wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hahah fietsheldin, is het goed gekomen?
Ben gisteren ook een flink stuk met de fiets gegaan, voelde me toen wel echt heel trots omdat ik zover gefietst had!!
Dat lijkt me trouwens wel gezellig als we zwanger zijn elkaar ontmoeten, noemen we het de dikke buiken dag

Ik heb geloof ik eind deze week mijn ei, maar goed geloof niet dat ik het kan missen met al dat geklus..mijn vriend wil echt supergraag een kindje en daar ben ik dan weer heel blij mee, zitten we tenminste op een lijn!

Hallooow meiden,
t zonnetje schijnt hier nog steeds hoor :)

Heb je je fietstochtje overleefd senorita? Ben je niet zo sportief ingesteld? haha

9 maandenbeurs was idd in februari, gelijk met de huishoudbeurs geloof ik. Ben er niet heen geweest maar wilde eigenlijk wel ff.
Maar als we straks zwanger zijn maakt t me ook niet uit waar ik heen ga volgens mij, denk dat ik alles wat met baby's te maken heeft wel leuk vind! En we gaan er gewoon voor om allemaal tegelijk zwanger te zijn  We hebben iig nog ffies voordat de eerste zwangeren onder ons zijn uitgerekend. Niet heel realistisch waarschijnlijk, maarja houden de moed erin! Op naar de dikke buiken dag!!!

Sukkie, leuk dat je vriend ook zo enthousiast is! Het zou voor mij ook echt een reden zijn om mijn relatie te verbreken als hij geen kinderen zou willen ofzo. Gelukkig heeft hij er ook super veel zin in! Goede vrienden van ons hebben een kindje dat nu een half jaar oud is, dus elke keer als hij die ziet is hij weer helemaal enthousiast en wil hij dat ook meteen, haha. Vind ik prima! Als het aan mij lag, was ik al moeder geweest...Heb al m'n hele leven gezegd dat ik graag jong moeder wilde worden, dus ben nu al aan de late kant ;)

Hey meiden,

Even een berichtje van mij, vanuit de stuurhut. Ga zo even genieten van het uitzicht, komen zometeen langs Keulen. Altijd ene leuke stad om even te zien. Moet zo dus niet vergeten de hele internetsitegeschiedenis hier te wissen, anders zal je ze hier horen!!!

@Senorita, leef je nog of lig je ergens in de berm uit te puffen. Wat puffen betreft, dan kun je alvast oefenen hihi.

@Chanti, ik heb ook steeds geroepen dat ik jong kindjes wilde. Zei steeds dat ik op m'n 20ste wilde trouwen en dan op m'n 22ste kindjes wilde krijgen. Tot ik een jaar of 19 was kon dat allemaal nog wel, maar toen vond ik het allemaal wel heel erg dichtbij komen. Was nog niet ten huwelijk gevraagd dus ja... Op ons 21ste hebben we op een gegeven moment samen besloten dat we gingen trouwen en 3 maanden later was het zover. Qua verhuizen, verbouwen,verschepen etc. vond ik het tot vorig jaar okt allemaal veel te hectisch om met de pil te stoppen en ons te laten verrassen. Sinds die tijd zijn we/ben ik er wel echt klaar voor. Het was sowieso wel altijd al meer dan welkom geweest hoor, daar niet van! Maar goed... de tijd gaat zo snel en voor je het weet ben je dan in mijn geval dus 24 (helemaal niet oud hoor en nog steeds jong moeder wat mij betreft)

@Sukkie, heb helaas geen fiets aan boord, maar anders vind ik het wel lekker om te fietsen, geeft inderdaad een heel goed gevoel. Als we thuis zijn, pakken in het weekend regelmatig de fiets en gaan even gezellig rondje fietsen.

Die dikke buiken dag lijkt me erg gezellig! Maakt inderdaad niet uit waar, het idee is gewoon heel gezellig. We houden em erin!

Heb echt niet veel gedaan vandaag, behalve het eten alvast lekker voorbereid en met jullie gekletst geloof ik. Oh ja.. heb er een was in zitten. Maar ja mag ook wel een keertje.

Xje Svtje

Hey sv'tje denk dat je gelijk hebt over senorita, ze ligt vast ergens in de berm haha, ze is al zo lang weg!
Voor mij was het dus ook altijd welkom geweest. M'n vriend had ook al jaren een vaste baan en dus inkomen. Ik studeerde nog, maarja daar kun je ook gewoon wat langer over doen. Omdat we een huis wilde kopen en mijn vriend zelfstandige wilde worden hebben we nog gewacht omdat dat nog zoveel stress/rommel en georganiseer veroorzaakt. Wil liever alle aandacht aan de zwangerschap en beeb kunnen besteden. Nu is het grootste gedeelte van ons huis dus af en  hij heeft genoeg werk dus nu zijn we er helemaal klaar voor. Eerst hebben we nog ff geoefend met de katten. Die leven nog dus denk dat ik het nu wel aankan haha

Dus jij hebt lekker een lui dagje gehad vandaag? Is ook lekker toch een keertje? Heb vandaag ook niet heel veel uitgehaald. Die was had ik gister al gedaan, vandaag nog boven afgestoft, de stad ingeweest en een sollicitatie verstuurd.

Vanavond moet ik weer volleyballen, geen zin in maarja ga nog maar heen zolang het kan hè. Al dat gespring en geduik zal ik straks wel moeten laten.
Morgen moet ik werken en 's avonds weer volleyballen, dus morgen zal ik je geen gezelschap komen houden hier. Maybe donderdag overdag weer ('s avonds wéér volleyballen)
Ga nu ff eten maken denk ik!

X Chantal

*hijg hijg hijg*

Ik werd iets te overmoedig... Ik dacht dat ging wel handig, dan ga ik ook nog even shoppen... Bij de 1 euro winkel... en daar kan ik me niet inhouden.. Juist, als een pak ezel en toen moest ik nog terug.. MET TEGENWIND! Maar goed, ben dus net thuis... hahahahaha!

Jong moeder worden, heb ik ook altijd gezegd. En ook omdat ik een gigantische angst heb dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Dan ben ik er iig vroeg bij (23). Mijn mannetje heeft precies hetzelfde gelukkig... Hij al eerder dan ik. Ik moest er nog even aan wennen (merk je nu ook niets meer van hihi) omdat ik mezelf altijd als carreerchick zag.. Uiteindelijk heb ik besloten dat dat altijd nog kan en ik het veeeel belangerijker vind om een fijn gezinsleven te hebben dan een carriere. En misschien kom ik dan in de positie om mijn eigen bedrijfje te starten, dat lijkt me erg fijn. Mannetje lief vind het juist helemaal fijn dat ik soms wat onrealistisch ben (ja ik geef het toe) maar hij is dan weer té reeel, dus dat lost elkaar wel af.

Verder zou het aan beide kanten het eerste kleinkind worden. Mijn beste vriendinnen zijn er allemaal nog niet aan toe, behalve eentje. En ik ga altijd een beetje tegen de richting in qua vrienden/vriendinnen omdat ik lekker anders wil zijn.

Ik ga aan het eten beginnen en zoals gewoonlijk staat de laptop in the kitchen!!

Knufffel!

hai senorita, daar ben je weer!
nou heb je iig aan je conditie gewerkt!

Ik vond carriere maken ook wel belangrijk, en dat wordt ook vaak van je verwacht als je vwo en universiteit doet. Maar uiteindelijk word ik denk ik een stuk gelukkiger van een leuk gezin! Ik ben nu ook met minder tevreden wat werk betreft.
Mijn vriendinnen gaan ook eerst voor carriere en dat zeggen ze ook. Die hebben nog geen zin in kinderen, willen werken en reizen enzo. van mij zeggen ze dat ze er niet van opkijken als ik binnenkort achter de kinderwagen loop. Dus hoop dat ik dat waar kan maken!

Bij onze ouders wordt het voor allebei ook het eerste kleinkind, tenzij m'n schoonzusje eerder is (verwacht ik niet hoor, die is ook nog bezig met haar studie). Wij willen ook graag dat onze ouders nog lang van hun kleinkinderen kunnen genieten. Ik vond het ook super leuk dat m'n opa en oma's wat jonger waren om leuke dingen met ze te doen. Als ze ouder zijn wordt dat gewoon lastiger. Ook wil m'n vriend graag dat zijn opa en oma het nog meemaken, die hebben nog helemaal geen achterkleinkinderen omdat ze zelf maar 1 kind hadden (m'n schoonvader)

zo ff het eten in de gaten houden weer...

hey meiden ik heb de film juno thuis hihi lang leve het downloaden haha

geen idee meer hoe hij gaat want heb hem al sind hij in de bios was hihi

geen idee verder hoe het gaat met jullie heb geen zin om te lezen erg he
hier gaat het kut en klote dus heb ff niets toe te voegen op het forum hihi stemmingswisselingen gaan sneller als de wijzer van de klok ben dood op en word gek van mezelf

xx

lees van de week alles weer ff door dus niet te verslaafd gaan doen dan ben ik drie dagen bezig

Terug
Bovenaan