wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meiden,

Heb echt een hele leuke avond gehad, zijn super verwend! Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.

@J-t, jammer dat het zo rustig was, helemaal alleen vanavond, niet echt gezellig nee. Ben er weer!!! Heb je toegevoegd op msn hoor!

@Kwisjuh, ook jou heb ik toegevoegd, wacht nog even met de tabel, misschien morgen als ik minder moe ben, kan me nu niet meer zo goed concentreren.

@Marijke, echt heel erg balen van je ongi, maar vol goede moed op naar de volgende ronde.

@Senorita, leuke dag gehad vandaag? Hoe voel je je?

Slaap lekker allemaal!

Dikke kus Svtje

Help!!! Ik ben elke ochtend om 6 uur klaarwakker!!!! En weet dat van gekkigheid niet meer wat te doen... niemand is wakker, niemand post wat terug.. niemand smst terug... hahahaha! Erg vreemd allemaal!

Nou ik vind msn een top idee, heb alleen geen nieuw emailadres aangemaakt, heb er namelijk al 10. Ik het jtzwanger en svtje al toegevoegd! Als de rest dat ook doet? Shoppper@live.nl (toepasselijk hé) hahaha.

Hoop julie snel te spreken... Ben er overdag, ga mijn verjaardagstaarten maken... en msn staat aan!

Kusssssie

Nou ik heb iedereen toegevoegd en ga nu de rest van het internet stalken!

Jt: afscheiding is wel een teken.. Ik dacht eerst dat ik een schimmel infectie had.. Maar dat bleek achteraf niet zo... (denk ik) hahah. Ik hoop dat dit een big smile betekend!!

Marijke: Echt shit meid... Maar je had jezelf er al op voorbereid hé? Op naar de volgende ronde!

Kussie

Hey meiden!

@svtje
Hoe was je avondje in de kerk ? Tegelen is niet echt moeilijk als je handig bent! Mijn man had het nog nooit gedaan, maar het ging goed. Hij heeft de wc, badkamer en een stukje van de keuken getegeld en het ziet er kei gaaf uit! Hopen dat het bij jullie ook goed gaat!
Leuk dat msn! We hebben dadelijk een flink kluppie!! gezellig.

@ Senorita

6 uur wakker!!! Zonde van je tijd! Heb je dat altijd al gehad? Ik ben ook altijd al om 6 uur wakker. Of ik moet er zelf uit (werken) of m'n mannetje moet er wel uit. Ook de kleine gup is dan wakker, maar die valt daarna altijd nog even in slaap, dus ik blijf meestal wel tot 8 uur liggen. Anders duurt de dag zo lang!!
Nou, kga echt een test kopen vandaag, kvind het allemaal zo vreemd!! Kben benieuwd!

@marijke!!!
Tsjongejonge!! Wat een teleurstelling! Je had deze keer wel een vreemde cyclus. Wie weet brengt de volgende rond geluk!

Hier moet weer gestreken worden haha... altijd op donderdag of vrijdag. En nog even naar de winkel, misschien komt er visite en verder vanavond weg, tupperware!! joepie ...........ach, dan heb ik even wat te doen, thuis alleen zitten is vreselijk saai.

tot strakkies!

hoi meiden

lig lekker in bed met de laptop dus zal op jullie allemaal eens ff reageren want das al weer lang geleden

@ pooh
ben je al langs de ha geweest meid pff balen zeg dat het zo lang duurt leef met je mee hoor

@ nathalie1985, jacqsenna, sabrieneke, chantal_21, sitty, meltjuhh, issabella_jada, rechtenstudent en dejong1970

zijn jullie nog aanwezig zo ja hoe is het met jullie nog steeds geen duivels of positieve testen?

@ wolletje
bij jou ook nog geen pos testen of duivels balen hoor

@ shar_25
ik duim me rot dat de test positief word

@ chanti
meid komt er al een einde in zicht met huisklussen haha alles goed verder?

@ kwisjuh
meid zie dat bij jou ook duivels zijn gearriveerd dus ja ook jij op naar de volgende ronde succes

@ jt zwanger
ik hoef dus geen test meer te doen jt haha de duivels hebben zicht hier gemeld hoop dat ze gauw weer gaan dan kan ik weer klussen haha jij succes vrijdag met testen

@senorita
wat vervelend dat niemand je komt pest om die tijd zeg haha ik voel me ook niet zo geroepen eigenlijk haha succes met taarten bakken vandaag hoop dat ze allemaal lukken

@ lynn
zijn bij jou de duivels al weer verdwenen?

@stephanie 1989
hoe is het met je meid? wanneer moest je nou ook al weer naar de ha terug?

@loeske86
vandaag nod hoe voel jeje?

@mutseke ryanne en babystephanie
zien jullie al iets komen van duivels of hebben jullie al kwaaltjes?

@ schippervrouwtje
al wakker hahaha of droom je nog van chocoladefondue haha

@ kidvos
alles goed zie dat je leeftijd nog niet in de tabel staat hihi

@ sukkie
alles goed met je meid

@ angel 80 en belgies
zijn jullie er ook nog?

zo iedereen weer gehad wat een lijst hebben we zeg pffff en kan ook niet alles onthouden want er word te veel gekletst hier

en meiden niet allemaal op msn gaan zitten want ik ben er ook nog he hahah
xxx

@ jt
spannend al die kwaaltjes dus testen maar haha ben benieuwd duim me rot

ene ja was niet echt meer een teleurstelling dus had er op gerekend en nu idd vol goede moet die 3e ronde in het komt vanzelf goed

@ miepie
was je vergeten in de lijst en heb je nog wel wat te melden
IK WIL NOOIT MEER SPARERIBS ETEN HEB ZE VANACHT NOG EEN KEER GEPROEFD EN BEN NOG MISSELIJK DUS VRIJDAG FRUITDAG
zo verder vind ik je de liefste zus die ik ken ihihi

xxx
o ja meiden ik heb de echo fotos bekeken en miepie is 100% zwanger heb gelijk een pakje voor dr gekocht om het te vieren met spareribs maar dat was geen goed plan haha

He marijke

Kzie dat we nu saampies op het forum zijn. Hoe voe je je nu? Zijn die spare-ribs al wat gezakt? Ben je altijd naar van je ongi of valt dat mee? Wel balen dat je rdtjes zijn gekomen, maar nu ben je wel van die onzekerheid af. Je had nog wel zo veel geklust!! Nou ja, op naar de volgende ronde! Gelukkig ben je nog maar net bezig.
Ik ga idd morgen testen... ik kan het me niet voorstellen en ben bang op een teleurstelling.... dus van mij mogen die rdtjes wel komen... of gewoon een positieve test, das helemaal leuk natuurlijk!!

leifs

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari