Inderdaad een leuke anekdote, als het toch gelukt blijkt te zijn haha. Maar daar gaan we nog maar even niet van uit. Maak mezelf al gek genoeg, eerst nog maar een paar keer klussen.
Voor Juno heb ik echt al lang geleden navraag gedaan bij ons in de videotheek, toen wastie alleen nog maar in Amerika ofzo... is nu zo lang geleden dat ik zou denken dattie onderhand wel hier te huren moet zijn?? Film 1 heb ik em inderdaad nog niet op voorbij zien komen (hebben we ondertussen ook niet meer). Thuis digitale tv, echt makkelijk, met opnemen,stilzetten en heleboel films om te huren waarvoor je niet eens uit huis hoeft.
Bouwmarkt, kost klauwen vol met geld helaas en dan inderdaad aan die saaie dingen. Wij hadden het laatste vrije week ook, mijn ventje 4x naar de bouwmarkt, je bent zo 200 euro kwijt en wat heb je dan. Juist... buizen, lijm, etc. Heb veel liever de leuke spulletjes om te stijlen. Helemaal met je eens Chanti.
Echt gek, normaal als we weer internet hadden, was ik de eerste die op hyves of msn zat, nu is het forum nummer 1. Mijn hyve en msn vriendjes zullen wel denken hihi. Moet af en toe echt oppassen dat ik me niet verspreek, voor ik het weet hebben ze het forum gevonden en lezen ze gezellig mee. Lijkt me beter van niet! Ook moet ik oppassen dat ik jullie toch niet te veel details vertel. Het voelt allemaal zo vertrouwd... dat ik af en toe veel meer wil vertellen, maar moet mezelf tegenhouden, want als er iemand toevallig hier gaat zitten snuffelen...
Whoohoo, het zonnetje breekt door, weet niet voor hoelang, maar schijnt hier nu vrolijk naar binnen!
x Svtje