wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meiden,

Denk dat jullie al lang in jullie mandje liggen. Nog even snel een berichtje van mij. Het was de bedoeling om even naar de bouwmarkt te gaan en daarna lekker op de bank het forum te gaan stalken. Is anders gelopen, zijn gezellig even bij mijn ouders langs geweest en toen vroeg een vriend of we nog even langskwamen en dat was erg gezellig, vandaar dat we nu pas thuis zijn.

Zie dat er al weer heel wat berichtjes geplaatst zijn, die ga ik morgen even lezen, oogjes vallen nu echt dicht. Tuurlijk ga ik er dan ook op reageren.

@Senorita, morgen ben ik er uiteraard ook weer, gezellig hoor meid! Ga je proberen te helpen met het schema. Heb wel mannen over de vloer morgen ivm met badkamer, maar dan sluit ik me wel op in de slaapkamer met de laptop ofzo. Euhh.. ik ben er alleen iet al om 07.00.

Slaap lekker allemaal & tot morgen!!!

Truste Knuffel Svtje

Goedemorgen!
Ik denk zal julie ff op de hoogte houden. Ik stond vanmorgen met de test op de wc...ik dacht nu ga ik er echt eentje doen, ik snap niet dat die ongi zo lang op zich laat wachten. Dus stikkie in de urine, dopje erop, vegen en... BLOED! Dus niet zwanger haha! Gelukkig vallen de krampen wel mee. Heb geen idee hoe ik dit in t lijstje moet verwerken, misschien kan iemand dat voor me doen? De volgende rond sla ik waarschijnlijk over, ben vanaf volgende weer twee weken weg, en dan heb ik me eisprong..  Dus op naar ronde 3 haha!
@ Senorita, geniet ervan meissie en ik hoop dat de misselijkheid meevalt!
@ Mieppie, gaaf van je echo! kan me voorstellen dat t nu allemaal wat echter is en echt dichtbij komt! dat zou ik zelf hebben namelijk!

Voor de rest, ik duim voor jullie, ga vanavond lekker genieten van een wijntje!
X

hmm bouwmarkten afstruinen, dat moeten we binnenkort ook doen. Gaan nog wat aanpassingen doen in huis. Ik vind het zelf leuker om allemaal hebbedingetjes aan te schaffen, dat wordt nog wat als ik zwanger ben...:)
Heb geen idee of ik mijn eisprong al gehad heb denk het wel dus nu maar afwachten.
Wat bijzonder mie-pie dat je het hartje zag, nu zal het zeker wel heel echt zijn he?

@Senorita, hoe lang was je cyclus dan? Wel fijn dat je nu al over 2 weken naar de echo kan dan krijg je toch meer het gevoel dat de test klopt he!

@svtje wat was je nog laat op joh! misschien dat ik je vanmiddag nog kom versterken hier op t forum!

@kwisjuh; jammer dat je nu toch ongi bent...maar nu is je cyclus in ieder geval op gang.

@chanti; hoe is het bij jou?

dikke knuffel voor iedereen!

Goedemorgen dames!

Is er al iemand wakker?! Ik ben elke ochtend klaar wakker en ga dan nog even liggen, misschien dat ik daardoor niet misselijk ben...

Ik zie wel als er weer iemand is! Zit trouwens weer te klooien met die banners, het werkt gewoon niet. Dan zegt ie dat ik teveel tekens achter elkaar heb. Toch vreemd?!

Kusje

Goedemorgen Senorita,

Ik ben wakker! Zit met m'n laptop op bed. Heb je lekker geslapen? Wat fijn dat je nog niet misselijk bent. 6 weken al, wanneer was je voor het laast ongi dan? Sorry niet terug gelezen in die ellenlange lijst berichtjes. Spannend hoor meid!!!

Had vannacht beloofd dat ik nog even in zou lezen en zou reageren dusse...

@Bianca, van harte welkom meid! Klets gezellig met ons mee, hier is altijd wel iemand te vinden dus je hoeft je nooit te vervelen.

Je bent 37, het is je eerste ronde voor je eerste kindje. Wanneer is je NOD, dan voeg ik je toe aan ons lijstje (als je dat wilt natuurlijk)!

@Chanti, hoop dat je lekker gewerkt hebt, als je dit berichtje leest.

@Marijke, wow, wat lief zeg, lammetjes de fles geven, een hele goede oefening inderdaad. Heb ik ook wel eens gedaan, zo schattig. Hoop trouwens dat je lekker geslapen hebt en niet zo moe meer bent.

@J-t, balen zeg dat je steeds overtijd was voordat je uiteindelijk zwanger werd. Is misschien wel een heel goed teken nu eerst paar keer overtijd zonder reden en dan ineens overtijd met hele goede reden. Tuurlijk was er ook nog altijd dat meisjesrompertje wat zomaar tussen je jongenskleertjes zat he!!!

@Senorita, hoop dat je heel snel op die grote roze wolk terecht gaat komen en lekker kunt gaan genieten. Niet wachten op de misselijkheid, is toch echt bij elke vrouw verschillend. 7 april,

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

senorita
07-04-09
1ste afspraak  
Zo meid, 7 april staat in het schema, zag dat we 12 pagina's geleden het onderste stukje kwijtgeraakt waren (denk mijn eigen schuld) en heb het weer even toegevoegd, samen met Senorita's afspraak.

Lekker bij ons blijven hoor Senorita, laat de mamaclub maar, wij zijn veel en veel gezelliger.

@Lynn, ben het wel een beetje met je eens, in de wachtweken kun je je naar aanleiding van gevoelens zwanger wanen, dat heb ik zelf steeds althans en tot een test of ongestelheid aangeeft dat het niet zo is... heb je dat spannende gevoel. Nu ronde 6, is nog te doen (als ik kijk naar sommigen met ronde 30 op dit forum) maar er speelt wel af en toe door mijn hoofd... wat nou... als we geen kindje kunnen krijgen...Weet wel dat ik niet moet doemdenken, maar toch, een kindje wordt je gegeven en het is niet vanzelfsprekend.

Fijn dat je ongi alweer over is, doe je snel! Op naar de volgende ronde meid!

@Kwisjuh, jammer meid, hopen dat het snel over is en dat je op kunt naar de volgende ronde. Heb je er altijd veel last van? Heb je een rode smiley gegeven in het schema. Wanneer is je volgende NOD, hoe wil je dat we het noteren, omdat je er volgende ronde niet bent. Gelijk ronde 3 , 1ste kindje? NOD... ? Let me know!

@Sukkie, we hebben gelukkig een mooi badmeubel gevonden. Wel behoorlijk duur, maar tegenwoordig zijn die dingen sowieso niet te betalen geloof ik. Alleen zit er een levertijd op van 4 weken, das dan weer jammer... maar je kunt niet alles hebben. De tegels komen vanmiddag binnen en voorlopig zitten die nog niet op de muur dus alles op z'n tijd.

Heb ik ook hoor, van die hebbedingetjes, het afstylen is altijd het leukste, zo mag ik ook nog een leuke wasmand, zeeppompje etc aanschaffen. Ik ben over het algemeen laat op, thuis echter meestal niet, maar op visite geweest en als het gezellig is dan ken je geen tijd he

Hoop je allemaal weer snel te "spreken" meiden, jullie maken mijn dag!!!

Dikke kus Svtje

goedemorgen dames,

daar ben ik weer.
ik zal deze week wat minder op het forum zitten heb tot en met maandag avonddienst tot 23 uur.
even updaten wat mijn ongi betreft. deze is er nog niet. afgelopen maandag ook negatief getest. maar we blijven postitief wat er ook gebeurt. het is vandaag pas een week dat ik overtijd ben en we zien wel wat de komende week gaat gebeuren.
wat betreft de ongi kwaaltjes die zijn er ook nog niet. wel de andere kwaaltjes zijn er nog aanwezig.

dikke x shar

sorry senorita
maar hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap
geniet er lekker van heerlijk ben zo blij voor je.
dikke x shar

Hey Shar,

Fijn dat je andere kwaaltjes nog aanwezig zijn, we gaan er voor het gemak gewoon even van uit dat je hcg nog niet hoog genoeg is om een positieve test te krijgen. Hoop echt voor je dat je jezelf en ons natuurlijk blij kunt maken met een smiley!!! Blijf duimen draaien hoor, extra voor jou nu!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan