wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey hoi
wou me er zelf bij zetten maar zag het tabel en dacht dat lukt me niet. dan schop ik straks alles in de war.
dus als iemand zin krijgt?
kidsvos, 3 de kindje 2e ronde nod 2 mei?
ik weet natuurlijk niet wanneer precies kan wel weer een snelle cyclus hebben
dan kom ik op 2 mei uit maar kan ook langer duren.
verder niet veel bijzonders vol me prima en veel met van alles bezich geweest en dus minder tijd voor het forum.
svtje wat erg vervelend voor je die spannig nu. kan me het goed voorstellen.
sorry heb niet veel terug gelezen.
andere ook heeeeeeeel veel succes met zwanger worden.
groetjes van mij

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
22
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

anne/belgies
?
?
?

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

anne/belgies
?
?
zo hier sta je weer hoor kidvos

xx

Goedemorgen meiden,

Zow weer de start van een mooie zonnige dag!!

Vraagje: Als jullie geklust hebben hoe doen jullie dat dan?
Bedoel: Blijf je nog even liggen of benen omhoog?
                      Ga je meteen naar het toilet of wacht je tot de volgende morgen of zo?
Zijn wel intieme vragen en snap het ook wel als jullie er geen reactie op willen geven.

Marijke@ Alvast proficiat geniet van het begin van een mooie tijd naar het trouwen toe!!
En hoop ook voor jullie dat jullie met z'n 3e gaan trouwen hihi.
Duim met je mee!!

Svtje@ Hoe is het nou?
Heb je een beetje kunnen slapen?
Hoop dat je snel wat zekerder word en kunt genieten.
Ik denk aan je!!

Midanie@ Inderdaad zonder ongi is er nog hoop hihi
Het lichaam houd je best af en toe voor de gek.
Moet maar zo denken geen ongi dan heb je nog altijd kans dat het wel gelukt is!!
Duimen!!!

Dora@ jammer van je negatieve test maar zoals je hierboven leest altijd nog hoop.

Lyn@ Succes met afwachten!!

Loeske@ Hoop voor je dat het positief is maar houd wel rekening dat het ook negatief kan zijn.
Heb hetzelf ook gehad dacht echt vanalles te voelen en was er van overtuigd maar toch ongi geworden.
Succes duim ook voor jou!!

Anne@ gefeliciteerd alweer een smilie erbij hoop dat je er binnenkort ook 1 achter mijn naam mag zetten.

Iedereen nog een fijne dag.
Liefs Schuerke

hey meiden

sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen maar zit af en toe op msn met de meiden te praten en dan vergeet ik even op het forum te kijken!!! sorry sorry sorry

Hier bij mij is het allemaal nog steeds hetzelfde helaas hoop dat het snel over mag zijn met die misselijkheid nog 2 weekjes en dan weer naar de verloskundige voor een echo!!!! spannend heb er zo'n zin in.

nou lieve groetjes voor iedereen liefs miepie

Lieve,lieve meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes, die doen me echt goed!Jullie zijn echt fantastisch!!!
Weet niet wat ik zonder jullie zou moeten. Gelukkig weer uit La France en gewoon weer in de ether. Dacht dat ik gek werd.

Ga in ieder geval jullie advies van dokter bellen opvolgen. Vanmiddag is er telefonisch spreekuur. Hoop dat de dokter met advies kan geven, gerust kan stellen en ik mijn verhaal in ieder geval even kwijt kan.

Heb zoveel berichtjes voorbij zien schieten dat ik jullie allemaal maar in een keer bedank!!!

Wel gezien dat je ongi geworden bent Rianne, wat balen zeg! Maar nu maar weer snel op naar de volgende ronde!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

@Midanie, balen zeg dat je test weer negatief was zeg, zegt toch ook nog niks hoor! Snap wel dat je nu je ongi snel wilt hebben zodat je weer verder kan. Hoop toch dat het wegblijft en je na een paar dagen positief mag testen. Weet niet waar ik het las of hoorde, maar er was iemand met pas na 8 wk een positieve test!!!

@Loeske, spannend hoor meid! Nog  8 nachtjes, als ik goed geteld heb. Duim ongeloofelijk hard!

@Dora, snap het helemaal hoor, dat je vroeg getest hebt, maar snap ook dat de test nog niet positief was. Even volhouden en STERK zijn, weet dat je het kan!!! Het is moeilijk, maar geloof me ik dacht dat het onzeker was om op een positieve test te wachten, maar ik neem mijn woorden terug... Niet dat het wachten erop niet heftig is, maar die onzekerheid is ergens nog wel spannend. Nu met dat rozige/bruinige slijm zo af en toe, is de onzekerheid gewoonweg eng! Gun je het van harte meid dat je zwanger bent. Je bent STERK, STERK, STERK!!!(Bij Senorita en mij hielp het, het sterk zijn)

@deJong, hoop dat jij inmiddels ook bijna goed nieuws voor ons hebt??? Ben zo nieuwsgierig.

@Schuerke, heerlijk dat jullie er voor me zijn! Zo werkt het hier echt he, iedereen sleept elkaar erdoorheen! Hoop dat jij je weer wat beter voelt? Wat je klusvraag betreft, is niet iets waar je het snel met iemand over hebt idd, toevallig van de week met Poohh over op msn. Moet je eerlijk bekennen dat ik de laatste klusperiode echt steeds 10 minuten in bed ben blijven liggen met een kussen onder mijn billen (klinkt misschien gek, maar wilde er alles aan doen)

Hmmmm, ik voel me misselijk, klinkt goed.. of niet. Ga lekker rustig aan doen vandaag, in ieder geval vanmiddag de dokter bellen en hou jullie op de hoogte meiden!Dank voor jullie steun!!! Aan de ene kant ben ik zoals Lynn al zei bang om te hopen aan de andere kant wil ik dit wondertje zooooooo ontzettend graag!!!

Dikke knuffel Svtje

@Svtje.
Dank je voor je lieve en bemoedigende woorden. Volhouden en sterk zijn, ja ik kan het!
Het is ook ontzettend ENG als je ineens (licht)bloedverlies hebt. Een geruststellend gedachte is dat het vaker voorkomt en niets ernstigs hoeft te betekenen, hou dat in je hoofd :)

@Schuerke en Marijke
Inderdaad, positief blijven denken, misschien was het nog te vroeg om te testen. Dank jullie wel.

@Marijke
Heel veel plezier met in ondertrouw gaan! En alvast gefeliciteerd :)

xxx

Dora

Om op de vraag van Schuerke te antwoorden: nee ik doe eigenlijk niets speciaals, let daar niet zo op. Toen ik aan het klussen was voor mijn dochter bleef ik eerst wel altijd liggen met benen omhoog maar raakte niet zwanger. Later stond ik er niet meer bij stil en raakte wel zwanger (in de vierde ronde). Volgens mij heeft  dit dus geen invloed op het wel of niet sneller zwanger raken.
Gr Dora

Hey meiden,

Heb net even met de dokter gesproken, kort gesprekje eigenlijk, maar ter geruststelling van mezelf mag ik morgen even voor een echo komen. Zo even met mannetje kijken of het mogelijk is. Maar dat stelt me al best gerust.

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan