wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi jt

ja die positieve test willen we allemaal denk ik haha en tja een terleurstelling kan er altijd in zitten maar op het moment dat ik wil testen of een dag ervoor ben ik heel nuchter en zet mijn lichaam gewoon van nee het is niet zo dus valt het niet zo hard op mn bord en de vriend van miepie zei tegen mijn vriend wees blij jij mag nog een maand klussen hij zegt als miepie misselijk blijft ik 9 maanden niet haha dus we zien het van de positieve kant en nu kan ik nog wat afvallen ook want ben nog lang niet op gewicht hoop ook niet dat dat gaat lukken voor ik zwanger bent want dan ben ik voorlopig nog niet zwanger haha

xx

Haha, zo kun je het ook zien ja. Je mag weer lekker veel gaan klussen en volgens mij vinden die mannen dat echt geen probleem. Die van mij in ieder geval niet haha! En ja... afvallen kan ook, maar dat is toch een bijzaak he? hoop voor je dat je snel zwanger bent! zou leuk zijn als we met z'n allen zwanger worden op dit forum!!! Nou ja, miepie en senorita hebben toch wel het goede voorbeeld gegeven.....

ja idd die gaan als een speer haha heb al die echofoto's gezien van miepie en het is zo mooi he ook al was er nog niet veel te zien we zagen genoeg zo lief

en gooi het maar op het forum heb gister mijn vriendje ten huwelijk gevraagd hihi
dus   WIJ GAAN TROUWEN

maar niets groots hoor we willen het klein houden dus dat doen we

xx

Morgen meiden,

Ben er weer! M'n liefje ging uit bed, naar de bouwmarkt en nog wat dingen doen voordat het tegelen begint. Tja... dan kan ik natuurlijk niet blijven slapen. Lig nog wel met de laptop in bed.

Dacht zal Senorita even tegemoet komen, ipv 11 uur online, gewoon al om 9 uur. Je zei dat je online was op msn, maar ik zie je niet online??? Lekker taarten aan het bakken zeker? Welke taarten maak je? Maak zelf altijd Monchoutaart,Tiramisutaart, Slagroomtaart, Worteltjestaart en dan muffins of brownies, ligt er ook een beetje aan hoeveel visite er komt Maar Monchoutaart is mijn favoriet.

@Marijke, van Harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, echt helemaal super! Had je natuurlijk in ons andere topic al gefeliciteerd, maar hier gewoon nog een keertje. Geniet van je voorbereidingen!
Goed zeg Marijke, dat je echt iedereen een persoonlijk berichtje hebt gestuurd. Ben inderdaad wel benieuwd naar de meiden die in het begin schreven, Isabella_Jada, rechtenstudent etc... lang niks van gezien.

@Poohh, aan jou bijven ook echt allemaal denken hoor, al noemen we je niet in elk berichtje!

@J-t, spannend hoor, die afscheiding en dan nog niet ongi. Gauw testje halen en ons op de hoogte brengen. Heel nieuwsgierig hier. Was inderdaad hele fijne avond gister. Mijn haar zit trouwens nog steeds leuk nu en mijn ouders zijn 27 jaar getrouwd vandaag dusse ga er zelf nog weer even iets leuks van maken. Gaan lekker met gezin chinees eten vanavond, dus niet koken vandaag.

@Shar, sluit me helemaal bij Marijke aan, duim net zolang, totdat je positief test, gun het je van harte meid, zeker na al die kwaaltjes.

Tuurlijk gaan we nu niet definitief op msn zitten, maar denk dat het een mooie weg is om af en toe eens iets te vertellen wat je niet zo op internet zet.

Veel liefs en allemaal een fijne dag! Ben hier nog wel even te vinden hoor vandaag, jullie hadden waarschijnlijk ook niet anders verwacht.

Knuffel Svtje

ben zo vrolijk vandaag

zou nu naar de juwelier willen rennen en ringen willen halen haha dan is het helemaal echt
heb al bij de gemeente zitten kijken moeten nog ff overleggen natuurlijk wanneer enzo maar word deze zomer
en fijn dat je bij mij blijft kletsen svtje haha

xx

Hoihoi allemaal

Daar ben ik weer ;-)

@ Marijke
Trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is nog eens nieuws!!! Je hebt je mannetje zelf gevraagd?? Wat goed zeg!!! Hoe kwam je ineens op het idee of wilde je het al langer doen? Ben je ook op je knieën gegaan hahaha??? leuk leuk leuk!!! Dan hebben we nu twee stelletjes die willen gaan trouwen!! Nu lekker een datum prikken en dan gaan zwijmelen......... Ga je in een trouwjurk of kies je wat anders???

@ svjte
Tis wel allemaal vaag hier hoor! Kben zelf ook benieuwd. Maar tis niet echt lekker weer om naar de winkel te gaan :-( En aangezien m'n ventje niet meer in de maxicosi past en ook nog niet kan zitten is het ook niet makkelijk om even snel naar de kruidvat te gaan ofzo. Zodra hij kan zitten kan ik de buggy pakken, maar de kinderwagen vouw je echt niet zo snel in en die is ook nog eens loodzwaar :-(   Ik kijk nog wel of het lukt en anders moet mijn man maar even langs de winkel haha... zal die leuk vinden ;-)

Ik ben wel erg benieuwd hoe je je haar hebt.... Zijn de krullen gebleven? Welke kleur haar heb je en is dat van je zelf??? Gefeliciteerd met je ouders!! Mjammie chinees..... dat lust ik ook errug graag. Hej.... maar als je 62 weegt, dan hoef je toch niet te lijnen?????????? Of je moet echt ieniemienie klein zijn??? Zelf weeg ik ook 62kg en ben daar erg tevreden mee.

Nou... het regent het regent de pannen zijn kletsnat :-( Echt saai weer hoor! Geef mij maar een fris zonnetje!!

groeten!!!

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
22
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

marijke_en_richard        
21
3
1
26 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

senorita
07-04-09
1ste afspraak

ik heb mijn leeftijd erook bij gezet hoor niet dat het geheim was.
had nog niet eens gezien dat ik er tussen stond.
ik weet nu alleen niet zeker of mijn nod klopt mag wel zo blijven staan hoor!
ik dacht zelf aan een lange cyclus gegokt 5 week.
alleen nu zat met dat misschien al een tijdje geleden  mijn eisprong heb gevoelt.
dat weet ik niet zeker, want normaal voelde ik hem nooit maar sommige ( van het forum) hebben het er over hoe ik het uit legde dat het wel kan zijn. en nu na die tijd denk ik het misschien ook. dan zal dus mijn nod 2 april zijn. we zullen zien.
voor de gene die aan de pil( of andere voor behoedsmiddelen)  zijn geweest hebben jullie ook het idee dat je je beter voelt zonder de pil?
ik wel en weet wel zeker niet alleen door het idee dat we zwanger willen worden.
he en jullie raden nooit wat ik heb gekocht .......een strijkijzer en nu maar een strijkplank vragen voor mijn verjaardag volgende maand. alleen zo n ding moet je weer op bergen haha en ons huisje wordt steeds kleiner zo.
ga wel op cursus strijken haha
groetjes mij

Terug
Bovenaan