wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Jt,

Ja hier wordt inderdaad druk gekletst en geklust hihi. De klus is alweer geklaard, nu even lekker op de bank tv kijken.

Je weet het nooit he, wie weet ben je toch zwanger.Duim gewoon vrolijk verder!  Las laatst op internet een berichtje weet niet meer op welke site, maar er was een vrouw die dacht kan wel even onbeschermd "klussen" want moet bijna ongesteld worden en zij was zwanger geworden dusse de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Fijn dat je lekker van je zoontje kunt genieten. Zeker met dit weer, lekker samen op de fiets! Van mij mag de lente echt helemaal loskomen.

Ik ben hier bijna dag en nacht te vinden, dus als je er morgen bent, heel gezellig!!!

Liefs Svtje

Hey schipper!

Ha, ik dacht al... waar is ze toch, maar je was erg drukjes haha!! Nu nog een paar dagies volhouden.
Je hebt gelijk hoor... het is niet helemaal zeker dat ik niet zwanger zou zijn, maar daar ga ik wel helemaal vanuit, want dat voorkomt weer een teleurstelling. Deze gedachte is lekker veilig.

Wat doe jij zoal op een dag? Ik kan me het leven van een schipper niet echt inbeelden. Ben er niet mee opgegroeid. M'n man wel, maar is 'gelukkig' geen schipper. Ach en als het wel zo zou zijn, dan was ik toch wel met hem mee gegaan denk ik.

Nou, ik hoop je morgen nog wel te spreken dan. Ik duik vandaag eens vroeg m'n bed in.

liefs j-t

Hey J-t,

Haha, ja inderdaad was even druk. Klopt ook, je kunt je het beste op niet instellen, dan kan het altijd meevallen. Maar is zoooooo moeilijk om er niet steeds mee bezig te zijn. Zeker aan boord, heb natuurlijk geen vaste baan aan de wal omdat dat niet mogelijk is. Aan boord ben ik vooral bezig met huishoudelijke dingen als schoonmaken,lunch klaarmaken, wassen,strijken en eten koken. Eigenlijk op en top huisvrouw. Natuurlijk vind ik het ook heerlijk om bij mijn mannetje in de stuurhut te zitten, scheepjes kijken hihi. In de weken dat we thuis zijn (varen 2 op 2 af) werk ik regelmatig (heb een 0 uren contract). Als ze me nodig hebben dan bellen ze me, ze hebben mijn rooster dus ze weten hoe en wat.

Wens je een rustige avond en hoop dat je lekker slaapt! Tot morgen!

x Svtje

Hey Ladies!

Ik heb een heerlijke smoothie gemaakt vanmiddag (uiteraard niet met alle ingredienten, maar wel met mango and it was delicious!) Kom net thuis en dacht ik check het forum even..

JTzwanger, het zou best kunnen..! Maar idd niet teveel op hopen anders ben je misschien zo teleurgesteld als het niet zo is..

Ik heb dus bijna NOD, kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben maar heb wel last van een paar kwaaltjes waar ik normaal nooit last van heb. Zo heb ik bijvoorbeeld meer honger (ik zit wat meer thuis tegenwoordig dus dat zou kunnen) ben ik snel duizelig (nooit last van, behalve toen ik vocht in mijn oor had) en een hele slechte stoelgang.. Vind het een beetje opmerkelijk.. Ik heb wel ongesteldheidskrampjes maar ik weet niet of ik die normaal ook heb want daar let ik niet zo goed op. Ach ja, ik ga deze week echt niet testen... (ben sterk, ben sterk, ben sterk) als jullie me daar aan herinneren doe ik dat vast niet;-)

Svtj, hoe was je ovenschotel? Ik maak dat niet zo vaak, moet dat toch eens vaker doen, is echt lekker en snel! Veel plezier met klussen en hopelijk issie raak... Wat zou dat toch super zijn hé, allemaal smileys, kunnen we met z'n alle in dezelfde mamaclub!

Misschien tot zo anders tot morgen!

Knuffel!

Hey Senorita,

Je bent heel sterk!Je bent heel sterk!Je bent heel STERK!!!

De ovenschotel was erg lekker. Ik maak het regelmatig, met bloemkool of met prei, met spinazie of met zuurkool, maar deze was met witlof. Lukt alijd en je kunt ze lekker van tevoren klaar maken en 45 min van tevoren oven aan. Ping... klaar! Heerlijk!

Merkte aan mezelf ook dat ik ineens ging letten op alles voordat ik mijn NOD heb. Terwijl het voor die tijd normaal was ofzo... echt veel te oplettend. Maar goed... wie weet, mijn motto is DROMEN MAG!!! Nogmaals je bent sterk, je bent sterk, je bent sterk!

Geniet van je avond!

Knuffel Svtje

hihihi...;) Ja nu nog wel... Maar als ik van het weekend nog niet ongesteld ben (ondanks dat ik geen eens weet wanneer ik het moet worden) gaat het kriebelen... So I need those words next week!! Jaaa dromen mag! Gelukkig wel zeg hihi! Alleen dan is die teleurstelling weer zo groot hé? Beetje dubbel... Zou zo leuk zijn, want dan weet ik gelijk verjaardagscadeautjes!:) I'll just keep on dreaming!

Jij ook, geniet van je avond! Welke film ben je aan het kijken? Wij hebben ruzie met de digitale televisie op dit moment.. Ik laat het mannetje maar even aanklooien, kan ik nog even naar m'n vriendinnetjes van het forum!

Slaap lekker en Klusze;-)

Tot morgen?

Tuurlijk tot morgen! Zijn voorlopig nog even in Nederland iig morgen.

Heb Smaken verschillen gekeken, verbouwers XXL en de Smaakpolitie. Geen film vanavond. Succes met jullie digitale tv (ideaal he)

Truste x Svtje

hee allemaal!
Gisteren niet veel forumtijd gehad, vandaag helaas ook niet ;(
Marijke, die symptomen zijn toch wel best hoopvol of niet?
Allemaal een fijne (werk)dag!!

Terug
Bovenaan