A
Anoniem
Guest
@ senorita: superirritant zeg, niet weten waar je aan toe bent. Ook hier nog weinig positieve ervaringen met ovulatietesten, maarja ik ben ook nog maar net een maand gestopt ofzo...
Senorita en Sv'tje heb precies hetzelfde, heb ook speciaal vitamine b tabletten gekocht ipv foliumzuur (foliumzuur=b11 geloof ik) omdat het anders zo opvalt in de winkel. Ook ovulatietesten enzo bestel ik op internet. Hier is ook de kans zo groot dat je iemand tegenkomt die dan vermoedens krijgt.
Kijkt ook echt geen babydingen en het forum als ik aan het werk ben, veel te bang dat iemand er dan achter komt.
Hey Lynn, welkom!
Sukkie, denk ook nu zoveel aan zwanger worden, vraag me nu ook af hoe dat zal lopen als het echt zover is. Ben bang dat ik eigenlijk al na 2 weken de hele baby-uitzet wil kopen haha.
Wou ook nog ff kwijt dat ik het ook echt fijn vind dat dit forum er is, lekker ff alles van je af schrijven en kletsen over dingen die je met anderen niet kunt delen!
Sv'tje jij bent vast nog veel hier te vinden van t weekend! Ik kan het, als ik thuis ben, ook niet laten telkens het forum te checken.
Nou ga ff boodschappen doen!
tot later,
x chantal