wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hoi Heidi,

Wat spannend zeg!!!!!!!!!!!!!
Ik zou het niet meer houden.
Hoop voor je dat je zwanger bent.

Liefs Stefanie.

Hey,

Hoop dat jullie allemaal een mooie pasen hebben gehad! En wat blijven jullie toch allemaal geweldig positief bij een negatieve test, heel lief, en dat geeft weer een beetje hoop dat het misschien toch zo is. Nog steeds geen ongi te bekennen en zit vandaag op dag 33. Misschien ga ik morgenvroeg nog wel weer een testje proberen .

xxx Midanie

Heej allemaal!

Leuk nieuws!! Ik word tante!!!
Kregen vrijdag een cadeautje van mijn zus, ze krijgt haar eerste kindje. Heel speciaal!

@midanie, wat vervelend die lange cyclus he! Had er afgelopen maand een van 33 en daarvoor van 31 dagen. Misschien heb je ook zo'n pech?

@Iedereen, was even wat minder online. druk druk druk :)
Pasen gevierd en nog een verjaardag gehad dus niet veel tijd om mijn forum vriendinnetjes te checken!

@anne; wauwie, proficiat hoor!! Hoop dat je t al een beetje beseft?

Maar een kort berichtje, zal zo nog eens wat meer gaan typen!
Knuffs

Hola Dames!!

Mijn oprechte excuses voor het niet reageren...;-) Zat continue op msn met een stel dat ik jullie een klein beetje vergeten was... De afgelopen week erg druk gehad, eerste echo, nieuwe "gezins"auto gekocht en uiteraard de paasdagen. Nou moet ik zo ook weer weg dus even een snelle update van moi.

Volgens berekeningen ben ik nu 7 weken en 4 dagen zwanger.. de echo vorige week (er knipperde een hartje gelukkig) gaf aan dat ik wat eerder was omdat het nog klein was. Nou mag ik (jipppie) over een week weer op t matras liggen en dan kunnen ze verder kijken.

Qua kwaaltjes, heb af en toe last van misselijkheid, maar niet zover dat ik moet kotsen (meestal na het eten) en voor de rest vaak naar de wc. Pukkels over mijn hele lichaam, wat ik anders nooit heb. Ik moet zeggen, die wachtweken waren een onzekerheid, maar ik vind dit nog erger. Blij durf ik nog niet te zijn, ben erg bang dat het allemaal misgaat en hoop ook meer kwaaltjes te hebben (totdat ik ze heb) het is allemaal erg onwerkelijk.

Ben wel voor het eerst naar de Babydump geweest, maar had niet het idee dat ik er ook zo bij zou lopen over een paar maanden, De eerste broek past al niet meer, mijn buik is giga opgezet doordat ik slecht naar de wc kan. Erg vervelend.

Wat betreft jullie... Ik hoop dat er snel meer smileys bij komen.. en dat jullie allemaal van die onzekerheid af komen en van de nieuwe kunnen genieten! Ik ga wat vaker posten en vanavond zal ik alles eens teruglezen.

Denk aan jullie! Dikke knuffel van Senorita

hee Senorita!
Wat leuk dat je ook hier even reageert, ben zelf het hele weekend niet op msn geweest dus het goede nieuws van jou hoor ik nu ook pas.
Mooi hoor dat je een hartje gehoord hebt, kom op meid! Gun jezelf nu wat positieve gedachtes, je bent zwanger en je gaat een heel dikke buik krijgen met een mooie baby erin! Het was de eerste keer raak dus het moet wel bijna een heel sterk kindje zijn, hoop voor je dat je na de volgende echo wat meer durft te genieten!
Snap je heel goed meid, zal niet niks zijn na die onzekerheid over wel of niet zwanger, meteen weer in de volgende onzekerheid! Ik denk aan je!

Ik ga deze week een klein cadeautje halen voor mijn neefje of nichtje. Zal wel beetje raar zijn omdat ik eigenlijk voor mezelf wil shoppen maar die tijd komt ook nog. Hoop dat t in onze familie snel dubbel genieten gaat zijn!
Ben hard aan t werk thuis, moeten deze week nogal wat gaan klussen maar dan ook in het huis! De hele zolder moet geschuurd en geverfd, dat zal de nodige energie en afleiding gaan kosten. Kan ik ook wel een beetje gebruiken moet ik zeggen.

Meiden, ik heb even geen idee wie er wacht of nog ongi is maar sterkte!
Alle zwangeren, geniet ervan, het schijnt heel snel te gaan!

Knuffels

Hey  lady's!

Ben weer terug van weggeweest. Zoals ik al dacht zijn er al veeeel teveel berichtjes bij gekomen om ze allemaal in detail door te lezen. Eerlijk gezegd heb ik t daar wat te druk voor gehad dit weekend...Heb wel even doorgescant en ik geloof dat ik SV-tje en Anne moet feliciteren met hun zwangerschap! Van harte meiden en veel geluk en weinig kwaaltjes gewenst!

Ik zal nog even een update doen van mezelf:
Vrijdag eisprong gehad, mezelf een slag in de rondte geklust...samen met me mannetje natuurlijk dus nu is t afwachten tot de 25ste (ongeveer)
Ik herken trouwens wel iets in de afgelopen berichten. Ik weet niet meer wie het schreef maar iemand zei dat ze even minder op t forum kwam omdat ze merkte dat ze er daardoor steeds maar mee bezig was. Ik herken dit wel bij mezelf. De vorige (en eerste) ronde was ik er helemaal vol van en eigenlijk iets teveel mee bezig. Maar wie weet hoe lang t duurt voordat t lukt dus ik ga ook niet elke dag forummen en msnen...
Ik lees de berichtjes wel en ik zal ook zeker regelmatig van me laten horen!

Hebben jullie allemaal lekker Pasen gevierd en flink eieren gegeten? Ikke wel, nou ja niet echt gevierd maar vooral genoten van de verplichte dagen vrij...en die eieren..heerlijk vind ik het! Vooral die chemische van de supermarkt die al gekookt en wel in de verpakking zitten.
Waarom is slecht eten toxch zo lekker....??

Tot gauw!
Liefs
Kwisjuh

Hey lieve meiden,

Hoop dat jullie allemaal een fijne Pasen gehad hebben. Zag behoorlijk wat berichtjes, maar even niet de fut om overal op te reageren. Even een ego-berichtje van mijn kant. Ik maak me zo'n zorgen!!! Op 1ste paasdag 's avonds veegje lichtrose, op tweede paasdag beetje bruin en vandaag af en toe wat roze en bruinigs.... ben echt helemaal over mijn toeren (al hoeft het natuurlijk niks te betekenen) maar ben zo ontzettend bang... Vond het ook zooooo erg dat ik geen internet had afgelopen dagen, kon er met niemand over praten behalve mijn mannetje natuurlijk en die leeft echt wel mee, maar is natuurlijk ook nog nooit zwanger geweest dus ja.... hoop echt dat jullie me gerust kunnen stellen. Weet ook niet of ik de dokter moet bellen of nog moet wachten. Het is niet echt bloed, meer slijmerige afscheiding met draadje roze of bruin. Maar toch.... Ben echt heel erg verdrietig met vlagen.....

Sorry voor dit ego-berichtje, maar zit er zo ontzettend mee!!!!

Dikke knuffel Svtje

Ik hoop en bid dat ik deze banner mag blijven toevoegen!!!

@ SV-tje
Ik snap heel goed dat je bang en verdrietig bent. Ook misschien bang om blij te zijn terwijl t allemaal zo kwetsbaar is! Misschien is t toch niet zo raar om n gyneacoloog te bellen? Maar aan de andere kant heb ik wat zitten googelen en daar vind ik toch terug dat dit wel vaker voorkomt en het inderdaad niks hoeft te betekenen!
Damn ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent om te hopen en toch inderdaad bid dat je dit geschenkje mag houden...
Ik duim voor je meis en positief blijven is misschien nog wel de beste manier om deze onzekere periode door te komen!
Liefs Kwisjuh

Terug
Bovenaan