Dag meiden!
Heb net echt een superuitgebreide reactie op iedereen geschreven, wil ik hem plaatsen, krijg ik een foutmelding.....Alles WEG!!
heb ff geen zin meer om weer zo'n verhaal te typen, dus sorry voor de meiden op wie ik niet gereageerd heb!!
@ marijke: wat goed dat je al zoveel afgevallen bent! Ik hoop dat je die lijn doorzet en met een ideaal gewicht je zwangerschap in kan gaan!
ik wil zelf niet echt afvallen, maar vooral gezonder eten. Ik hou nogal van snoepen namelijk, maar vind dat al zoooo moeilijk!
@ sv'tje: jammer dat je weer buiten bereik bent! De snackbar op z'n tijd is wel lekker, maar vooral handig en snel. In het weekend is het hier vaak nogal druk, we sporten ook allebei regelmatig in het weekend en zijn dan laat thuis. Vandaar dat we dan vaak makkelijk (en ongezond) eten. Ik voel me er de laatste tijd alleen niet zo prettig bij, dus ga maar zorgen dat ik ook voor in het weekend boodschappen voor het eten in huis heb, zodat we niet uit nood naar fastfood moeten grijpen. Straks met een kleine is dat sowieso verleden tijd, die wil ik absoluut geen macdonalds kind maken! Kan nog een voorbeeld aan jou nemen!
@ senorita: al nieuws? Bij mij nog niks iig! Ga gewoon ook door met ovulatietesten (heb er toch zoveel haha) maar ook daar nog geen verandering in
wachten, wachten,wachten ....zucht....
@ sukkie: gek hè hoe vertrouwd het forum voelt, terwijl je niemand écht kent! vind het zelf wel heel fijn dat je zoveel kunt delen met meiden die in dezelfde fase als jou zitten. Hoop voor je dat het klussen z'n vruchten af gaat werpen!!
@ sukkie&kwisjuh: wat drinken betreft, daar ben ik nu al helemaal mee gestopt. Het kan ook nu al je vruchtbaarheid verminderen. Ik hou wel van vooral een wijntje of amaretto'tje op z'n tijd, maar drink nooit veel en vind het ook totaal geen probleem om niks te drinken. Maarja als je dat lastiger vind, kun je er beter nu nog even van genieten....Lijkt me niet meer dan logisch dat eenieder hier op het forum gewoon stopt met drinken tijdens de zwangerschap...
@ kwisjuh: Hoop dat je cyclus een beetje normaal gaat lopen! Een kerstkindje is niet mijn eerste keus, maarja een kindje in februari is dat bij mij (vanwege vele,vele vele verjaardagen in de familie) ook niet. Maargoed een kindje is moeilijk te plannen, ik was zelf ook 5 weken te vroeg, dus dat kan de planning ook nog in de war schoppen hahaha. Hoop dat je mannetje de volgende keren rond de eisprong wel bij je is!
Nou meiden, het huishouden roept! (wat zeg ik? Schreeuwt!)
tot later!
X Chanti
ps. m'n broertje komt straks als het goed is m'n draadloos internet herstellen, dus zal dan ook weer even niet online zijn...