wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Chanti en Svtje!

Ja ik kreeg afkickverschijnselen...;-) hahaha!

Bouwmarkt... pfff, dat is nog het lullige, je komt met van die vreselijke dingen aan die bakken met geld kosten, en ja je hebt ze nodig, maar ik ben meer iemand van de afwerking.. Als je mij naar de bouwmarkt stuurt, moet ik sowieso 3x omdat ik of het verkeerde of het vergeet. Zucht..

Ik zou jullie ook zoveel meer willen vertellen... het voelt ook echt vertrouwd.. Alleen ben ook een beetje bang dat iemand meespiekt.. Bijvoorbeeld mijn naam, die hebben echt 3 mensen in Nederland. Maar vind het wel jammer, we delen zoveel (intieme) dingen en we hebben er eigenlijk geen beeld bij.. Ik HOOP ook echt dat we redelijk snel zwanger raken en elkaar in die tijd een keertje kunnen zien.. van mijn part bij de babydump of prenantal! Lijkt me gewoon zo leuk!
Ik ook altijd eerst naar me hyves of facebook, msn doe ik niet. Maar ik krabbel wel wat later terug nu;)

Trouwens, ik had toch gezegd dat ik naar de dokter ben geweest? vorige week... ja die uitkomst is ook een detail, maar heb dus een liesbreuk.. Heb ik weer... ik heb echt een abbonement op het ziekenhuis (detail).

Zonnetje trekt weg.. en ik moet zo nog gaan fietsen... bleeeeh..

Over Juno, ik zal eens kijken of ik m kan downloaden... Ben wel benieuwd!

Ik ben er nog even, ga over een uurtje fietsen (uitstel van executie).

hey meiden, ook hier is t   opeens lekker zonnig!
straks maar ff met mams de stad in denk ik!

Is idd wel gek ja,  je  deelt best  wel intieme dingen met mensen die je helemaal niet kent! Maar het voelt al snel heel vertrouwd zo. Ben soms ook  nogal een flapuit, dus moet eigenlijk ook niet te veel info geven, anders  vindt iemand me misschien wel. M'n naam is niet zo erg,  daar zijn er duizenden van... Lijkt me wel leuk ja als we  echt zwanger zijn en het niet meer geheim hoeft te blijven om elkaar dan eens te zien. Je vormt je toch een beetje een beeld van iedereen, terwijl je  er wel totaal naast kan zitten!  

hmm, en senorita, een liesbreuk dat is ook niet echt fijn zeg. Weet er niet zoveel van maar wat voor behandeling is daarvoor nodig?

Hey Senorita,

Meid toch, een liesbreuk! Hoe kom je daar precies aan? Te zwaar getild ofzo?
Te veel geklust misschien hihi?? Kun je wel goed fietsen met een liesbreuk? Kunnen ze er wat aan doen?

Zei het van de week ook al tegen Marijke, dat het me zo leuk leek om dan met z'n allen zwanger naar de 9 maandenbeurs te gaan ofzo (dromen mag he ) Maar ja.. Marijke zei ook al, hoe groot is de kans dat je met z'n allen tegelijk zwanger bent. Laten we 't hopen! Ben gewoon benieuwd hoe iedereen is, je kunt je geen beeld vormen via 't forum. Wel qua innerlijk vind ik, je merkt wel hoe gevoelig, sociaal en open mensen zijn. Maar qua uiterlijk heb je echt geen idee. Ik ben dan altijd heel nieuwsgierig, vooral omdat het zo goed voelt.

Succes met fietsen strakjes! Ik ga zo even lekker douchen!

x Svtje

Eey! Beetje positief hé?! 9 maandenbeurs...!! Toch wel zeker de jonge gezinnen beurs (die is eerder) hahaha. Ja dat lijkt me echt leuk! Je krijgt inderdaad een idee van iemand, wat voor persoon enz. Maar ik kan er geen beeld bij vormen. Ik ben ook een echte flaptuit.. Me schoonmama was hier net, gaat het weer over toen mijn vriend een baby was enzo... Het valt ook niet op ook;) Ik wil eigenlijk dat het een beetje opschiet. Maar ja, dat willen we allemaal.

Nog steeds niet ongesteld trouwens, heb wel krampjes, en zou het vrijdag dan moeten worden (afgaand van het temperaturen). Nou moet ik zeggen dat ik temperatuur maar dat het spontane er niet vanaf gaat. Mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik er een beter beeld bij krijg. En ja, ik zou het liefst NU zwanger willen zijn.. wie niet?! On-ge-dul-dig! hahaha.

Chanti, wij hadden nod samen toch? Heb je al ergens last van? Ik hoop echt dat er meer van het forum zwanger raken, dat geeft ook weer wat meer hoop. Lang leve de smileys! Ik raak de komende 2 weken geen zwangerschaptest meer aan.. Nah ja, neem ik me voor. Als ik dan nog niet ongesteld ben... ik ben de laatste dag van de maand jarig, dus het zou wel een erg leuk verjaardagscadeautje zijn. Zwijmel, Zwijmel.. Mijn temperatuur is de afgelopen twee dagen 0,4 graden gezakt.. dus ik vrees voor de ongi's. Laat ze maar komen!

Liefs!

Hey senorita, ik zou idd bij een normale cyclus ook eind van de week ongi moeten worden, maar denk zomaar dat het wel eens wat langer kan duren. Ik heb iig nog nergens last van...Hoop voor jou dat je een leuk verjaardagscadeautje krijgt! en anders maar gewoon ongesteldheid, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je vol goede moed de volgende ronde in

Zo weer lekker fris en fruitig (net onder de douche uit) Zonnetje is weer achter de bergen vertrokken ofzo... Hopelijk komttie zo weer!

Jonge gezinnen beurs, ook prima, mij om het even. Dat is 1 van de weinige dingen waar ik nog niet mee bezig ben geweest, massale samenkomsten voor zwangeren en vrouwen die zwanger willen worden. Dacht dat de 9 maanden beurs kort geleden was,in feb ofzo. Maar goed.. we moeten inderdaad de moed er maar in houden! Dat lukt trouwens aardig hoor, met z'n leuk team!

X Svtje

De reden waarom ik dat wist is omdat mijn vriendinnetje daar geweest is. Ik geloof ergens in november ofzo.. Zou wel echt heel leuk zijn! Nou... Ik ga me maar eens aankleden... t zonnetje schijnt nog, dus ga me fietsje op!

Ik spreek jullie straks weer even...hoop ik, ben niet zo'n fietsheld. Misschien lig ik aan de beademing.. Ik moet echt wat meer gaan sporten!! hihi!

Chanti, ik denk aan je! Ik hoooooooooooop echt dat je van het weekend met leuk nieuws komt!!

Dikke knuffel vriendinnetjes van me!

Terug
Bovenaan