Hola Dames!!
Mijn oprechte excuses voor het niet reageren...;-) Zat continue op msn met een stel dat ik jullie een klein beetje vergeten was... De afgelopen week erg druk gehad, eerste echo, nieuwe "gezins"auto gekocht en uiteraard de paasdagen. Nou moet ik zo ook weer weg dus even een snelle update van moi.
Volgens berekeningen ben ik nu 7 weken en 4 dagen zwanger.. de echo vorige week (er knipperde een hartje gelukkig) gaf aan dat ik wat eerder was omdat het nog klein was. Nou mag ik (jipppie) over een week weer op t matras liggen en dan kunnen ze verder kijken.
Qua kwaaltjes, heb af en toe last van misselijkheid, maar niet zover dat ik moet kotsen (meestal na het eten) en voor de rest vaak naar de wc. Pukkels over mijn hele lichaam, wat ik anders nooit heb. Ik moet zeggen, die wachtweken waren een onzekerheid, maar ik vind dit nog erger. Blij durf ik nog niet te zijn, ben erg bang dat het allemaal misgaat en hoop ook meer kwaaltjes te hebben (totdat ik ze heb) het is allemaal erg onwerkelijk.
Ben wel voor het eerst naar de Babydump geweest, maar had niet het idee dat ik er ook zo bij zou lopen over een paar maanden, De eerste broek past al niet meer, mijn buik is giga opgezet doordat ik slecht naar de wc kan. Erg vervelend.
Wat betreft jullie... Ik hoop dat er snel meer smileys bij komen.. en dat jullie allemaal van die onzekerheid af komen en van de nieuwe kunnen genieten! Ik ga wat vaker posten en vanavond zal ik alles eens teruglezen.
Denk aan jullie! Dikke knuffel van Senorita