wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey Sukkie,

Gelukkig niet meer wiebelig aan boord, maar denk dat dat later vandaag misschien wel weer even komt. Dusse als ik een groene smiley plaats, dan weten jullie waarom.

Ja jullie trouwen komt idd ook al snel dichtbij he! Echt leuk om zo naar trouwerij toe te leven, heb een leuke widget op mijn hyves geplaatst, moet je maar eens kijken. Ze hebben ze ook voor aftellen naar trouwen.Echt leuk!

Meid, jammer van je ongi, maar jou tijd komt nog wel en als het zover is, dan juich ik heel hard mee!!!

X Svtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

shar25
25
2
1
27 april - 9 mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

Zo Shar, jou weer even toegevoegd, op de een of andere manier was je weer uit nieuwe NOD lijstje verdwenen. Kan natuurlijk niet!!!

Ik ga ff eten en douchen en kom vanmiddag msn en het forum wel weer stalken denk ik!!!

Kus Svtje

Aaaah nog even dan...  

Heerlijk dat werk-ontwijkende gedrag als je thuis aan het werk bent...., maar of de baas er blij mee is.....   Ach genoeg uurtjes gemaakt de laatste weken denk ik maar.

Sukkie, als je ongie inhoudt dat je aan de champagne kan dan moet de trouwerij al snel zijn. Ben natuurlijk niet actief op msn dus weet niet precies je datum maar het zal aardig dichtbij komen! Dan ga ik alvast duimen voor mooi weer, en kan jij heerlijk genieten van jullie dag

Svtje en Marijke, dank opnieuw voor jullie lieve reacties. Het is fijn dat iedereen op zijn eigen manier met het forum en zwanger worden (en zijn!) bezig kan zijn. Ik kan vrij goed relativeren en ben daarom vaak erg ontspannen. Je kan jezelf daardoor echter ook heel makkelijk voor de gek houden! Als ik over twee weken weer met de tampons in de weer ben zal ik zeker wel weer even balen hoor. De gedachte aan mijn toch wel intensieve reis waar ik op plekken ga komen waar ze andere hygiene-normen kennen en waar ik nog behoorlijk wat prikken voor moet halen maakt dat ik nu  misschien wat makkelijker relativeer. De vraag is of het echt ideaal is om daar in je eerste weken van je zwangerschap rond te lopen.  Nogmaals: het komt zoals het komt!

Fijne dag meiden, moet nu echt weer aan de slag.

x Lynn

En ja hoor ik heb ook zo'n vrolijk ding. Lekker truttig maar ben nou eenmaal gek op zonnebloemen

Nogmaals fijne dag allemaal, laat de zon maar doorkomen!

Liefs Lynn

Hey Lynn,

Wat een leuke banner zeg  helemaal niet truttig, heel erg vrolijk juist. Krijg er echte lente/zomerkriebels van. Wat heerlijk dat je zo goed kunt relativeren, heb daar zelf altijd heel veel moeite mee. Echt wel even tranen zeg maar als de ongi weer kwam.

Wel superleuk dat je een reis in het vooruitzicht hebt! Lekker er even tussenuit en aan andere dingen denken. Mits je voor die tijd natuurlijk zwanger bent en ook dan zul je waarschijnlijk een fantastische reis hebben. Gewoon goed oppassen met wat je eet en wat je allemaal gaat doen.

Kus Svtje

Dag meiden,
weer even een berichtje van mij,
Ben de laatste weken wat minder online, vanwege verbouwdrukte, werken etc. Aan de ene kant vind ik het echt vervelend om niet zo betrokken te zijn zeg maar, maar aan de andere kant vind ik heb ook wel prettig. Ik ben op deze manier wel weer minder bezig met het zwanger worden gebeuren. Het is echt superleuk om alle reacties te lezen en te ouwehoeren met iedereen, maar ik laat me er dan ook wel een beetje in meeslepen en was er daardoor ook wel meer mee bezig dan ik in eerste instantie wilde.

Wat betreft mijn situatie....zit nu op dag 50 geloof ik van mijn cyclus en er is nog geen ongi te bekennen. Voor de  zekerheid wel ff een testje gedaan, maar die was zoals verwacht negatief. Voordeel daarvan is dat ik onbezorgd nog ff lekker kan verven enzo, maar volgende keer ben ik er vast minder blij mee!

Begint er trouwens gezellig uit te zien op het forum met die banners! Leuk wat kleurtjes erbij! Helaas heb ik nog niks om een banner voor te maken, maar ik hoop dat er snel meer bij komen!

Sukkie:
Balen zeg dat je ongi bent! Maar nu weer vol goede moed op naar de volgende ronde!
Heb je het nog een beetje volgehouden met de kids?! Gelukkig dat we er maar één (of in een uitzonderlijk geval een meerling) per keer krijgen! haha

Lynn:
ik vind jouw banner ook mooi hoor! Iets meer afstand nemen is toch ook prima verder. Ik heb dat nu ook (noodgedwongen zeg maar), mis het kletsen enzo wel, maar  ben er wel wat meer ontspannen mee bezig.
Ben trouwens ook wel benieuwd naar Senorita!
Waar is die?? Gaat t goed met haar?

Svtje
Nog geen groene smiley? haha
Goed dat je je bezig houdt met gezond eten enzo. Heb dat ook al wel eens bekeken, maar wat ze allemaal voorschrijven is af en toe echt te gek hoor, Dat krijg je nooit op! Ik kom nu ook echt niet aan m'n 2 ons groente en 2 stuks fruit. Leef nu niet echt ongezond ofzo, maar ga er nog wel meer mijn best voor doen als het zover is. Wel nog ff zaterdag uit eten geweest en carpaccio gehad! jammie. Dat moet jij ff missen  maar heb je er vast voor over haha. Ga je wat paaseieren verstoppen aan boord voor de mannen? hihi Lekker hoor, ik heb wel zin in pasen. Gaan lekker gourmetten bij mijn ouders. De paaseitjes heb ik inmiddels wel gezien, die staan hier al wekenlang op tafel!

Marijke:
hoop dat jij ook snel een eigen zwangerschapsbanner neer kan zetten!
Lekker gewerkt?

Wachters; heel veel succes met wachten!!

Klussers: vooral veel plezier met klussen! (onze babytjes komen voort uit liefde en een leuke relatie toch?! dat moeten we niet vergeten! )

Ik ga weer te volleyballen,

Liefs Chantal

Nog 9 dagen tot mijn nod. Stiekem hoop ik dat het al in de eerste ronde gaat lukken. Hebben jullie dat ook? De meeste van ons zijn net begonnen met klussen dus jullie hebben vast wel hetzelfde gedachten erover. Ik ben zo ongedulig. Wel leuk dat er al wat meiden zijn die het deze maand is gelukt zwanger te raken.
Een tweede keer zwanger, ik verlang daar zo naar.... pfff.... nog even geduld hebben. :-D
Iedereen een fijne avond toegewenst.
Liefs,
Dora

Terug
Bovenaan