wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

@ marijke dank u lieve tante

@ senorita ik ben zwanger en mijn tepelhoven zijn groter en je ziet heel duidelijk blauwe aderen lopen en ze worden met de dag groter en pijnlijker!!!! \morge maar ff met vriendlief naar de winkel nieuwe bh halen haha

Lieve Mie_pie,

Natuurlijk mag je blijven. Vind het juist heel fijn om een "ervaringsdeskundige" in ons midden te hebben, als het allemaal goed mag gaan kun jij ons straks advies geven!

Gaat het allemaal een beetje met je? Nog steeds zo misselijk? Hoop echt dat je een beetje kunt genieten van het zwanger zijn!

Veel liefs Schippersvrouwtje

hey schippersvrouwtje
 dankjewel en wil jullie met alle liefde tips geven en vertellen hoe je je voelt tijdens de zwangerschap alleen hoop ik voor jullie allemaal dat jullie niet zo misselijk worden als mij het is echt niet leuk meer. Dan ook nog allemaal mensen om je heen die zeggen dat je medicijnen moet nemen of homeopatische middelen slikken terwijl mijn huisarts en verloskundige dat liever nog niet hebben dus moet het gewoon nog even uitzitten maar ja ik weet waar het voor is!!!!!
hoe gaat het verder met jou je bent weer aan boord las ik? dat zou echt niks voor mij zijn haha ben namelijk heel snel zeeziek.

liefs miranda

haha miepie

nu ben je tietvlieg met van die grote bloemkolen haha en je moet al die mensen lekker laten lullen gewoon genieten en kotsen  gelukkig heb je een hele lieve schoonzus en zwager die jullie wel alle geluk gunnen en dat houden we voorlopig zo hoor  meid maak je niet druk en probeer tussen de misselijkheid lekker te genieten

dikke kus

Hoi Allemaal!!!

Ik ben net aangemeld, en het lijkt me leuk om met jullie te kletsen over het zwanger worden. Ik ben ook nog maar net gestopt met de pil. (Een maand) Heb wel 12,5 jaar de pil geslikt. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hoe lang zou het kunnen duren voordat ik zwanger wordt? Ik zit nu tegen ongesteldheid aan. (morgen of overmorgen naar mijn berekening) Gebruik ook al ovulatietesten alhoewel dat misschien een beetje te snel is. Heb je trouwens wel een eisprong zo kort na het stoppen van de pil? Die testen hebben namelijk deze maand niks opgeleverd. Maar als ik ongesteld word dan moet er toch ook een ei geweest zijn?

Hoor graag van jullie!!

Hey Mie_pie,

Fijn toch dat je hier kunt blijven, hier ken je net iedereen een beetje en dan zouden wij je zeker wegsturen. Echt niet!!!

Zeeziek wordt je hier aan boord niet hoor, is het schip veel te groot voor.Echt schommelen is er niet bij, af en toe een beetje deinen. Weet wel dat we op een veel kleiner schip voeren paar jaar geleden en dat ik toen alles op de grond moest zetten wegens het schommelen, mezelf erbij, liep groen aan. Das gelukkig voorbij!

@RonnyPenny, welkom! Heb zelf weinig ervaring met het lang slikken van de pil, maar 2 jaar. Denk wel dat er meiden zijn in dit topic die em langer geslikt hebben. Weet niet zeker, maar dacht dat je ook ongesteld kon worden zonder eisprong heeft geloof ik ook weer met voor de gek houden van je lichaam te maken. Dacht het van de week ergens gelezen te hebben. Misschien ook wel op dit forum. Klets in ieder geval gezellig mee!

Liefs Schippersvrouwtje

hey marijk ja ze doen zo'n pijn af en toe dat ik niet eens meer op me buik kan ligge dan ga ik door de grond   v/d pijn haha.
en ja ik laat ze nu ook maar lullen allemaal heb net uwv gesproken en moet het gewoon op mijn manier doen het hoort er nu eenmaal bij. over 6 weken belt ze me terug.

schippersvrouwtje ja ben heel blij dat ik gewoon bij jullie kan blijven vind het wel zo leuk om alles wat er nu verandert in mijn lichaam met jullie te delen. en geloof me er zijn al heel wat veranderingen hahaha

liefs miepie

Terug
Bovenaan