wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Stephanie!

Hoe lang is het al aan de gang? Al een paar dagen of echt nu ergens? Het zou kunnen zijn dat je een innestelling hebt? Gebruik je ovulatie testen of temperatuur je? Misschien is je ei eerder gekomen? Dan zou het kunnen.

Ik merk wel aan mezelf dat ik me ook "anders" voel, maar over het algemeen houd je lichaam je dan voor de gek.

Ik zou gewoon een weekje wachten en dan testen. Succes ik duim voor je!

hoi,
tjsa ik voel me al ong een paar dagen zo.... ik ben echt zo ongeduldig dat ik niet kan wachten op zon test...
als t wel al zo is en ik doe nu een test zou die t dan al laten zien?

Hey Stephanie,

Nee, niet dat ik weet. Je hebt een aantal testen die je 6 dagen voor NOD kunt testen (matcare bijvoorbeeld) maar het ligt er aan hoeveel hormoon jou lichaam aanmaakt, dat is voor iedereen anders.

Ik ben ook zo ongeduldig... dat is het ergste gedeelte vind ik, die onzekerheid!

Succes meid en ik duim voor je!

goedemorgen allemaal

hier is marijke weer hoor  ik moest ff werken dat komt er wel eens tussen haha van 4 tot 11 werd dus 4 tot over half 12 maar ja t komt wel goed hier ook wat vage klachten maar ik maak me niet meer druk de 21 doe ik gewoon een test en dan zie ik het wel is het negatief dan wacht ik gewoon op bloed simpel toch haha heb nu echt pijn in me darmen weer wat nieuws lijk wel verstopt te zitten ach hoort er ook vast bij of het komt door sonja bakker haha we zijn goed op weg vandaag dag 5 en de ergste honger is weg nog maar 8 wkn en 2 dgn te gaan mits ik zwanger ben dan stop ik gelijk natuurlijk

heb nog niet echt naar het lijstje gekeken dus weet niet wie er staat te wachten of klussen is maar meiden succes

kus

Mogge bijna middag meiden,

Marijke is weer terecht die was hard aan het werk, zoals je kunt lezen. Verder kijk ik even een ochtendje niet en dan staan er ineens weer behoorlijk wat berichtjes op. Ga ik dan ook vrolijk even op reageren.

@Senorita, de symptomen kunnen natuurlijk van ongi & zwanger zijn, maar wel goed om uit te gaan van ongi, dan kan het alleen maar meevallen. Ik had dat dus de laatste keer ook, normaal nooit zo'n pijn voordat ik ongesteld moest worden en nu ineens zo erg, had misschien ook wel met de griep te maken. Voordat ik aan de pil ging voelde het altijd zo, maar goed, na het stoppen dus steeds niet. Hoop niet dat het terug is.Mijn borsten zijn ook altijd groter hoor als ik ongi moet worden. Waar je geloof ik op moet letten als je zwanger zou kunnen zijn is de kleur van je tepels en eventuele blauwe aderen.

@Stephanie, het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt inderdaad, als je heel graag zwanger wilt worden en er erg mee bezig bent, kun je zelfs schijnzwanger worden. Voor nu rest als enige: Afwachten!!! En dat is verschrikkelijk, denk dat iedereen daar wel over mee kan praten, ik ook helaas. Heb helemaal geen geduld daarin. Zou het liefst een winterslaap houden tussen mijn vruchtbare dagen en NOD.
Natuurlijk hoop ik voor je dat het wel zo is!

Draai voor iedereen mijn duimen blauw!!!

Dikke kus Schippersvrouwtje

hey meiden hier ben ik weer es een keertje kreeg op me kop van marijke dat ik niks meer zei haha. Maar het is allemaal een beetje dubbel wil jullie niet lastig vallen met mijn kwaaltjes aangezien jullie allemaal druk bezig zijn om zwanger te worden en ik ben het al. Wil namelijk ook liever niet nu naar het forum zwanger zijn moet ik namelijk helemaal opnieuw beginnen met mensen leren kennen e.d vind het fijn om hier te blijven als jullie dat goed vinden????????

gr miepie

Terug
Bovenaan