Hey Chanti,
Leuk dat je zo'n lang bericht geplaatst hebt. Heb je wel een beetje gemist hoor! Snap heel goed dat je even bewust/onbewust wat afstand neemt, is ook een stukje zelfbescherming. Voor het verven en verbouwen is het inderdaad nog niet heel erg om nog niet zwanger te zijn. Het is wel te hopen dat je cyclus in ieder geval snel op gang komt. Dan weet je in ieder geval hoe en wat. Nu loop je waarschijnlijk steeds met tampons te slepen (zou ik zelf doen iig). Schiet het al een beetje op met de verbouwing? Als wij weer thuiskomen dan gaan we het badmeubel en de kranen plaatsen en kunnen we eindelijk weer douchen Voorlopig nog even aan boord. Nee hoor, gelukkig geen groene smiley is erg meegevallen. Heb gewoon lekker kunnen eten en zit nu even met mijn mannetje op de bank. Heb heel veel paaseitjes aan boord, maar of ze er de tijd voor gaan nemen om ze te zoeken als ik ze zou verstoppen, dat weet ik niet. Zou wel leuk klusje zijn.
Tot later meis!
@Dora, deze is voor jou. Als het goed is kun je je banner nu gewoon kopieren en dan in je eigen berichtje plakken. Hoop dat het werkt. Tuurlijk hoop je dat het in de 1ste ronde lukt. Dat hoopt toch iedereen stiekem. Gewoon ervan uitgaan dat het negatief is, dan kan het alleen maar meevallen! Duim voor je hoor!
xxx Svtje