wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Even kijken of dit gaat lukken:

http://tt.lilypie.com/HOKRp2.png

http://b2.lilypie.com/IUsvp2.png

Zou een van jullie mij kunnen helpen met hoe je  een banner  in een bericht plakt zonder dat er tekst verschijnt?

Dank jullie wel!

x Dora

Hey Chanti,

Leuk dat je zo'n lang bericht geplaatst hebt. Heb je wel een beetje gemist hoor! Snap heel goed dat je even bewust/onbewust wat afstand neemt, is ook een stukje zelfbescherming. Voor het verven en verbouwen is het inderdaad nog niet heel erg om nog niet zwanger te zijn. Het is wel te hopen dat je cyclus in ieder geval snel op gang komt. Dan weet je in ieder geval hoe en wat. Nu loop je waarschijnlijk steeds met tampons te slepen (zou ik zelf doen iig). Schiet het al een beetje op met de verbouwing? Als wij weer thuiskomen dan gaan we het badmeubel en de kranen plaatsen en kunnen we eindelijk weer douchen  Voorlopig nog even aan boord. Nee hoor, gelukkig geen groene smiley is erg meegevallen. Heb gewoon lekker kunnen eten en zit nu even met mijn mannetje op de bank. Heb heel veel paaseitjes aan boord, maar of ze er de tijd voor gaan nemen om ze te zoeken als ik ze zou verstoppen, dat weet ik niet. Zou wel leuk klusje zijn.

Tot later meis!

@Dora, deze is voor jou. Als het goed is kun je je banner nu gewoon kopieren en dan in je eigen berichtje plakken. Hoop dat het werkt. Tuurlijk hoop je dat het in de 1ste ronde lukt. Dat hoopt toch iedereen stiekem. Gewoon ervan uitgaan dat het negatief is, dan kan het alleen maar meevallen! Duim voor je hoor!

xxx Svtje

Hey Dora,

Sorry had even niet gezien dat je er 2 had. Bij deze:

Ook even kopieren en plakken en dan moet het lukken!

Liefs Svtje

hey meiden

ja heb lekker gewerkt beetje hectisch weer gaat altijd iets mis als het niet moet enzo maar uiteindelijk is alles goed gekomen
het is hier niet echt super druk meer geweest toen ik weg was haha was vanmorgen weer een gekke huis hier

jt en schippersvrouwtje hoe vaak moet ik jullie vertellen dat als jullie aan het lijstje komen dat het mis gaat  

morgen ben ik weer van de partij dus tot dan want denk dat iedereen al slaapt nu

xx knuffel

Goedemorgen Dames,

Sorry dat ik niet zoveel van me laat horen maar ik lees wel al jullie verhaaltjes en leef met jullie mee hoor! Ik heb vandaag mijn NOD en ik heb nog nergens last van dus zie nog geen ongi aankomen. Morgen ga ik een test doen als het dan nog nodig is.

Voor alle zwangeren Gefeliciteerd
Voor alle klussers, doe je best en succes

En voor alle wachtenden onder ons, suc6, wees sterk en ik hoop op veel positieve testen (inclusief die van mezelf natuurlijk )

xxx Midanie

Terug
Bovenaan