WIE IN JULI NOD !!!

Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens! Zaterdag hele dag gewerkt en s'avonds een verjaardag en gisteren ook de hele dag weggeweest. Dus echt ff geen tijd gehad.

Maar Ci lo ik blijf natuurlijk wel met jullie kletsen!!

Bedankt voor al jullie lieve reacties. We zijn ook echt super blij!

Balen voor jullie: Vlinder en Esther.
Hopelijk volgende maand beter.

Voor 3 van ons deze week een spannende week.
Ik zal voor jullie duimen!!

Ik hoop dat we aan het eind van deze maand, met een heel stel een 'maart- forum" kunnen beginnen!!!

Veel liefs,

Gerda

hai nina

leuk dat je meekletst.
en wat spannend dat je nod morgen is en ja die kwaaltjes daar word je altijd zo onzeker van en je blijft dan maar peinzen zal het wel of niet raak zijn.
die capsules waar je het over had ik heb er wel eens van gehoord en dat is alles dus ik kan je er niets over vertellen.

ben jij van plan om je morgen te testen?
ik ben benieuwd ik hoop voor je dat het raak is.
liefs ci lo...

Hier was ik ook weer ffies. Eerst ff alle berichtjes bij lezen hoor. Kan het wel ff gebruiken om rustig te zitten. Want druk ochtendje gehad, maar dat vertel ik strakkies wel.

Bears: fijn dat je ouders zo reageren op dat je gestopt bent met de pil. Misschien heb je het al eens verteld, maar hoelang duurde het voordat je van de 1e zwanger mocht zijn? En hoe voel je je op het moment? Jou eisprong is ook nog niet of wel?

Ik las dat jullie het over tijdschriften hadden. In mijn vorige huis had de vorige bewoonster Jonge Gezinnen tijdschrift niet een adreswijziging gestuurd. Die tijdschriften heb ik toen allemaal bewaard. Toen niet gelezen, maar dacht kan altijd van pas komen. Anders zwijmelde ik teveel weg, hihih. Dus die ga ik dalijk maar eens ff opzoeken in de verhuisdozen.

Hi wijntje je hoefd geen sorry te zeggen als je het druk hebt en ff niet kan kletsen hoor, hihih. Maar we vinden het gezellig dat je weer ff kwam babbelen. Wanneer vertrekken jullie precies naar Italië en hoelang gaan jullie? En is de nieuwe vriend van je zus goedgekeurd, hihih

Sonja volgens mij heb je idd goed je vruchtbare periode gebruikt meis. We duimen nu extra hard voor je en slepen je die twee weekjes wel door.

Hi Nina, je schrijft dat morgen je 1e nod is maar in ronde 10 zit. Mis ik iets?
We duimen voor je meis!

Ci Lo jij hebt het steeds wel erg koud of niet meis. En behoorlijk wat kwaaltje. Klinkt allemaal heel positief. We duimen wat af voor alle meiden. Ook voor jou hoor meis. Tis je erg gegund, net als de rest van de meiden natuurlijk. Spannend hoor je dochter uit logeren. Maar goed teken dat ze het zo naar haar zin hefet hè.

Brasilgirl fijn dat je nu wat duidelijkheid hebt meis. Geeft het je nu wat rust? Speciaal hoor dat je nu ongeveerd weet wanneer je uitgerekend bent. Begin je het al een beetje te geloven?

Annerobe, fijne vakantie meis. Geniet er lekker van. Ohhh leuk plopsaland, daar wil ik in de toekomst ook nog wel eens heen.  Heel veel plezier!

Meiden ik was ook al vroeg wakker hoor, al best veel gedaan vanmorgen. Met als het gevolg dat ik nu al kapot ben. Niet echt slim maar ja. Mijn hulp die ik vroeger had in de huishouding (hielp paar uurtjes per week) is me komen helpen. SInds de nieuwe wet wmo van de gemeente is me dat afgenomen. En heb nu een maand zonder hulp gezeten, maar we redden het niet helemaal. Doen ons best, maar een dag heeft maar 24 uur en een week maar 7 dagen. Dus ze heeft nu de badkamer goed gedaan. Ramen aan binnenkant gewassen en woonkamer een grote beurd. Dus het is hier allemaal weer lekker fris en fruitig. Echt ff met de grote dingen geholpen. Zelf ben ik met de was bezig geweest en opgeruimd enzo. En in de schuur waar de wasmahcine staat dingen opgeruimd en afgenomen. Met gevolg dat ik nu best brak ben. Maar ja ik kan het niet hoor zitten toekijken. Ik moet zelf veel meer alles verdelen. Maar ja als je lekker bezig bent is er moeilijk om de stop erop te zetten. Dat verneem ik dan pas later dat ik eigenlijk TE veel heb gedaan. Maar goed vanmiddag geen revalidatietherapie ofzo dus kan ik ff bijkomen, hihih.

Wens jullie hele fijne middag! Liefs Nathalie

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
Nina,

9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje

14/7
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

Nina, hoe jong ben je en welke ronde? 1e kindje? of ............

hai brasilgirl

dat is een goede beslissing ik vond zelf dat inenten geen goede beslissing maar goed ik wilde je er niet nog onzekerder over maken.
nee dat inenten als je zwanger bent zat mij absoluut niet lekker.

ik ben toen ik zwanger was van mijn zoontje met 15/16 wk zwangerschap naar turkye geweest en ben ook bij het resort gebleven.
niet meegedaan aan jeepsafari nog al logisch.
niet uit de kraan gedronken alleen uit flessen.
tanden poetsen met fleswater.

en ik heb een te gekke vakantie gehad heerlijk was dat.

hai gerda

leuk dat je mee blijft kletsen gezellig.
ik denk nog steeds dat ik zwanger ben maar ben soms bang dat door dat ik dat elke keer zeg en mijn kwaaltjes vertel en het wordt de 4e en dadelijk word ik ongie mooie blunder dan voor mij. dit wordt mijn 5e zwangerschap het is een keer fout gegaan dus dan zou ik het dan toch helemaal moeten weten hoe het voelt. maar goed als ik ongie word dan heeft mijn lichaam mij mooi bij de benen gehad.
liefs ci lo...

hai nat

doe het maar lekker rustig aan dan.
en als je niet meer kunt dan haal je vanavond toch lekker eten.
anders moet je ook nog koken en dan moet je weer de hele tijd staan.
doe ik zelf nl ook wel eens als ik de knollen op heb.
tot straks ci lo...

Hi meiden, ik zit eindelijk weer ffies. Moest allerlei dingen halen. Staalboren voor mijn mannetje, dus eerst naar de bouwmarkt. Toen wou ik kijken bij een winkeltje waar ze van alles hebben of daar nog een handig dienbadachtig iets was waar ik de schaaltjes van de kat op kan zetten. Mijn mannetje heeft namelijk die stuk gegooid. Maar kon niks geschikts vinden. Toen naar de Kruidvat voor paracetamol en kijken of daar iets was. Maar ook niet dus maar naar de Maskramer die ook in het dorp zit sinds een tijdje, kwam er namelijk ineens achter dat ik nog vuilniszakken moest hebben voor onze grote rvs prullenpak. Daarna nog naar de Aldi om eieren en drinken te halen. Lekker fris en fruit drank. Zat ik in de auto en dacht ik ships wc blokjes vergeten. Nou bekijk het maar hoor ik ga niet weer terug. En mits ik dit typ denk ik ships de boodschappen staan nog in de auto en had ook waterijs meegenomen. Ohhh muts dat ik ben. Dus ik ben weer ff foetsie hoor. Dalijk ff rustig zitten, want Nathalie denkt alle klusjes in 1 dag te kunnen geloof ik.

Tot strakkies! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan