!
Heerlijk dat je naar Italie gaat!
Geniet er maar lekker van...heb je wel verdiend.

De 24e pas je NOD, dat is dan op je vakantie of niet. Spannend joh...

Liefke rustig aan he!!!!! Of juist niet.....  en zit je in je klustijd, hihi.
xxx AnneRobe

Terug
Bovenaan