wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

mooi lenteweer? t is hier nogal somber eigenlijk...woon zeker weer aan de verkeerde kant van t land (west-friesland)

oh ja vergeet soms dat het nogal wat kilometers kan schelen...:)
In het zuiden is het weer prachtig weer, heb zelfs de was buiten hangen!

Hey Mie_pie,

Wat vervelend voor je zeg dat je je nog steeds zo misselijk voelt. Dat afbreken van vetten is inderdaad niet helemaal okay. Fijn hoor dat je zetpillen gekregen hebt, nu maar hopen dat ze werken. Duim voor je dat je snel weer een beetje op mag knappen en voedzaam eten binnen kan houden.

@Sukkie & Chanti, het zonnetje hier (Duitsland) is ook nog niet vrijgegeven vandaag Maar goed, ik zit toch binnen. Zou wel helpen voor de goede mood denk ik inderdaad. Wil lentekriebels!!!

Als het goed is heb ik morgen mijn eisprong, dus er zijn al wat klusdagen aan vooraf gegaan, zo ook vanochtend hihi. Helaas werden we ruw gestoord door het feit dat mijn mannetje onverwachts het stuur over moest nemen. Hoop dat het toch nog effect gehad heeft. Romantisch is anders natuurlijk!

Allemaal een fijne dag toegewenst, hoop met veel zonneschijn, weinig misselijkheid (voor degene die zwanger zijn), goed nieuws (voor degene die NOD hebben of moeten testen)

Kus Svtje

Hoi allemaal!!

Ben ik weer;-) Ben gisterenavond op ziekenbezoek (3 stuks) geweest bij mensen die zich nog belabberder voelden dan mij... 1 in het ziekenhuis, 1 gisteren uit het ziekenhuis en 1 die van de week naar t ziekenhuis moest.. Heen en weer gesjeesd dus..

Dus had even geen tijd om te posten!

Ik voel me al weer beter, ik ga zo even op me fietsje even wat frisse lucht!

@ stephanie! GEFELICITEERD!! :) Hopelijk zet je een trend;-)

@miepie: Ik hoop dat de zetpillen werken! Erg vervelend dat je er zoveel last van hebt!

@ Svtje: We hadden je al gemist... ik iig.. Ik moet eerlijk zeggen, in Zeeland schijnt het zonnetje ook ( anders zou ik never ever gaan fietsen). Spannend je klusdagen, wel vervelend dat het nogal "verstoord"werd... Maar als het raak is, heb je wel een leuk verhaal;)

@Chanti: Hoe was de bouwmarkt? Zucht, daar heb ik altijd zo'n hekel aan, je blijft heen en weer rijden... :( Kan mezelf wel weer gaan voorbereiden!

Bedankt trouwens voor het steunen gisteren!;)

Liefs

Ohhh Juno wil ook zien!! Knocked up komt de hele tijd op film1, maar juno niet, is misschien nog te nieuw...

oh vandaar dat je er vanochtend nog niet was schippersvrouwtje...  je was met andere dingen bezig

hier ook nog steeds geen zon, wel is het weer wat lichter.

Mijn ovulatietesten zijn nog steeds dagelijks negatief. Ben wel benieuwd dus wanneer ik ongesteld word... of ik het evengoed word deze week of dat m'n cyclus echt gewoon superlang gaat duren.

Heb de thermometer van de matcare site binnen hoor, netjes via de post. Hij is iig met 2 decimalen dus kan morgen beginnen met temperatuur bijhouden. Vind het wel fijn als ik op die manier  wat meer inzicht kan  krijgen, het is nu één groot mysterie voor me!

Hey senorita! ben je er ook weer, begon je al te missen ;)

Gelukkig voel je je weer wat beter!

De bouwmarkt was weer spectaculair, weer lekker veel geld uitgegeven, en waaraan? pvc pijpen en bochtjes voor de riolering en wat electra shit. Geen lol aan, ik wil veel liever leuke dingen uitzoeken!! Maja dit is ook wel belangrijk  natuurlijk....  

Inderdaad een leuke anekdote, als het toch gelukt blijkt te zijn haha. Maar daar gaan we nog maar even niet van uit. Maak mezelf al gek genoeg, eerst nog maar een paar keer klussen.

Voor Juno heb ik echt al lang geleden navraag gedaan bij ons in de videotheek, toen wastie alleen nog maar in Amerika ofzo... is nu zo lang geleden dat ik zou denken dattie onderhand wel hier te huren moet zijn?? Film 1 heb ik em inderdaad nog niet op voorbij zien komen (hebben we ondertussen ook niet meer). Thuis digitale tv, echt makkelijk, met opnemen,stilzetten en heleboel films om te huren waarvoor je niet eens uit huis hoeft.

Bouwmarkt, kost klauwen vol met geld helaas en dan inderdaad aan die saaie dingen. Wij hadden het laatste vrije week ook, mijn ventje 4x naar de bouwmarkt, je bent zo 200 euro kwijt en wat heb je dan. Juist... buizen, lijm, etc. Heb veel liever de leuke spulletjes om te stijlen. Helemaal met je eens Chanti.

Echt gek, normaal als we weer internet hadden, was ik de eerste die op hyves of msn zat, nu is het forum nummer 1. Mijn hyve en msn vriendjes zullen wel denken hihi. Moet af en toe echt oppassen dat ik me niet verspreek, voor ik het weet hebben ze het forum gevonden en lezen ze gezellig mee. Lijkt me beter van niet! Ook moet ik oppassen dat ik jullie toch niet te veel details vertel. Het voelt allemaal zo vertrouwd... dat ik af en toe veel meer wil vertellen, maar moet mezelf tegenhouden, want als er iemand toevallig hier gaat zitten snuffelen...

Whoohoo, het zonnetje breekt door, weet niet voor hoelang, maar schijnt hier nu vrolijk naar binnen!

x Svtje

Sorry, zo aan het kletsen helemaal niet meer op de NOD datums gelet:

@JacqieSenna, weet je inmiddels al wat? Nog steeds geen rode zee??

@Wolletje & Sterre, zijn jullie nog in de ether? Al wat bekend?

@Shar & Chanti, spannend hoor meiden! Duim voor jullie, hou ons op de hoogte!

@Senorita, maar hopen dat je van al dat ziekenbezoek zelf niet zieker bent geworden. Wel heel erg lief van je om zo met iedereen mee te leven!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan