wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Ladies,

Even kort een berichtje van mijn kant. Moet me eigenlijk omkleden en de deur uit maar aangezien komende week ook weer erg druk lijkt te worden post ik toch nog even  snel een berichtje!

Natuurlijk heb ik zelf weinigs spannends te vertellen maar wil jullie wel laten weten dat ik nog steeds heel hard voor jullie duim. Drie dames overtijd......,  daar moet toch iets moois uit komen....... Hopen en duimen dus, spannend!
Heel veel sterkte jullie in ieder geval.

Schippersvrouwtje, hoop dat er bij jou nog zon is waar je lekker van kan genieten! Hier wordt het steeds minder

Goede week meiden, maak er weer wat moois van!

x Lynn

poeh wat een berichtjes!!! Jammer van die negatieve test Marijke, ik vind het echt heel knap dat je zo lang kon wachten! Gelukkig is mijn cyclus op gang, zou dit weekend mijn ei moeten hebben gehad dus hoop dat t gelukt is!
Ik wil trouwens zelf ook 5 kilo afvallen, gaan aan de weightwatcher het probleem is dat ik teveel van lekker eten en wijntjes/speciale biertjes hou...
Als ik zwanger ben kan ik sowiezo niet drinken dat lijkt me dan ook niet erg want dan weet je dat er een klein mensje in je groeit...
Weten jullie wat gek is? Ik had bijna een anekdote verteld over hier op het forum, terwijl niemand weet dat ik hier met jullie praat. Het is net alsof ik jullie allemaal ken, zou echt leuk zijn om elkaar eens te zien als we zwanger zijn. Denk dat we dan pas allemaal een beeld krijgen bij de schuilnamen.
Meiden: nog een fijne laatste weekend avond!! Morgen ga ik me eens wat meer hier laten zien ;)

Oja Jt, ik heb een kleutergroep :))

Sow wat gaat dat hard hier met posten, dr zijn gewoon 5 pagina's bijgekomen...haha! Ik dacht ik zal nog ff wat van me laten horen, nog steeds geen ongi, volgens mij nu 2 dagen te laat. Ik  heb me trouwens vergist, ik heb eind februari mijn mirena laten verwijderen. Vandaar dak nu pas de eerste ronde heb en ik sinds die tijd nog geen menstruatie heb gehad. T zou dus best kunnen dat het geheel n beetje in de war is en ik morgen gewoon doodleuk ongi word. In de tussentijd kan ik me nauwelijks beheersen om niet elke dag een test te doenhaha! Zo spannend allemaal! Ik zit al vooruit te plannen, als t nu niet lukt zal t de volgende keer zeer waarschijnlijk ook niet lukken dan ben ik namelijk tijdens mijn eisprong 2 weken in het buitenland en niet in de buurt van me lieffie....maar als ik dan verder reken komt t eigenlijk wel goed uit. Als t de volgende ronde raak zou zijn dan wordt die kleine geboren met Kerst...is nie zo handig denk ik
Anyway...gewoon afwachten dus....
Fijne avond iedereen, en tot schrijfs!
Liefs

Ow ja ik las nog n stukje over wijn en alcohol dat jullie t daarover hadden... ik drink zo graag wijn, en n biertje, en baco...eigenlijk alles wel!
Maar nu heb ik t de afgelopen dagen maar ff laten staan. Gek genoeg heb ik er nu ook geen zin in...normaal drink ik tijdens t koken al  een wijntje, heerlijk!
Enne...vanmorgen n broodje haring met slagroom en boerderijdrop gegeten smaakte heerlijk! Nee, haha grapje.....

Dag meiden!

Heb net echt een superuitgebreide reactie op iedereen geschreven, wil ik hem plaatsen, krijg ik een foutmelding.....Alles WEG!!

heb ff geen zin meer om weer zo'n verhaal te typen, dus sorry voor de meiden op wie ik niet gereageerd heb!!

@ marijke: wat goed dat je al zoveel afgevallen bent! Ik hoop dat je die lijn doorzet en met een ideaal gewicht je zwangerschap in kan gaan!
ik wil zelf niet echt afvallen, maar vooral gezonder eten. Ik hou nogal van snoepen namelijk, maar vind dat al zoooo moeilijk!

@ sv'tje: jammer dat je weer buiten bereik bent! De snackbar op z'n tijd is wel lekker, maar   vooral handig en snel. In het weekend is het hier vaak nogal druk, we sporten ook allebei regelmatig in het weekend en zijn dan laat thuis. Vandaar dat we dan vaak makkelijk  (en ongezond) eten. Ik voel me er de laatste tijd alleen niet zo prettig bij, dus ga maar zorgen dat ik ook voor in het weekend boodschappen voor het eten in huis heb, zodat we niet uit nood naar fastfood moeten grijpen. Straks met een kleine is dat sowieso verleden tijd, die wil ik absoluut geen macdonalds kind maken! Kan nog een voorbeeld aan jou nemen!

@ senorita: al nieuws? Bij mij nog niks iig! Ga gewoon ook door met ovulatietesten (heb er toch zoveel haha) maar ook daar nog geen verandering in
wachten, wachten,wachten ....zucht....

@ sukkie: gek hè hoe vertrouwd het forum voelt, terwijl je niemand écht kent! vind het zelf wel heel fijn dat je zoveel kunt delen met meiden die in dezelfde fase als jou zitten. Hoop voor je dat het klussen z'n vruchten af gaat werpen!!

@ sukkie&kwisjuh: wat drinken betreft, daar ben ik nu al helemaal mee gestopt. Het kan ook nu al je vruchtbaarheid verminderen. Ik hou wel van vooral een wijntje of amaretto'tje op z'n tijd, maar drink nooit veel en vind het ook totaal geen probleem om niks te drinken.  Maarja als je dat lastiger vind, kun je er beter nu nog even van genieten....Lijkt me niet meer dan logisch dat eenieder hier op het forum gewoon stopt met drinken tijdens de zwangerschap...

@ kwisjuh: Hoop dat je cyclus een beetje normaal gaat lopen! Een kerstkindje is niet mijn eerste keus, maarja een kindje in februari is dat bij mij (vanwege vele,vele vele verjaardagen in de familie) ook niet. Maargoed een kindje is moeilijk te plannen, ik was zelf ook 5 weken te vroeg, dus dat kan de planning ook nog in de war schoppen hahaha. Hoop dat je mannetje de volgende keren rond de eisprong wel bij je is!

Nou meiden, het huishouden roept! (wat zeg ik? Schreeuwt!)
tot later!

X Chanti

ps. m'n broertje komt straks als het goed is m'n draadloos internet herstellen, dus zal dan ook weer even niet online zijn...

Hallo allemaal!
Ben ik weer..
Gaan deze week samen aan de weightwatcher dus de alcohol zowieso maar even uit ons leven bannen, is toch gezonder!
Bij mij is het grote wachten begonnen, als ik t goed heb dan had ik dit weekend mijn ei dus nu kijken of er wat gaat gebeuren.
@ marijke: hoe is het nu? Nog niet ongi?

@ onze mama's to be, hoe is het met jullie? iemand al een echo gehad?

@ senorita; buikje al weg? is altijd vervelend he, zo'n opgeblazen gevoel. hoop natuurlijk dat je eigenlijk zwanger bent dat zou wel super zijn toch!

@kwisjuh; blehg haring met slagroom.. kan me niet voorstellen dat ik dat zou eten als ik zwanger zou zijn hihi

hey meiden,

ik heb morgen om kwart voor 3 mijn eerste echo ben zo benieuwd!!!!! Het ene echoburo wou het nog niet doen te vroeg maar mijn schoonmams heeft 1 geregeld vind het zo spannend hoop het hartje te kunnen zien.
dikke knuff
miepie

Hey dames!

Ben ik weer... Ik heb echt een super druk weekend gehad! Wel erg leuk dus dat scheelt weer! Het is hier wel rustig geweest zeg... gelukkig hoefde ik niet zoveel bij te lezen. De site lag er vanochtend ook uit.

Jeetje spannend, zoveel overtijd!! Voor de meeste van ons is het ook de eerste ronde dus misschien heeft het te maken dat we er zoveel mee bezig zijn. Ik ben nu dus 3 dagen na nod en heb veel last van ongesteldheidskrampen. Maar er komt dus niets... het is ook veel erger (anders?) en meer dan ik normaal heb. En heb het al een week geloof ik. (moet ik ff de berichtjes trg lezen) normaal maar 1 dag. Gisteren was me temp nog steeds hoog. Vanochtend maakte mannetjelief me wakker om te tempen maar met me slaaphoofd gezegd dat ik ongesteld was geworden en dus niet hoefde te tempen. Ging ik dus naar de wc, was er zo zeker van maar niets dus. Dus ook niet kunnen testen.. geluk bij een ongeluk IK BEN STERK! helemaal niet natuurlijk, heb ontzettende dorst en drink me een ongeluk maar moet maar niet naar de wc. Als het er morgen nog niet is en me temp is hoog ga ik wel testen.

Ik denk aan jullie!

Liefs

Terug
Bovenaan