Goedemorgen Senorita,
Ik ben wakker! Zit met m'n laptop op bed. Heb je lekker geslapen? Wat fijn dat je nog niet misselijk bent. 6 weken al, wanneer was je voor het laast ongi dan? Sorry niet terug gelezen in die ellenlange lijst berichtjes. Spannend hoor meid!!!
Had vannacht beloofd dat ik nog even in zou lezen en zou reageren dusse...
@Bianca, van harte welkom meid! Klets gezellig met ons mee, hier is altijd wel iemand te vinden dus je hoeft je nooit te vervelen.
Je bent 37, het is je eerste ronde voor je eerste kindje. Wanneer is je NOD, dan voeg ik je toe aan ons lijstje (als je dat wilt natuurlijk)!
@Chanti, hoop dat je lekker gewerkt hebt, als je dit berichtje leest.
@Marijke, wow, wat lief zeg, lammetjes de fles geven, een hele goede oefening inderdaad. Heb ik ook wel eens gedaan, zo schattig. Hoop trouwens dat je lekker geslapen hebt en niet zo moe meer bent.
@J-t, balen zeg dat je steeds overtijd was voordat je uiteindelijk zwanger werd. Is misschien wel een heel goed teken nu eerst paar keer overtijd zonder reden en dan ineens overtijd met hele goede reden. Tuurlijk was er ook nog altijd dat meisjesrompertje wat zomaar tussen je jongenskleertjes zat he!!!
@Senorita, hoop dat je heel snel op die grote roze wolk terecht gaat komen en lekker kunt gaan genieten. Niet wachten op de misselijkheid, is toch echt bij elke vrouw verschillend. 7 april,
nog niet ongesteld geworden
naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod
nathalie 1985
23
2?
1
30 januari
jacqsenna
22
1
2
12 maart
pooh
24
1
1
24 februari
sabrieneke
27
2
1
25 februari
chantal_21
21
1
1
4 maart
sitty
25
1
1
6 maart
melltjuh
23
2
1
6 maart
issabella_jada
24
1
1
10 maart
rechtenstudent
22
1
1
10 maart
wolletje 79
28
2
3
13 maart
sterre
24
2
1
17 maart
shar_25
25
1
1
18 maart
chanti_85
24
1
1
19 maart
kwisjuh
29
1
1
20 maart
marijke_en_richard
21
2
1
21 maart
jtzwanger
25
2
2
21 maart
dejong1970
38
1
2 samen
21 maart
senorita1
22
1
1
22 maart
nod datums
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
lynn
29
1
1
21 maart
(20 maart)
stephanie89
20
2
1
22 maart
loeske86
22
1
1
26 maart
mutseke
24
2
2
27 maart
rianne_82
26
1
1
31 maart
stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart
april nod's
naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
schippersvrouwtje1984
24
6
1
2 april
_angel_80
28
3
1
3 april
belgies
28
3
1
3 april
sukkie_85
23
2
1
7 april
kidvos
??
1
3
14 april
lynn
29
2
1
21 april
zwangeren
naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum
_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09
alyssa
nog niet over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09
christina2009
?
?
?
stephanie89
ja
ja
?
senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?afspraken bij verloskundige
naam
datum
waarvoor?
_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak
senorita
07-04-09
1ste afspraak
Zo meid, 7 april staat in het schema, zag dat we 12 pagina's geleden het onderste stukje kwijtgeraakt waren (denk mijn eigen schuld) en heb het weer even toegevoegd, samen met Senorita's afspraak.
Lekker bij ons blijven hoor Senorita, laat de mamaclub maar, wij zijn veel en veel gezelliger.
@Lynn, ben het wel een beetje met je eens, in de wachtweken kun je je naar aanleiding van gevoelens zwanger wanen, dat heb ik zelf steeds althans en tot een test of ongestelheid aangeeft dat het niet zo is... heb je dat spannende gevoel. Nu ronde 6, is nog te doen (als ik kijk naar sommigen met ronde 30 op dit forum) maar er speelt wel af en toe door mijn hoofd... wat nou... als we geen kindje kunnen krijgen...Weet wel dat ik niet moet doemdenken, maar toch, een kindje wordt je gegeven en het is niet vanzelfsprekend.
Fijn dat je ongi alweer over is, doe je snel! Op naar de volgende ronde meid!
@Kwisjuh, jammer meid, hopen dat het snel over is en dat je op kunt naar de volgende ronde. Heb je er altijd veel last van? Heb je een rode smiley gegeven in het schema. Wanneer is je volgende NOD, hoe wil je dat we het noteren, omdat je er volgende ronde niet bent. Gelijk ronde 3 , 1ste kindje? NOD... ? Let me know!
@Sukkie, we hebben gelukkig een mooi badmeubel gevonden. Wel behoorlijk duur, maar tegenwoordig zijn die dingen sowieso niet te betalen geloof ik. Alleen zit er een levertijd op van 4 weken, das dan weer jammer... maar je kunt niet alles hebben. De tegels komen vanmiddag binnen en voorlopig zitten die nog niet op de muur dus alles op z'n tijd.
Heb ik ook hoor, van die hebbedingetjes, het afstylen is altijd het leukste, zo mag ik ook nog een leuke wasmand, zeeppompje etc aanschaffen. Ik ben over het algemeen laat op, thuis echter meestal niet, maar op visite geweest en als het gezellig is dan ken je geen tijd he
Hoop je allemaal weer snel te "spreken" meiden, jullie maken mijn dag!!!
Dikke kus Svtje