wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Mijn vriend zegt wel vaak dat het hem wel heel erg leuk lijkt en dat hij er veel zin in heeft enzo. Sommige info vindt hij nu ook wel leuk om te horen, maar hij is nog niet zover dat hij er hele boeken over leest, hij is sowieso niet zo'n lezer. Ik weet wel zeker dat als het zover is hij wel alles wil weten!

Lijkt me ook echt balen als iemand anders jou naam "inpikt" daarom houden we ook al onze ideetjes voor ons. grappig zeg, ik vind meisjesnamen eigenlijk makkelijker.

ja daarom dacht ik ook probeer eerst die goedkope wel ff, kan altijd nog overstappen op wat anders...maarja het heeft tot nu toe nog niks gevonden...maar of dat nou aan mijn cyclus ligt of aan die test...

foliumzuur (b11)  slik ik ook ja, in de vorm van vitimine b tabletten, heel stom eigenlijk want ik durfde geen foliumzuur te kopen hier in de stad, bang dat iemand dat zou zien en doorhebben waar ik mee bezig ben...

Jaaa, drama is dat ook hé! Ik had het van de week.. Het nichtje van mijn vriend kwam langs.. En die was ongesteld geworden, dus ik in het badkamer kastje zoeken naar maandverband voor haar... Lag daar dus de hele collectie zwanger worden, ovulatietesten, zwangerschap testen, grote doos met ovulatietesten erop. Heb maar net gedaan alsof het niets was.. Natuurlijk ging ze daarna naar de wc, een keer raden waar de wc prullebak mee vol lag... al die testen dus... Misschien heeft ze het wel niet gezien... hahaha. Ze is wel een echte flaptuit (16) maar hopelijk komt ze het eerst aan mij vragen ipv aan de rest van de familie.

Het foliumzuur heb ik (incognito) gehaald en telkens om de hoek gekeken... ze dachten vast dat ik iets ging jatten ofzo. Lang leve het internetshoppen! Over shoppen gesproken, het lijkt me ook zooo leuk om voor zwangerschapkleding te gaan winkelen..

Jaaah dat herken ik haha
Omdat onze wc op de plek zat waar nu onze keuken komt te staan moet iedereen die hier over de vloer komt boven in de badkamer naar de wc. Natuurlijk doe ik de ovulatietesten enzo allemaal daar. Ik ben dus al elke keer druk in de weer met het goed opruimen van alle bewijsmaterialen, wikkel de verpakkingen in wc papier en gooi ze dan pas weg enzo. Echt heel erg...Vanochtend dat ik de badkamer deed hoor ik opeens m'n schoonmoeder beneden. Terwijl deze site gewoon aanstond. Ik snel naar beneden (waarschijnlijk ook met een rood hoofd omdat ik me dus bedacht dat ze dit weleens gezien kon hebben) en de jongegezinnen site weggeklikt. Hoop dat ze niks gezien heeft...Ben ook telkens de geschiedenis enzo aan het wissen, stel je voor dat je vrienden of broertjes achter de computer kruipen en het zien...
Wordt knettergek van al dat stiekeme gedoe, zal blij zijn als ik alles openbaar zou kunnen maken zeg maar, en er gewoon zonder dat ik voorzichtig hoef te zijn overal naar kan kijken!

M'n eigen moeder begon ook al van dat ze misschien wel eens oma zou willen worden enzo. Beetje vage hints zat ze te geven. Maarja het kan ook zijn dat ik dat zo opvat omdat ik er zelf zo mee bezig ben!

heb btw net ook ff een thermometer van matcare besteld, de matcare fertility thermometer. Als het goed is morgen al in huis, dus dan kan ik ook gaan tempen!
Zal me zo ook eens in die fertilityfriend website gaan verdiepen.
maar nu eerst even de uitgaven van de verbouwing bijhouden en de begroting bijwerken

Ohhh dat is ook belangerijk! Beetje overzicht bewaren...!

Ik heb precies hetzelfde hoor.. Ze zitten ook geregeld achter mijn laptop.. dus wis dat ook.. Hopelijk hebben ze niets gezien;) Mijn ouders en schoonouders hebben het er ook over hoor,.. maar ik ben er ook zo erg mee bezig dat ik het er heel vaak over heb. Valt ook niet op!! hahahaha!

Succes met de begroting:) En laat even weten hoe de thermometer is!

@Senorita: beterschap meid, verwen jezelf maar lekker!

Gelukkig had je Chantal vandaag voor wat afleiding dat scheelt. Jullie hebben weer een hoop afgekletst!

Achter  mijn  laptop zit  nooit iemand anders dan ikzelf, hoef dus gelukkig veel minder alert te zijn. Foliumzuur heb ik gewoon gekocht in de plaats waar ik werk. Daar ken ik vrijwel niemand dus weinig kans om 'gesnapt' te worden.
Wat betreft de ovulatietesten heb ik via internet die ('dure' van) matcare aangeschaft. Heb er deze maand eens een paar gebruikt om te kijken hoe dat werkt. In eerste instantie eigenlijk meer om m'n lichaam wat te leren kennen dan om bewust te klussen, want daar ben ik niet zo van. Dan wordt het me allemaal wat te geforceerd, iets wat in een eerste ronde op mijn leeftijd niet echt nodig is. Heb zoiets van eens in de twee à drie dagen klussen zou ook reslutaat moeten/kunnen geven en dat voelt voor mij meer ontspannen en spontaan. Misschien dat ik over een half jaar wel anders praat hoor

Anyway ik had met de matcare testen wel degelijk een positief resultaat. En als blijkt dat ik vrijdag of zaterdag ongie wordt dan kloppen die testen ook nog. Oja en als ik dat niet wordt maar een positieve zw-test heb is het ook goed

Maar van het laatste ga ik niet uit want ik voel nog steeds niets....

Chantal succes met al je verbouwingen hoor, in ieder geval heb jij ook lekker veel afleiding!

x Lynn

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 11:42:43'));

Hoi allemaal!

@ stefanie, leef echt met je mee meid. Hoop dat alles goed gaat nu...?

@ Senorita, op babykrabbel.org kun je die banners halen.

EINDELIJK zijn de rd'tjes weg. Klust iedereen hier op de vruchtbare dagen of zijn er ook die spontaan proberen?
Aangezien mijn vorige cyclus 31 dagen was heb ik geen idee wat nu te verwachten dus ik gok t maar een beetje op om de dag klussen. Of iedere dag als t aan mij mannetje ligt hahahah

He Sukkie,

Ik klus ook gewoon spontaan. Om de dag om mijn   ei niet te missen. Ovu testen vind ik niks aan, ik vind het spannender als ik niet weet of ik een ie heb. De zin is er bij mij denk ik af  als ik geen ei heb.

Groetjes Stefanie

Terug
Bovenaan