wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

joepie!! Ik ben vandaag eens niet als eerste. Kheb maar liefst toch 7.30 uur uitgeslapen!!! yoehoe!!!!!!!!!!!!
Wat leuk dat iedereen weer even reageert, echt gezellig! Kheb vandaag niet zoveel tijd om te reageren. Vanmorgen even wat schoonmaken/opruimen en was opruimen, vanmiddag kraamvisite en vanavond ben ik er ook al niet. Morgen ook een drukke dag... 's ochtends naar de winkel, 's middags op kraamvisite (ja zit druk in de baby's), bij m'n ouders eten en 's avonds komen er vrienden. Lekker druk allemaal.

Zo ik hoop toch nog wel op iedereen te kunnen reageren, maar weet niet of dat vandaag nog gaat lukken!

tot horens maar weer!!

Marijke en svtje, kvond het gister erg gezellig op msn!!!

liefs j-t

bah vervelende ongi, was bijna vergeten dat die voor de pil altijd zo hevig waren.
maar zo snel mogelijk zwanger raken dan ben ik daar in ieder geval wel even van af!
Kids waren nog lief geweest! Vandaag paaseieren zoeken dus niet gek
dat ze een beetje van slag zijn.
Zal wel gezellig gaan worden!

Fijne dag!!

hoi meiden

ik vond het gister ook super gezellie op msn jt haha was jammer dat ik moest gaan werken haha anders had ik ook verslaafd geweest hihi
midanie spannend vandaag duim ook voor jou hoor hoop dat je positief test

en iedereen die een banner heeft ik vind het er heel gezellie uit zien joehoe

xx

Hoi Meiden

Met trillende handen even snel een berichtje achterlaten.
Ik heb zojuist getest met twee verschillende testen en op beiden een vrij licht streepje, maar duidelijk zichtbaar!!
Ben nog even voorzichtig, ga straks die digitale nog even kopen van cb.
Ik ben blij, verdrietig door elkaar heen!!!
Dat wordt waarschijnlijk een superweekend!
Verder geen dingen die er op wijzen, alleen de testen en wat lichte menstruatiepijn.

Veel liefs Anne

hey meis

wat geweldig ik wacht op je berichtje met de cb digitale test maar ben heeel blij voor je en denk ook dat het positief word een streep is een streep dus feliciteer je vast voorzichtig en doe het na de andere test groots hihi

xx

Lieve Anne,

We hebben een Z, we hebben een W, we hebben een A, we hebben een N, we hebben een G, we hebben een E, we hebben een R!!!  ZWANGER!!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Het is je zo gegund. Geniet er lekker van.

Het schema voor je aangepast! Nou meis, maak een mooie vrolijke banner, daar kunnen we er hier geen genoeg van hebben!!!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

shar25
25
2
1
27 april - 9 mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

anne/belgies
?
?
?

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

anne/belgies
?
?
Zo meiden, dat is weer even een goede stimulans!!! Op naar de volgende zullen we maar zeggen!!!

Dikke kus Svtje

Hey Anne,

Mijn grootste felicitatie heb je al binnen. Een streef is echt een streep en zeker als het op 2 testen is. Daarbij had je 3 april je NOD al en het is vandaag 10 april, licht ongi gevoel is ook een teken (althans bij mij) en als je goed nadenkt zijn er vast nog wel kleine kwaaltjes die je nog niet zag als kwaaltje totdat je testte. Helemaal super meis!!!

Ga nu ook gelijk even op de anderen reageren. Was er door msn een beetje bij ingeschoten vanochtend.

@Jt, gossie jij was er vroeg bij, maar inderdaad niet als vroegste. Drukke dag vandaag zeg. Leuk hoor al die kraambezoeken en dubbel leuk dat je nu zelf ook weer een geheimpje met je meedraagt.

@Sukkie, hopen dat je heftige ongi snel met de noorderzon verdwijnt om de komende maanden gewoon maar helemaal niet meer terug te komen  Wel errug leuk dat je paaseitjes gaat zoeken met de kids vandaag. Hopen dat je mooi weer hebt en er lekker van kunt genieten.

@Midanie, spannend hoor, vandaag je NOD. Duimen draaien hier nog steeds, dusse hopelijk voor een goed doel!!! Heb je al kwaaltjes of tekenen van ongi (hoop ik niet natuurlijk)?

@Dejong, zit er bij jou ook aan te  komen he, je NOD, voel je al wat? Nog steeds positieve ovulatietesten?

Meiden, deze dag is in ieder geval alvast goed begonnen voor Anne, nu jullie er maar snel achteraan he! Zodat we binnenkort een mooie lange lijst zwangeren hebben!!! Met heel veel mooie kleurrijke banners!!!

Een dikke knuffel Svtje

Dank jullie wel!!

Ik kan het nog niet bevatten, wacht ook eerst maar even die digitale af.
Kan ik die beter morgenochtend doen (omdat het een licht streepje is) met ochtendurine of geeft die dan sowieso aan dat je zwanger bent?
Tot morgen duurt nog zo lang en dan moet ik het stiekem doen, want ik wil het nog niet meteen vanavond zeggen, ben zo bang dat het niet waar is, maar ik ben vast niet de enige.

Sv'tje ik heb geen idee hoe ik zo'n banner moet plaatsen, zal me er na het weekend even mee bezig houden als het dan toch echt positief is.

Manlief weet het nog niet, die komt over twee uurtjes thuis, dus wil toch ook al is het dan zo pril iets voor hem kopen, wat denken jullie kan dat?

En ik zal mn huis nog clean achterlaten, gaat niet meer lukken, ben nog niet eens aangekleed, erg he?
Ga nu toch eerst maar even snel douchen.
Jullie gaan zeker van me horen, mss vandaag en anders 2e paasdag.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan