Lieve,lieve meiden,
Bedankt voor jullie berichtjes, die doen me echt goed!Jullie zijn echt fantastisch!!!
Weet niet wat ik zonder jullie zou moeten. Gelukkig weer uit La France en gewoon weer in de ether. Dacht dat ik gek werd.
Ga in ieder geval jullie advies van dokter bellen opvolgen. Vanmiddag is er telefonisch spreekuur. Hoop dat de dokter met advies kan geven, gerust kan stellen en ik mijn verhaal in ieder geval even kwijt kan.
Heb zoveel berichtjes voorbij zien schieten dat ik jullie allemaal maar in een keer bedank!!!
Wel gezien dat je ongi geworden bent Rianne, wat balen zeg! Maar nu maar weer snel op naar de volgende ronde!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!!
@Midanie, balen zeg dat je test weer negatief was zeg, zegt toch ook nog niks hoor! Snap wel dat je nu je ongi snel wilt hebben zodat je weer verder kan. Hoop toch dat het wegblijft en je na een paar dagen positief mag testen. Weet niet waar ik het las of hoorde, maar er was iemand met pas na 8 wk een positieve test!!!
@Loeske, spannend hoor meid! Nog 8 nachtjes, als ik goed geteld heb. Duim ongeloofelijk hard!
@Dora, snap het helemaal hoor, dat je vroeg getest hebt, maar snap ook dat de test nog niet positief was. Even volhouden en STERK zijn, weet dat je het kan!!! Het is moeilijk, maar geloof me ik dacht dat het onzeker was om op een positieve test te wachten, maar ik neem mijn woorden terug... Niet dat het wachten erop niet heftig is, maar die onzekerheid is ergens nog wel spannend. Nu met dat rozige/bruinige slijm zo af en toe, is de onzekerheid gewoonweg eng! Gun je het van harte meid dat je zwanger bent. Je bent STERK, STERK, STERK!!!(Bij Senorita en mij hielp het, het sterk zijn)
@deJong, hoop dat jij inmiddels ook bijna goed nieuws voor ons hebt??? Ben zo nieuwsgierig.
@Schuerke, heerlijk dat jullie er voor me zijn! Zo werkt het hier echt he, iedereen sleept elkaar erdoorheen! Hoop dat jij je weer wat beter voelt? Wat je klusvraag betreft, is niet iets waar je het snel met iemand over hebt idd, toevallig van de week met Poohh over op msn. Moet je eerlijk bekennen dat ik de laatste klusperiode echt steeds 10 minuten in bed ben blijven liggen met een kussen onder mijn billen (klinkt misschien gek, maar wilde er alles aan doen)
Hmmmm, ik voel me misselijk, klinkt goed.. of niet. Ga lekker rustig aan doen vandaag, in ieder geval vanmiddag de dokter bellen en hou jullie op de hoogte meiden!Dank voor jullie steun!!! Aan de ene kant ben ik zoals Lynn al zei bang om te hopen aan de andere kant wil ik dit wondertje zooooooo ontzettend graag!!!
Dikke knuffel Svtje