Hey meiden,
De rust op msn is wedergekeerd. Vandaar dat ik eens even een berichtje op het forum ga plaatsen. Nou moet ik zeggen dat ik na een dag msnen met de helft van jullie ook niet zo heel veel meer te zeggen heb. Mijn babbelquotum is in ieder geval gehaald vandaag.
Het is lekker weer weekend voor iedereen die van de week hard gewerkt heeft, jullie zullen er aan toen zijn! Geniet er lekker van, ga leuke dingen doen en zoek ff wat afleiding Moet zeggen heb van de week even wat leuke dingen gedaan en dan ben je ineens niet meer zo bewust van zwanger raken. Is ook wel even ontspannend.
De badkamer is qua muren bijna af, ze zijn nu het bad aan het integelen, daarna moet de vloer natuurlijk ook nog. Maar kan nu alvast zeggen dat het erg mooi wordt!
Zometeen eerst maar eens even frietjes halen en pauze voor de mannen. Na het eten het laatste stukje wand nog even. De vloer komt maandag pas denk ik. Duurt even, maar dan heb je ook wat!
Mijn duimpjes draaien nog steeds voor iedereen die het om welke reden dan ook nodig heeft!
Dikke kus Svtje