WIE IN JULI NOD !!!

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7     sahiton 10e ronde 2e kindje
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente 2e ronde,1 e kindje
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
                  tallutah,4e ronde,1e kindje
23/7
24/7     Wijnie, 6e ronde, 1e kindje
25/7     MOON, ronde 23, 1ste kindje, cyclus 28 dg.met behulp van clomid en pregnyl  
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

hai maike sanne

wat balen dat je zo''n lange cyclus hebt dat is echt niet leuk als je zwanger wilt raken.
hopelijk is het raak voor jou in augustus toi toi toi
liefs ci lo...

hai wijnie

wat leuk dat jij je ook hebt toegevoegd.
nu hebben we een echte kraamverzorgster in ons midden wat een mooi beroep.
ja het wordt wel een keer tijd dat de rollen om worden gedraaid en dat jij wordt verzorgd omdat jij daar met jou wondertje ligt.
heel veel succes ci lo...

Hey hallo allemaal,

zo kijk je even een dagje niet op dit forum en ineens allemaal gezellige meiden erbij!!!

Heb even alle verhalen gelezen.

Sonja--> Even over de Mirena spiraal ik heb ook een mirena spiraal gehad (ongeveer 8 jaar geleden) was toen ook heel jong namelijk 17 jaar en heb hem gewoon gekregen de gyn gaf alleen aan omdat ik nog geen kinderen had gehad dat het dan wat lastiger zou zijn met inbrengen maar over infecties en dergelijke is niets gezegd.
Ik wilde toen graag een spiraal omdat ik niet tegen de pil kon ivm "moodswings" uiteindelijk heb ik maar 2 jaar de spiraal gehad omdat ik voor mijn gevoel niet zo'n spiraal in me wilde hebben ik had het idee dat ik hierdoor geen kinderen zou kunnen krijgen (wat gewoon onzin is hoor maar dat was gevoelsmatig) daarna heb ik een lichtere pil gehad dat ging beter wat betreft mijn hormoonhuishouding.

Sahiton--> ik begrijp helemaal wat je bedoeld met dat het af en toe frustrerend is, wij zijn nu met ronde 19 bezig en iedere keer weer die teleurstelling ik probeer zodra ik dan ongi ben geworden ook direct weer van me af te zetten en te denken nou volgende ronde weer een kans. Maar goed ik ga voor je duimen onze tijd komt nog toch

Ci Lo--> het was gezellig feestje van afgelopen avond, zeker avondje afleiding "zou je denken" ik kom binnen en er zaten 2 meiden met een dikke buik dus tja bijna hele avond over zwangerschappen gesproken vond het leuk om het zo allemaal te zien en te horen hoe ze hun zwangerschap ervaren. Heb verder niet gesproken over dat wij ermee bezig zijn dat wilde geen domper zijn van het gesprek zeg maar. Maar heb zeker genoten van de gezellige avond. Ik ben benieuwd komende week of ik iets merk en wat je zegt mocht het zo zijn dan hoef je niet altijd wat te voelen. Als ik iets voel laat ik het gelijk weten hier!!

Brassilgirl--> welkom jullie zijn er net mee begonnen ik hoop dat je 5 juli postitief test!! zou inderdaad een leuk verjaardag cadeautje zijn voor oma in spè hihi. Wanneer is DE grote dag? Ben zelf november 2006 getrouwd en ben toen gestopt met de pil en  zijn toen gelijk begonnen met "klussen" ook ben ik toen gelijk gestopt met roken (nog steeds) nog een klein weekje voor je NOD dus we gaan duimen!!

Voor de meiden die ik verder nog niet genoemd heb hier boven allemaal welkom en gezellig dat we zo met elkaar kunnen kletsen en ervaringen kunnen delen tot de GROTE dag van nod. Iedereen heel veel geluk dat het maar bij iedereen raak mag zijn in JULI.

doei tot morgen het is al laat of vroeg hoe je het wil bekijken dus ga nu slapen.

gr
Leepat

Hey meiden,

Ik blijf volop alle verhalen lezen van iedereen. Leuk!! Ik zag alleen verschillende meiden die al best lang bezig zijn. Ik kom natuurlijk pas net kijken dus ik moet maar zien hoe t  gaat gaat lopen...Mja iets waar ik heel sterk in geloof (maar dat is echt heel persoonlijk) is dat acupunctuur een positieve bijdrage geeft aan de vruchtbaarheid van de vrouw! Het is misschien wat zweverig maar ik ben ermee begonnen toen ik met de pil stopte in april. Ter ondersteuning kreeg ik ook chinese kruiden. Ik vertelde hun dat we dus een kinderwens hadden en ze hebben toen extra op speciale punten geprikt. Mijn eerste menstruatie die (vanzelf) moest komen kwam op precies dezelfde dag als ik normaal met de pil had, en mijn laatste ook weer 27 dagen later...Ik ben wel om de 2 weken naar de acupunctuur geweest. Misschien was t toeval maar omdat ik me over t algemeen ook veeeel beter voelde qua energie enzo, geloof ik er wel in.

Wat ze ook vertelde was dat ze al 5 meiden/vrouwen daar hadden die maar niet zwanger raakte. Zij hadden een navelpiercing en kregen het advies deze uit te doen. Ze waren vlak daarna allemaal zwanger! (ook acupunctuur gehad daarnaast) De chinese leer zegt dat metaal in het lichaam de energiestroom verstoord ofzoiets, vandaar...Ook prikken zij vrouwen die (nadat de over de uitgetelde datum zijn) de bevalling op gang willen hebben. Ook dat heeft allemaal gewerkt...

Wat een zweverig gedoe he op de vroege morgen hahaha! Ik ben echt geen bijgelovige wawa hoor hihihi! Ik heb er gewoon goede ervaringen mee en dat wou ik graag ff delen.

greetzz

goedemorgen leepat

ik had gisterenavond nog aan je gedacht.
ik dacht hoe zal het met leepat gaan en toen dacht ik o''ja die heeft een feestje.
ja, als je die meiden ziet met buiken dan kun je er niet omheen.
dan gaat het natuurlijk extra kriebelen bij je.

ik heb gisterenavond voor het laatst serieus geklust dus nu wordt het afwachten.
leuk he dat er zoveel meiden bij zijn gekomen.
liefs ci lo...

hai brasilgirl

ik ben soms wel bijgelovig.
en dat wat jij vertelt had ik nog nooit van gehoord.
maar zo als jij dat vertelt geloof ik het ook.
ik heb altijd wel een gevoel gehad dat wat die chinezen doen dat dat helpt.
leuk dat je dit vertelt hebt nu ben ik weer wat rijker aan informatie wat mij bijzonder interesseert. het heeft mij altijd al gefasineerd die kruiden, acupunctuur, boedisten je weet wel wat je vaak in films ziet met steven segal hihihi leuke acteur en mooie films.
nou ik draaf door.
liefs ci lo...

Goedemorgen iedereen,
Sjonge jonge de lijst word goed bezocht! haha leuk!!
Van acupuntuur heb ik ook wel eens vaker gehoord, geen ervaring verder, maar hoorde inderdaad dat het hierna nog wel eens raak kon zijn.
Wel heb ik wat met edelstenen.
Ik heb me een tijdje niet lekker in mn vel gevoeld en ik kreeg toen van mevr een edelsteen gekregen (de labdoriet) en daarna voelde ik me inderdaad weer een stuk zekerder en beter.
Een vriendin van me had ook moeite met zwanger worden en liep uiteindelijk ook bij de gyn in het ziekenhuis voor i.u. Na de zoveelste behandeling was het nog niet raak en zouden ze weer een stap verder gaan en een bevruchting buiten de baarmoeder proberen. Tussen deze overstap zat de zomervakantie, dus even rust vor hun. Ik heb haar toen de maansteen gegeven. En je wilt het niet gelofen, maar toen is ze dus zwanger geworden!!!!
Dus ik heb nu vorige week een maansteenketting gekocht en draag deze erg trouw..
Nu moet er alleen nog geklust worden... Moet het nou net zijn dat we allemaal slapers hier hebben... dus dat gaat dan niet echt... Grrrr
Maar hopelijk is er nog niets gesprongen bij me... hihi en hebben we nog kansen!! Hope so!!!
Bij ons in de omgeving zijn ook 2 meiden zwanger en 3 hebben net een kindje.. Dus overal waar we komen is staat dit onderwerp op nummer 1. Soms wel eens irritant, maar goed, het zijn ook wel weer allemaal mooie verhalen en leuk om te horen. Gewoon even je eigen hoop aan de kant zetten en lekker mee praten. Maar goed, dat zeg ik die nog maar in ronde 2 b ezig is. Als je al wat langer bezig bent lijkt me dit wel eens irritant, maarja je wilt de sfeer ook niet verpesten. Dat kan ik me ook wel weer voorstellen.
We duimen gewoon gezellig allemaal voor elkaar!! Juli wordt onze maand!!!!!!!!

Terug
Bovenaan