wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

Nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

Lynn        
29
1
1
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009

Stephanie89
?

ja
?

ja
?

?
afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1e afspraak
Ook even aangepast, had de nod een week te laat staan.
@stefanie
Geen idee wat het kan zijn, was je echt ongesteld of maar een beetje de vorige keer?

zover ik weet was k gwn zwanger... maja k weet o0k niet meerr........
ma k snap niet dat ik zoveel van dat stof in me lichaam kan hebben en nog ma ong 3 weken zijn

Heeeey schippersvrouwtje, ben je daar weer!
Zoals je ziet ben je niet de enige die het forum stalkt haha

Stephanie, wat vervelend zeg die onduidelijkheid. Maarja zoveel positieve testen op verschillende momenten zouden toch wel waar moeten zijn. Dan was die ongesteldheid misschien niet "echt" ongesteld ofzow...Vaag hoor, echt rot dat je er ook nog niet van kan gaan genieten zo.

Hoi Allemaal,
Ik vroeg me af ook ik me bij dit forum kan aansluiten. Ik ben rianne en ik ben net gestopt met de pil (3 mrt ongesteld geworden) en nu dus druk aan het klussen .
Nu we eenmaal de beslissing hebben gemaakt kan ik bijna nergens meer aan denken... alleen weet niemand in mijn omgeving dat we bezig zijn. Dit is erg moeilijk voor me omdat ik het zowiezo moeilijk vind om dingen voor me te houden. Herkennen jullie dit?
Groetjes Rianne

Hey Chanti,

Inderdaad zeg, wat een berichten had gewoon een half uur nodig om me in te lezen en toen nog het reageren! Maar wel heel erg gezellig!

@Stephanie, probeer je maar niet te druk te maken meid!

@Rianne, van harte welkom op dit forum, tuurlijk mag je meekletsen Hoe oud ben je, het is je 1ste ronde voor je 1ste kindje? En wanneer is je NOD, dan kunnen we je in de tabel zetten! Het is hier altijd heel erg druk en gezellig over het algemeen, dusse join the club!

Liefs Svtje

Hoi Rianne,
welkom op het forum, klets maar gezellig met ons mee! zoals je kunt zien zijn er een aantal forumverslaafden onder ons, dus je kunt altijd je ei kwijt (haha wat een leuk woordgrapje)  
Ik denk dat we allemaal hetzelfde "probleem" hebben. We zijn helemaal besmet met het baby-virus en willen daar graag over praten. De meesten houden het voorlopig geheim voor de omgeving dus er wordt hier druk heen en weer gekletst zodat onze vrienden/mannen niet helemaal gestoord van ons worden!

Hey Schippersvrouwtje,

Leuk die snelle reacties!!!

Ik ben 26 en het is idd mijn eerste ronde & 1e kindje... SPANNEND DUS!!!
Mijn NOD... hmmm... 3 mrt ongesteld + 28 dgn (ga maar van 'normale' cyclus uit.... ) dus zou dat 31 mrt zijn.. Als ik er naast zit.... laat het me aub weten!! Ben er nog niet helemaal in thuis..

Ik weet dat de kans heel erg klein is dat ik de eerste maand direct zwanger ben, maar toch hoop je er toch op.. Mijn man houdt me gelukkig met de beide benen op de grond...
groetjes

Hi Chanti,
Zie net je berichtje pas... en je hebt idd gelijk.. mijn man wordt nu af en toe al gek van me.. (Ben al stiekem aan het zoeken naar babykamers, wiegjes etc....) Wordt soms al gek van mezelf..   ha ha ha

Terug
Bovenaan