Dag meiden,
weer even een berichtje van mij,
Ben de laatste weken wat minder online, vanwege verbouwdrukte, werken etc. Aan de ene kant vind ik het echt vervelend om niet zo betrokken te zijn zeg maar, maar aan de andere kant vind ik heb ook wel prettig. Ik ben op deze manier wel weer minder bezig met het zwanger worden gebeuren. Het is echt superleuk om alle reacties te lezen en te ouwehoeren met iedereen, maar ik laat me er dan ook wel een beetje in meeslepen en was er daardoor ook wel meer mee bezig dan ik in eerste instantie wilde.
Wat betreft mijn situatie....zit nu op dag 50 geloof ik van mijn cyclus en er is nog geen ongi te bekennen. Voor de zekerheid wel ff een testje gedaan, maar die was zoals verwacht negatief. Voordeel daarvan is dat ik onbezorgd nog ff lekker kan verven enzo, maar volgende keer ben ik er vast minder blij mee!
Begint er trouwens gezellig uit te zien op het forum met die banners! Leuk wat kleurtjes erbij! Helaas heb ik nog niks om een banner voor te maken, maar ik hoop dat er snel meer bij komen!
Sukkie:
Balen zeg dat je ongi bent! Maar nu weer vol goede moed op naar de volgende ronde!
Heb je het nog een beetje volgehouden met de kids?! Gelukkig dat we er maar één (of in een uitzonderlijk geval een meerling) per keer krijgen! haha
Lynn:
ik vind jouw banner ook mooi hoor! Iets meer afstand nemen is toch ook prima verder. Ik heb dat nu ook (noodgedwongen zeg maar), mis het kletsen enzo wel, maar ben er wel wat meer ontspannen mee bezig.
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Senorita!
Waar is die?? Gaat t goed met haar?
Svtje
Nog geen groene smiley? haha
Goed dat je je bezig houdt met gezond eten enzo. Heb dat ook al wel eens bekeken, maar wat ze allemaal voorschrijven is af en toe echt te gek hoor, Dat krijg je nooit op! Ik kom nu ook echt niet aan m'n 2 ons groente en 2 stuks fruit. Leef nu niet echt ongezond ofzo, maar ga er nog wel meer mijn best voor doen als het zover is. Wel nog ff zaterdag uit eten geweest en carpaccio gehad! jammie. Dat moet jij ff missen maar heb je er vast voor over haha. Ga je wat paaseieren verstoppen aan boord voor de mannen? hihi Lekker hoor, ik heb wel zin in pasen. Gaan lekker gourmetten bij mijn ouders. De paaseitjes heb ik inmiddels wel gezien, die staan hier al wekenlang op tafel!
Marijke:
hoop dat jij ook snel een eigen zwangerschapsbanner neer kan zetten!
Lekker gewerkt?
Wachters; heel veel succes met wachten!!
Klussers: vooral veel plezier met klussen! (onze babytjes komen voort uit liefde en een leuke relatie toch?! dat moeten we niet vergeten! )
Ik ga weer te volleyballen,
Liefs Chantal