wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hey sukkie,
is idd lekker dat het allemaal al gebeurd is. We hebben nog wel plannen voor de woonkamer, maar dat komt wel als er een kindje is en ik  gewoon kan schilderen.  M'n vriend houdt niet zo van schilderen, die is meer van het grove werk. Maar voorlopig heb ik dus nog wel ff werk. Ik wilde eigenlijk ook nog niet meteen beginnen met temperaturen en ovulatietesten, maar heb iig toch maar ovulatietesten besteld. Dacht het kan toch ook geen kwaad en wat die temperatuur betreft; als ik straks een half jaar verder ben en het is nog niet raak denk ik vast was ik maar eerder begonnen met temp. meten. Vandaar dat ik erover denk om het meteen maar bij te houden, het kan alleen maar van pas komen straks.

nu ga ik echt ff naar de supermarkt.

Zow senorita, al bijna een uur niks getypt?!?
voel je je alweer wat beter?

Hey ladies!

Ja ik ben ondertussen een film aan het kijken... wat afleiding! Hoe is het met jullie?

Wat voor kleuren ga nemen? Ik ga de keuken ook opnieuw schilderen maar dat doe ik zodra die oude is weggehaald.. Heb je al boodschappen gedaan trouwens? Waar heb je die ovulatietesten besteld? Ben wel benieuwd!

Sukkie, bij mij moeten de winterkilo's er ook weer af. Het lijkt wel door die S dat ik dun ben maar ik ben maar 1.50, dus er mag weer wat af bij de belly/but area;-) Volgens mij ook echt bizar, als ik zwanger zou zijn.. 1.50 en dan zo'n buik... straks val ik voorover hahahaha!

Uuuh Chanti, ik heb dus een verkeerde thermometer begrijp ik? hahahaha! Wat is het verschil dan?

Ben niet meer begonnen aan de strijk.. morgen weer een dag! Ben knocked-up aan het kijken... I couldnt refuse! hahahaha! Ach ja, heb de babynamen, wandelwagens en kleertjes wel gezien voor vandaag... Misschien ook niet, ik zal zo nog even kijken! Gaat echt een hele nieuwe wereld open hé!

ik heb een babynaam voor een jongen waar ik helemaal weg van ben.
mijn mannetje begint hem gelukkig ook steeds leuker te vinden, ik hou er gewoon niet over op ;)
1.50 da's idd niet zo groot, mijn moeder is ook zo ongeveer. toen ze zwanger was van ons (we zijn met 3) had ze ook niet zo'n grote buik. Misschien dat t lichaam dat aanvoelt? Ik heb ook geen idee, ben echt benieuwd hoe dat uit gaat zien, ik en een buik..

Oh heerlijk Senorita, lekker vrouwenfilms kijken!

dag meiden,
ben weer thuis hoor! Voor vanavond lekker gezond andijvie meegenomen en voor morgen alvast broccoli. Ff de vitaminevoorraad weer aanvullen na het weekend.
Senorita, volgens mij is je thermometer niet verkeerd hoor, alleen misschien wat minder nauwkeurig ofzo. Heb ik ook maar ergens gelezen....haha
Wat kleuren betreft (bedoel je de kamer?)  weet ik het nog niet zo goed, beetje neutraal maar denk ik, we hebben nu omdat wisten dat het tijdelijk was geëxperimenteerd met een knalgroene muur met witte/blauwe en zwarte vlakken erop (zwarte vlakken zijn met schoolbord en magneetverf) dus denk dat  we nu neutraal kiezen en dat ik kleur inbreng met kaarsen, kussentjes ed.
Ik kan het ook niet laten af en toe allemaal   babysites af te struinen, heb ook alle namensites al gehad volgens mij. Heb ook al een lijstje gemaakt in word met meiden en jongensnamen die ik leuk vind. Dat ik hem aan mijn vriend liet zien waren er een paar die hij niet leuk vindt, maar ook een aantal die hij ook wel ziet zitten. Gelukkig maar dat we wat dat betreft ook een beetje dezelfde smaak hebben.

Hahaha! Ik hoop dat mijn lichaam zich aanpast... Anders ben ik bij maand 4 al een waggeleend... En dan hebben we het nog niet over een tweeling...;-) Maar dat heb ik er zeker voor over! Film is finito.. Eens kijken wat ik kan gaan koken vanavond... ga even vragen aan mijn mannetje of hij dat wilt doen.

Qua namen... Wij hebben ook een boys name, maar die vinden we al lang mooi. Maar als het zover is veranderen we waarschijnlijk wel weer. Jongensnamen vind ik makkelijker dan girly names... Het lijkt me wel echt zuur als iemand die je kent voor je bevalt en je kind noemt naar de naam die jij eigenlijk wilde...

Is je mannetje ook al een beetje enthousiast? Heb je m ook al boeken gegeven? Ik wel, hij wilde ze zelf hoor. Gisteren kwam ik thuis en was hij in een van die boeken bezig. Toch erg schattig om dat te zien hoor. Zucht... Kan niet wachten tot het zover is.. Het lijkt me zo speciaal!
Liefsss

oh en ovulatietesten had ik van babyboomshop.
Die zijn wel heel goedkoop, dus vraag me wel nu af of die dingen niet gewoon niet zo gevoelig zijn ofzo..Zullen die van matcare beter zijn?

Daar ben je weer:) hahaha!

Gezond hoor;-) Ik heb echt geen groente in huis, behalve sla... En trek t niet om naar de winkel te gaan... Heb nog wat van die pakken wereldgerechten liggen. Denk dat dat het word. Gelukkig ben ik niet de enige die alles naleest... Heb nog geen lijstje met namen maar wel al een kinderwagen gezien die ik gewoon WIL hebben..

Ons huis is niet echt kleurrijk.. Hout, grijstinten en wit. Af en toe idd een kleurige kaars enz.. Wel een leuke sfeer. Ik ben er ook echt blij mee. Dat magneet verf vind ik ook echt leuk!

zijn jullie allemaal al aan de foliumzuur?

Liefss

Ik heb positieve reacties gelezen wat betreft Matcare, maar ik heb er zelf geen ei mee gevonden.. Probeer het eerst met die van de babyboomshop. Ze kosten ook aardig wat, dus als je het met de goedkopere kan vinden is dat alleen maar beter toch?

Terug
Bovenaan