wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Marijke!

Gaat het wel meid?! Wat is er gebeurd...?

Knuffel voor jou!

niet veel klachten die lijken op zwangerschap en stres denk ik van me werk alles zit tegen nu haha omdat me geheugen me in de steek laat ben een emotioneel wrak haha niet normaal en weten dat je stemming wisselt haha me vriendje heeft het zwaar met mij deze week
hoop maar dat zaterdag blijkt dat het idd zwanger zijn is anders krijg ik medelijden met hem als ik zo elke maand ben haha

xx

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-03-2009 17:49:21'));

niet veel
klachten die lijken op zwangerschap en stres denk ik van me werk alles zit tegen nu haha omdat me geheugen me in de steek laat ben een emotioneel wrak haha niet normaal en weten dat je stemming wisselt haha me vriendje heeft het zwaar met mij deze week
hoop maar dat zaterdag blijkt dat het idd zwanger zijn is anders krijg ik medelijden met hem als ik zo elke maand ben haha

xx

zo moet het staan

Ohhh lieffie! Ik hoop het ook echt voor je! Echt waar! Neem gewoon goed je rust en ga ook leuke dingen doen om je een beetje af te leiden...

Liefs!!

hey marijke, hoop voor je dat je zaterdag positief nieuws heb!
Probeer idd een beetje afleiding te zoeken tot die tijd, maybe ook een leuke film kijken ofzow..
Ik zal iig niet meer zoveel schrijven, want morgen ben ik er de hele dag niet. maar maybe dat senorita en sv'tje je nog wat leeswerk bezorgen...

sterkte meid!

X Chantal

Hey meiden,

Ben ik weer, lekker gegeten en de vaat weer in de vaatwasser gestopt. Forumtijd hihi!
Al weer heel wat berichtjes gemist, even lezen hoor... Heb al even tegen Marijke gekletst om haar een beetje op te beuren!

@Senorita, wat fijn dat je veilig thuisgekomen bent, we maakten ons zorgen Chanti en ik. Arme meis, met tegenwind en zo bepakt en bezakt.

@Chanti, ben benieuwd of je snel reactie krijgt op je sollicitatie. En wat dat sporten betreft, ja nu kan het inderdaad nog, beter niet als je straks zwanger bent, dan krijg je een geklutst kind hihi. Zou aan boord graag een Wii willen om een beetje op een leuke manier aan mijn conditie te werken. Als we thuis zijn, ga ik regelmatig lopend ergens heen, of op de fiets.

Ben eigenlijk nooit zo met carriere bezig geweest. Heb uiteraard gewoon mijn diploma (HBO), maar wij hadden op ons 17de al verkering en mijn wederhelft was toen al schipper, dus het was of hij stoppen met varen en opleiding gaan doen of ik opleiding afmaken en naar boord. Dat laatste heb ik goed overwogen en alles bij elkaar, persoonlijk, financieel etc heeft ons doen besluiten om te gaan varen, dat betekende natuurlijk wel dat ik niks met mijn opleiding kon doen. Gelukkig heb ik stage gelopen bij een bedrijf dat mij een 0 uren contract heeft aangeboden. Nu werk ik af en toe in de weken dat we vrij zijn, als zij werk voor me hebben. Heerlijk, af en toe mijn eigen ding.

Qua kleinkinderen zijn wij bij mijn ouders de eersten, bij mijn schoonouders zijn er al 6, dus dat zou (mits er niet nog een tussendoor komt) nummertje 7 worden.

Over dat leeswerk zou ik me inderdaad zorgen maken, mits ik natuurlijk reactie krijg van de een of ander, anders heb ik natuurlijk niet zo veel te melden de komende dagen.

Fijne avond dames!

Liefs Schippersvrouwtje

Hey dames!

Wat lief dat je Marijke hebt opgebeurd.. ze kan het wel gebruiken.. het is ook echt frustrerend.. dat lichaam is nu niet meer te vertrouwen naar mijn idee...

Ja ik heb hetzelfde... ik vind het gewoon erg belangrijk om een fijn en stabiel gezinsleven te hebben. En ik ben erg flexibel, brede opleiding, dus kan in principe overal werken. Wat fijn trouwens Svtje, dat je dat 0 uren contract hebt! Ik ben ook aan het solliciteren nu, maar het is een beetje een vreemde markt en daarbij woon ik in een niet zo populair gebied. Dus ja, we wachten wel af...

Chantal, ik ga je missen morgen!!;)

Liefs

Hey Senorita,

Ik heb ook een hele brede opleiding, kan feitelijk ook overal werken. Maar heb bij dit bedrijf echt steeds het gevoel alsof ik thuis kom, ook als is het al 6 mnd geleden dat ik gewerkt heb.

@Chanti, zal wel stiller worden ja als jij er niet bent morgen.

x Svtje

Terug
Bovenaan