wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

@ Marijke; gefeliciteerd! Nu ga je net als ik ook bij de getrouwde vrouwen horen!
Wat een leuk nieuws!

@ iedereen,
hoop straks weer wat meer te kunnen schrijven maar nu weer vergaderen en straks heb ik ook mijn wekelijkse hobby (zal niet zeggen wat om t een beetje anoniem te houden...)

Veel klus en wacht plezier en kom maar op met die zwanger buikies

Kusjes

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

dejong1970
38
2
2 samen
12 april

kidvos
22
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

marijke_en_richard        
21
3
1
26 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

senorita
07-04-09
1ste afspraak
Hey meiden,

Ik heb Christina2009 uit het zwangere lijstje gehaald, echt erg zag net op een ander topic dat ze gister een miskraam heeft gehad.

@Christina, als je het leest veel sterkte ermee meid!

Liefs Svtje

Hey Sukkie,

Veel plezier met je hobby! Het is niet heel druk geweest vandaag omdat senorita, j-t, kwisjuh en ik vandaag elkaar gestalkt hebben op msn. Tuurlijk blijven we hier ook lekker kletsen hoor. Is alleen wel leuk om wat meer van elkaar te weten zonder dat heel Nederland het weet. Je bent ook van harte welkom hoor.

Liefs Svtje

@ marijke: Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Ik vind t wel gaaf als een vrouw de man vraagt. Al wacht ik lekker af tot hij mij vraagt haha! Van harte gefeliciteerd en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal in de wolken bent! En t haalt de gedachten ook ff weg bij t zwanger worden, ongi, eisprong enz enz!
Dikke kus

Hee dames

Lief dat jullie allemaal aan me denken.
Ben nog steeds niet ong.
Wacht nog ff 4 weekjes om naar de huis arts te gaan ben 9 jaar aan de pil geweest dus heef wel even tijd nodig neem ik aan.

@schippersvrouwtje heb je toegevoegd op msn leuk
Dus druk aan het klussen.

@marijke wat jammer dat je ong bent geworden
Op naar de volgende ronde.
Wat super trouwen.
Wij wouden dit jaar ook trouwen  maar stellen het maar even uit wegens omstandigheden.
Hoe gaat  het met je dieet ik ben nu ook 2 week bezig nog niet op de weegschaal gestaan doe ik maandag.

Liefs poohh

Hey Poohh,

Ik heb je uitnodiging geaccepteerd hoor! Zo verslavend dat msn,hele dag met Senorita zitten kletsen. Was wel erg gezellig.

Tuurlijk denken we aan je, is toch gewoon heel vervelend dat het niet doorbreekt. Hoop echt dat het binnenkort gewoon komt en je niet naar de dokter hoeft.

Liefs Svtje

Daar ben ik weer! Zal me straks ook even toevoegen want zie dat het hier even niet meer zo druk is (wat ook begrijpelijk is)
Gisteren was echt een heel vermoeiende dag, we zijn nu ook vooral bezig met het trouwen. Misschien dat dit juist wel goed is voor het zwanger willen worden, als we er even niet zo heel sterk mee bezig zijn..
Zag trouwens svtje dat je de nod rond dezelfde tijd hebt als mij, heb jij al klachten?

@ Christina; weet niet of je hier nog wel eens leest maar veel sterkte nu..

@ dejong; oei maar hopen dat  t geen liesbreuk is, zwangerschap is veel beter dan!!!

@iedereen:
Fijne (werk)dag en misschien tot straks op msn!

Groetjes en een dikke knuff

Goedemorgen meiden,

Verbouwen in huis zorgt er voor dat je vroeg wakker wordt. Dus ik denk ga eens even op het forum langs en op msn, Senorita zit toch al voor haar computer geplakt, alhoewel, vandaag misschien niet.

@J-t, ik ben zooooooooooo ontzettend benieuwd wat je test vanochtend aangaf of misschien moet je em nog doen en wattie dan aangeeft. Hoop het ontzettend voor je en zou wel heerlijk zijn, zeker omdat je er niet helemaal mee bezig was deze maand.

Verder hoop ik dat iedereen vandaag een leuke dag heeft, alle zwangeren niet al te ziek (vooral Mie_pie) alle wachters niet al te nerveus en met goed resultaat (J-t, Shar) en alle klusser juist met veel energie en plezier!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan