wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Ha mensen,

Bedankt voor jullie felicitaties!! Ik kan het nog steeds niet geloven....
Morgen ga ik weer lekker uitgebreid reageren. Dan heb ik geen visite en m'n mannetje is toch werken....

Geniet van jullie weekend!!

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke_en_richard
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart
wauwie!!

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart
(26 maart)

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

dejong1970
38
2
2 samen
12 april

kidvos
22
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

marijke_en_richard        
21
3
1
26 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
?
?
?afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

senorita
07-04-09
1ste afspraak

j-t

Even wat kleine aanpassingen gedaan qua kleur van de zwangeren in de lijst. Zag dat Mutseke ongi was geworden op   het andere topic, dus die een rode smiley helaas.

Op naar de volgende ronde meid! Succes!!!

Liefs Svtje

Hey meiden,

De rust op msn is wedergekeerd. Vandaar dat ik eens even een berichtje op het forum ga plaatsen. Nou moet ik zeggen dat ik na een dag msnen met de helft van jullie ook niet zo heel veel meer te zeggen heb. Mijn babbelquotum is in ieder geval gehaald vandaag.

Het is lekker weer weekend voor iedereen die van de week hard gewerkt heeft, jullie zullen er aan toen zijn! Geniet er lekker van, ga leuke dingen doen en zoek ff wat afleiding Moet zeggen heb van de week even wat leuke dingen gedaan en dan ben je ineens niet meer zo bewust van zwanger raken. Is ook wel even ontspannend.

De badkamer is qua muren bijna af, ze zijn nu het bad aan het integelen, daarna moet de vloer natuurlijk ook nog. Maar kan nu alvast zeggen dat het erg mooi wordt!
Zometeen eerst maar eens even frietjes halen en pauze voor de mannen. Na het eten het laatste stukje wand nog even. De vloer komt maandag pas denk ik. Duurt even, maar dan heb je ook wat!

Mijn duimpjes draaien nog steeds voor iedereen die het om welke reden dan ook nodig heeft!

Dikke kus Svtje

Hi Meiden,
Ik heb  al een tijdje niets meer van me laten horen.. maar heb alles gelezen.. was een heleboel..
Ik heb een kort vraagje; vanaf welke datum kan je een test doen?? Mijn NOD is 31 mrt maar ik wordt nu zo nieuwsgierig.....

@allemaal; geniet lekker van het weekend!!!

Groetjes Rianne

Goedemorguuuuuuuh!!!

Wat is het hier nog rustig zeg!! Allemaal aan het uitslapen zeker?? Ik zat vanmorgen al om 6 uur op de wc met m'n laatste testje en jahoor en stond weer een vage streep. Nu begin ik het toch zelf wel te geloven na 5 testen hahaha!!

@ kidsvos
Haha een strijkijzer gekocht!!! Vond je het toch nodig? Je hebt het toch niet voor ons gedaan he??
De pil is echt gewoon troep. Ik voel me stukken onder dat pilletje! Alleen heb ik met pil wel een regelmatige cyclus en zonder niet. Maar dit hoor je heel vaak. Echt vreemd dat je van zo'n pil nog best wat bijwerkingen krijgt!! Ben blij dat ik nu weer even zonder kan!

@ shar
Weet jij al iets meer?? Of ben je al ongi?

@ de jong1970
een liesbreuk, brrr. En wat kunnen ze daar aan doen als je dat zou hebben? Heb je er ook veel last van?

@ pooh
Ha! Ben je al ongesteld geworden?

@ rianne
Hoi, je kan testen vanaf de eerste dag van je menstruatie. Maar zelfs dat zegt nog niks. Mijn test was toen negatief en nu een week later positief!!

Meiden, bedankt voor jullie reactie!!
Ik hoop jullie nog te spreken op msn!!

Voor de meiden van msn.

sorry even geen reactie voor jullie, maar we hebben al zoveel gekletst dat ik gewoon even niks weet om te schrijven ;-)
Zijn jullie vandaag nog online? Ik tot halverwege de middag, daarna op kraamvisite :)
groetjes!!

Hoi!
Is niet zo druk vandaag nog, was even op msn gaan kijken maar ook niemand. Ik kan dit weekend niet veel schrijven, krijgen een logee! Kunnen we eens testen of we wel bestand zijn tegen kinderen :)
Hij komt er zo aan dus nog even snel iets typen.
Lijkt nog eeuwen te duren tot mijn nod!!
Was deze week weer bij iemand die in verwachting was, toen kreeg ik echt heel veel kriebels in de buik.

@Jt; zal dan toch echt zo zijn meid, in de 2e ronde in verwachting! Heb je verder ergens last van?

Groetjes en een dikke knuffel!

Terug
Bovenaan