Hey meiden,
Ben ik weer, lekker gegeten en de vaat weer in de vaatwasser gestopt. Forumtijd hihi!
Al weer heel wat berichtjes gemist, even lezen hoor... Heb al even tegen Marijke gekletst om haar een beetje op te beuren!
@Senorita, wat fijn dat je veilig thuisgekomen bent, we maakten ons zorgen Chanti en ik. Arme meis, met tegenwind en zo bepakt en bezakt.
@Chanti, ben benieuwd of je snel reactie krijgt op je sollicitatie. En wat dat sporten betreft, ja nu kan het inderdaad nog, beter niet als je straks zwanger bent, dan krijg je een geklutst kind hihi. Zou aan boord graag een Wii willen om een beetje op een leuke manier aan mijn conditie te werken. Als we thuis zijn, ga ik regelmatig lopend ergens heen, of op de fiets.
Ben eigenlijk nooit zo met carriere bezig geweest. Heb uiteraard gewoon mijn diploma (HBO), maar wij hadden op ons 17de al verkering en mijn wederhelft was toen al schipper, dus het was of hij stoppen met varen en opleiding gaan doen of ik opleiding afmaken en naar boord. Dat laatste heb ik goed overwogen en alles bij elkaar, persoonlijk, financieel etc heeft ons doen besluiten om te gaan varen, dat betekende natuurlijk wel dat ik niks met mijn opleiding kon doen. Gelukkig heb ik stage gelopen bij een bedrijf dat mij een 0 uren contract heeft aangeboden. Nu werk ik af en toe in de weken dat we vrij zijn, als zij werk voor me hebben. Heerlijk, af en toe mijn eigen ding.
Qua kleinkinderen zijn wij bij mijn ouders de eersten, bij mijn schoonouders zijn er al 6, dus dat zou (mits er niet nog een tussendoor komt) nummertje 7 worden.
Over dat leeswerk zou ik me inderdaad zorgen maken, mits ik natuurlijk reactie krijg van de een of ander, anders heb ik natuurlijk niet zo veel te melden de komende dagen.
Fijne avond dames!
Liefs Schippersvrouwtje