wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

vind ook knap hoor dat je aan afvallen bent svtje en geloof nog iemand toch?
anders knap van iedereen die aan het afvallen is!
ik ga niet bezig afvallen wil eigenlijk nog wel weer een heel plat buikje maar ja naar de tweede is er nog ietsjes blijven zitten en aan gezien we voor een derde willen gaan heb ik zo iets doe het daarna wel. het is niet hinderlijk. en me billen mochen wel wat straker haha. maar kwa kilo s hoeft niet echt veel kwijt kwa cm mag dus wel.
leuk dat er paar zijn die gaan trouwen!
allemaal in een trouwjurk?
ik heb trouwens sinds gister een zeurende onderrug en enkele keer ook in onderbuik.
misschien iemand van jullie ook?
wist trouwens zo niet dat witte afscheiding een zwangerschaps kwaaltje was.
en dat na 2 zwangerschappen
groetjes van mij

goedemiddag dames,

als allereerste mijn msn shar19@msn.com. voeg me maar toe hahahahhahah ik zie straks wel als ik thuiskom of er aanmeldingingen zijn.

@ marijke GEFELICITEERD met je voorgenomen huwelijk. is dat nog een goed nieuws.
geniet lekker van je voorbereidingen want de dag is zo voorbij. ik spreek uit ervaring.
wij hebben het ook zo klein mogelijk gehouden. 155 man op het feest en 40 tijdens de ceremonie. heb nog een mooie jurk hahahahhahahahahha

verders ben ik nog steeds NIET ongesteld en blijft de test NEGATIEF, maar daarentegen blijf ik weer POSITIEF hahahahahha wat een regel.

ik moet over een uur weer gaan werken en ben tegen half twaalf vanavond weer thuis

xxxx shar

Hey meiden,

Inmiddels beetje msn verslaafd, zit al uren met Senorita te babbelen, maar laat me hier ook nog even horen tuurlijk.

@Kidsvos, dank voor je compliment. En wat je vraag betreft, zonder pil voel ik me echt een stuk beter. Zit veel lekkerder in mijn vel! Echt en hoor het van meerderen.

@Shar, werkse vandaag! Balen dat je nog geen positieve test hebt, maar hoop houden he meid!

Knuffel Svtje

Hallo meiden

Kzit in het zelfde schuitje van shar25. Kheb net een test gedaan (kon niet wachten tot morgen, je weet toch nooit he) maar negatief. Nou, kom maar op ongi!!!

liefs

en nu weet ik het niet meer....

Ik was weer eens te snel met m'n reactie. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je 5 minuten moet wachten en nu zie ik een hele duidelijke streep bij test (die stond er eerst ook) en een heel licht streepje. Als ik zwanger ben zou dit betekenen dat ik maar heel weinig van die hormonen in m'n lichaam heb. Morgen nog eens met ochtendurine testen.
Of zou het zo'n voorgedrukt streepje zijn???

Ik had zo'n goedkope kruidvattest waar je eerst je urine moest opvangen en daarna met een pipet wat druppeltjes op de test moest laten vallen.... deze heb ik nog nooit eerder gebruikt. Iemand ervaring hiermee?

Hoi Allemaal,

Bij mij is het helemaal een rommeltje geworden, 21 maart was mijn NOD, op 9 maart mijn eisprong dus eigenlijk was NOD op 23 maart dan, begon 16 maart plots te vloeien, alleen maar helder rood bloed ( normaal bruin-rood met weefselstukjes ) dit 6 dagen lang, nu 11e dag beetje positieve ovutest dus dan zou ongeveer mijn volgende NOD op 11 of 12 April uit moeten komen.
Was vandaag wel bij HA, voelde rechts onderin net alsof er iedere keer een balletje zat, moet nu maandag voor echo of het geen liesbreuk is ???? zal wel.

Wil iemand dit wijzigen voor me in de lijst, lukt niet namelijk.
dejong1970, ronde 2, NOD 12 april.
Bedankt.

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

dejong1970
38
2
2 samen
12 april

kidvos
22
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

marijke_en_richard        
21
3
1
26 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

senorita
07-04-09
1ste afspraak  
@dejong1970 ik heb het gewijzigd in de lijst!

X Svtje

Terug
Bovenaan