wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

dag meiden, daar ben ik weer hoor!
Senorita, nog lekker gegeten, of had je niet zo'n trek?

@ Lynn  : ik heb idd veel afleiding, dat is wel erg fijn!
Realiseer me net ook dat mijn nod eraan zou kunnen komen, maar denk eigenlijk dat ik maar uit moet gaan van een langere cyclus, zou er dus niet vreemd van opkijken als ik nog niet ongesteld word. Jou nod komt er ook aan, hoop voor je dat je gewoon ongesteld wordt (of zwanger bent natuurlijk) dan lijk je iig een beetje vat te hebben op je cyclus.
@ Lynn & stefanie: Wij wilden in eerste instantie ook de natuur zijn gang laten gaan, maar kon het toch niet laten ovulatietesten te bestellen, gewoon om eens te kijken hoe m'n cyclus nou eigenlijk loopt. Had ook eigenlijk het idee dat het wel prima was dat het op deze manier misschien iets langer zou duren (omdat je dus misschien niet op het beste moment klust), maar nu ik er meer en meer mee bezig ben merk ik dat ik eigenlijk wil dat het zo snel mogelijk raak is. Vandaar dat ik nu ook gewoon een thermometer heb besteld en ga tempen. Het kan iig geen kwaad, en kan voorkomen dat ik achteraf denk van waarom heb ik dat niet eerder gedaan. Gelukkig is het niet zo dat ons gewone seksleven onder al dat rekenwerk lijdt, maar kan me wel voorstellen dat het na een tijdje wel minder leuk wordt op deze manier. Maar iedereen moet het natuurlijk doen op een manier waarbij je je prettig voelt!

Nou klus ze maar weer dan!

ga maar weer eens richting de bouwmarkt....zucht...

voor de gene die een banner willen www.babybrabbel.nl onder het kopje inactief dan banners wijst zichzelf haha ik ben nu pas weer op forum heb niet alles terug gelezen nog dus dat komt nog voorlopig nog zelfde gevoel in mijn buik krijg alleen steeds meer het idee dat ik in de maling word genoemn dus waag er zaterdag een testje op dan horen jullie het snel genoeg

ene schippersvrouwtje je hebt heel wat te lezen kan het zelf bijna niet aan

xx

effe nog een reactie op het namenonderwerp van vanmiddag.
lijkt me idd heel erg vervelend als net iemand die je kent de naam kiest die je graag wilde hebben!
In het onderwijs is het trouwens ook nog eens zo dat je bij veel namen een kind in gedachten hebt, als dat net niet zo'n leukerdje was vindt ik de naam vaak ook niet meer leuk... beetje stom maar zo werken volgens mij de hersenen.
meisjesnamen vind ik ook lastiger, mijn vriend (nog maar 7 weekjes en dan is het mijn man..) heeft gezegd dat hij de naam voor een meisje wil bedenken en dan mag ik die voor een jongen bedenken.
Jullie lezen het al.. t baby virus doet het hier nog heel goed :))

Fijne avond en tot morgen!

we hebben toch 2 stefanie's op het forum he?
Stefanie en stefanie-baby23?
Of vergis ik me nu?

Hey lieve meiden,

Wat een berichten zeg, moest me echt even inlezen. Jullie zijn net zo verslaafd met z'n allen als Marijke en ik. Goed om te weten hihi.

Heb jullie in ieder geval gemist. Gaan nu Duitsland weer in. Weer was hier wel redelijk, af en toe een zonnetje. Kom als ik aan boord ben alleen niet zo vaak buiten. Nog ruim een weekje, dan gaan we weer lekker naar ons huisje. Gaan we ons met de badkamer bezighouden. Meubeltje uitzoeken en tegelen. Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.

@Chanti & Senorita, bij julie thuis wordt ook dubbel geklust dus (verbouwen en klussen hihi) Leuk hoor, alles lekker nieuw!

@Marijke,Baby23, Chanti & Senorita, hoop echt voor jullie dat het "vroege zwangerschapskwaaltjes zijn" en niet de buikgriep die ik kort geleden te pakken had. Is wel zo dat als je iets heel graag wilt je ook van alles gaat voelen. Tenminste dat heb ik zelf heel erg.

@Lynn, het is ook lastig om al die berichtjes te onthouden. Ik heb gewoon altijd 2 schermen openstaan, 1tje ingelogd en 1tje niet.

@Mie_pie, ben je wat wijzer geworden na je donktersbezoek?

@Sukkie, wij proberen om de dag te klussen in een week voor en een week na de vruchtbaarste dag ongeveer. Het spontane gaat er inderdaad een beetje aan, maar dat heb ik er nu wel even voor over. Als het veel langer zou gaan duren denk ik dat we het ook maar eens op ovulatietesten of tempen gaan gooien.

@Sukkie & Chanti, Hihi, heb voor jongen en meisje al heel erg lang de namen in mijn hoofd en mannetje vindt ze gelukkig ook mooi, dus das alvast geregeld. Nu de dikke buik nog.

@Senorita, ben je echt ziek aan het worden? De griep? Heel goed excuus vind ik dat om het forum te stalken. En helemaal niet erg, juist gezellig!!! Qua kleding kan ik je ook niet helpen denk ik, al zou ik graag willen, bij mij hangen en liggen er toch mmetjes in de kast. Vervelend hoor meis, dat je test negatief was,maar was nog te vroeg, dus wie weet. Knocked up is een leuke film trouwens. Wil ook nog steeds graag Juno zien. Iemand em al gezien?

@Chanti, lekker hoor, huisje weer aan kant. Ben vandaag ook beetje aan het wassen en strijken geweest, gezien ik toch niet op het forum kon. Qua testen, vind de onzekerheid spannender als het feit dat ik een negatieve test in handen heb eerlijk gezegd. Maar goed... dat is natuurlijk per persoon verschillend.

@Senorita, ben sinds dec aan foliumzuur begonnen, kwam er vandaag achter dat ik eind van de maand dus al bijna door mijn potje heen ben en een nieuwe mag gaan kopen, gaat best hard zo en helaas nog geen resultaat. Pff.. ik stop mijn testen ook steeds helemaal achter in de kast en de gebruikten in een zakje in  nog een zakje en doosje etc. in het pendaalemmerzakje en die weer gelijk in de vuilniszak hihi. Beter te voorzichtig! De testen en het foliumzuur heb ik gekocht in grote stad en voor de volgende lading ga ik gewoon weer naar grote stad. Wil echt niet dat mensen bij ons in het dorp gaan roddelen.

Hihi, ik schijn vorig jaar al zwanger geweest te zijn, was al een heel eind op weg. Was behoorlijk aangekomen en anderen hadden dat geinterpreteerd als zwanger en dat een beetje rondgestrooid. Best knap,ruim jaar geleden en nog geen beebje. Dat hoorde ik laatst van een vriendin van me. Had het zelf rond die tijd niet gehoord en zij was het me vergeten te zeggen. Ik moest er wel om lachen. Nu weer behoorlijk afgevallen en maar hopen dat het straks werkelijkheid mag worden, dan mogen ze praten wat ze willen wat mij betreft.

@Marijke, hoop echt dat het niet in de maling nemen is hoor!

Senorita, heel veel beterschap meissie en goed op jezelf passen hoor, alle anderen die griepklachtjes hadden ook natuurlijk. Ik heb geprobeerd om op iedereen te reageren, echt in volgorde zoals het stond. Maar het was zoveel, dus als ik iemand of iets vergeten ben, sorry! Komt de volgende keer wel weer.

Voorlopig ben ik weer lekker in de ether en kan weer vollop meekletsen!

Dikke knuffel   voor jullie allemaal, duim heel hard (zijn echt afgesleten)

Svtje

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 20:21:33'));

we hebben toch 2 stefanie's op het forum he?
Stefanie en stefanie-baby23?
Of vergis ik me nu?

Klopt ik ben stefanie baby23 en we hebben een andere stephanie
haha verwarrend voor anderen.

Groetjes Stefanie baby 23

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

Nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

Lynn        
29
1
1
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nog

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
15 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009

Stephanie89
?

ja
?

ja
?

?
afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1e afspraak

ff weer bijgesteld ....
hier ben k weer ff een tijdje weg geweest...
nogmaals erg bedankt voor jullie steun meiden!!!!!
nou ik zal eens wat vertelllen....( WEL 4 POSITIEVEN ZWANGERSCHAPSTESTEN LATER)
     ben vandaag naar de dockter gedaan daar dus o0k een test gedaan en ja weer postitief dus wij een gesprek voerden hij zegt dat kan helemaal niet toen ik zei wnnr ik voor t laast ongi was (22 feb.)want dan zou ik pas rond de 3 weken zijn en dan kan je blijkbaar nog nix zien aan testen of zo duidelijk ofzoiets. dus hij mij naar de ziekenhuis sturen...
ik met mijn vriend naar de ziekenhuis en daar moesten wij naar een zwangerschaps afdeling. eerst een tijdje met zon vrouw praten. en o0k zij zegt dat kan je dan nog helemaal niet zien. en ik weer zeggen ja ma der zijn wel al 4 positieve testen. dus ik een echo krijgen ........ en daar was nog helemaal nix op te zien
dus heb nu weer een afspraak voor over 2 weken.

maar heeft iemand na deze verhaal te lezen een idee van wat t is....
want ik snap der nix meer van. niemand was echt duidelijk. en weet nog steeds niet hoe het kan als ik zogenaamd ma 3 weken ben kan jet nooit zien

Hey Stephanie,

Wat gek meis, maar ja die testen liegen toch ook niet. Misschien geeft jouw lichaam wel heel erg vroeg het hormoon af. Maar even afwachten wat ze over 2 weken tegen je gaan zeggen. In de tussentijd succes ermee! Blijf lekker meekletsen hier en hou ons op de hoogte van hoe je je voelt!

xxx Svtje

Terug
Bovenaan