wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Mie_pie,

Hoe voel jij je nu? Gaat het al wat beter met je? Of ben je nog steeds zo misselijk. Doordat jij steeds zo misselijk bent zit Senorita te wachten op misselijkheid hihi.

Hoop dat je snel opknapt en nu je het kloppend hartje van je kindje gezien hebt echt lekker kunt gaan genieten. Hoe doe je het eigenlijk met werken nu? Wat voor werk doe je? Heb je al gezegd dat je zwanger bent? Sorry voor alle vragen, beetje nieuwsgierig.

Liefs Svtje

hey meiden ik ben ook op msn me mail is woezel-pip@live.nl voeg me maar toe!!!

hoi meiden hier nog een msn
tijgertje.09@hotmail.com dus meld maar aan

xx marijk

Hey jt,

Super gaaf dat je zwanger bent!!!! Gefeliciteerd meid. Geniet ervan.

Liefs Stefanie.

Hey JT! Van harte gefeliciteerd! Super dat t zo snel gelukt is en je ik ben er ven overtuigd, een vaag streepje is ook een streepje! N paar daagjes wachten en dan opnieuw doen, moet goed komen!
Geniet ervan, zonder al te veel kwaaltjes...!
Kus! Kwisjuh

hee JT! Wat een goed nieuws, nou t gaat wel goed op dit forum.
Zal nog wel even onwerkelijk blijven he?

Mijn e-mail adres; sukkie85@hotmail.com
Dus voeg me maar toe!

@kidsvos
Ik ben ook aan de lijn, wou voor mijn bruiloft 5 kilo kwijt zijn en zit al op 1,5 kilo!!
Niet dat ik echt te dik ben maar er was steeds een kilootje bij gesluimerd..

@Sv: ik heb helemaal nog geen kwaaltjes en ook geen idee hoe mijn cyclus loopt.. maar afwachten dus. Moest idd werken, nu zijn de kinderen weg maar ik moet de ravage opruimen ;-)

@Senorita; alles goed? al aan meer mensen verteld? Nog nieuwe reacties?

@ mie-pie; hoe voel je je, gaat het al wat beter met de kwaaltjes?

@ Marijke; wat stom dat je zo erg ongi bent, ik weet een beetje wat je voelt. Echt niet fijn! We gaan er maar voor dat we straks een heleboel keren niet ongi worden en iets moois in onze armen mogen houden!

@iedereen: Het is weer WEEKEND!!! Veel klusplezier.. in het huis en daarnaast ;)

Hey Sukkie,

Heb je toegevoegd hoor! Is errug gezellig op msn, maar blijven sowieso babbelen op het forum hoor!

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan