wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Lieve Svtje,

Ik begrijp je gevoel helemaal zou hetzelfde hebben hoor maar inderdaad ik heb het ook vaker gehoord dat het kan voorkomen en niets wil zeggen.
Ik zou mezelf geruststellen met een teefoontje.
Je hoefd je niet te schamen je bent echt niet de enige die dat zou doen geloof me.
En denk maar zo stress is ook niet goed voor dat wondertje in je buik dus mag best een beetje trots zijn op jezelf en blij zijn.
Duimpjes draaien overuurtjes voor je meisje!!!
We zijn er ook voor jou!!

Liefs Schuerke

O wat vervelend  Svtje,
Dit hoeft inderdaad niet iets te betekenen maar voor de zekerheid zou ik toch even de dokter bellen, zij/hij kan je waarschijnlijk beter geruststellen en wijzen op  wat je nu eventueel zou kunnen doen.
Sterkte en een dikke knuffel,
x Dora

Hi,
Hier eindelijk weer een berichtje van mij... Het was de laatste tijd erg druk op werk, en had daardoor geen zin/tijd om 's avonds weer achter de computer de kruipen...

Helaas ben ik niet zwanger. Ik ben op woensdag 8 april 'eindelijk' ongesteld geworden.. ruim een week te laat dus... Maar vol goede moed gaan we verder naar ronde 2!! (Volgens mij is mijn NOD nu 14 mei... oh wat duurt dat toch weer lang...

Ben nu ook eindelijk bijgelezen.. wat is er veel geschreven!!!

@ anne: gefeliciteerd!!!

@ SVtje: Allereerst gefeliciteerd.. las net ook je laatste berichtje.... herken er veel van; mijn vriendin heeft hetzelfde gehad... maar alles is goed gekomen bij haar.. dus houdt moed!!!

@ Midanie; ik lees dat je morgen een testje gaat doen!! Success!!

@ alle wachters & klussers: heb geduld (ook al  is dat vaak zo moeilijk ) en de klussers; have fun!! (heb ergens gelezen dat hoe meer 'fun' hoe groter de kans op een zwangerschap....)

Even iets anders: hebben jullie al thuis besproken hoeveel jullie willen gaan werken na een zwangerschap?? Vind dat nl. erg moeilijk...

Liefs Rianne

Hallo Meiden!!

@svjte.. Las je berichtje en kan me best voorstellen dat je je zorgen maakt want er kan nog zoveel gebeuren in die 3maanden.. Maar meid maak je niet teveel zorgen, hoor vaak dat vrouwen dat vaker hebben in het begin van hun zwangerschap!
Om je zelf gerust te stellen bel anders even met een arts, ik denk dat je dan meer rust hebt en weer van je zwangerschap kan genieten... Denk en duim met je mee!!!

Heeft iedereen een leuke pasen gehad??
Bij mij wel, drukke maar wel gezellige dagen.. Heb nog steeds wat last van mijn stoelgang, gevoelige tepels, steken in mijn baarmoeder en onderrug.. Mijn buik voelt ook behoorlijk hard & opgezet  aan.. Zal ik dan toch misschien zwanger zijn???
Hoop het zo maar ben ook weer te bang om me er teveel op te verheugen want dadelijk is het niet zo en dan is het een teleurstelling...
Moeilijk dat wachten!!!!

@ alle klussers... klus ze!!!
@ alle wachters.... Duim voor jullie allemaal, wordt tijd dat er meer smileys in de lijst komen...
@ alle zwangeren.. Hoop dat alles goed gaat en geniet ervan....

Liefs

Hey ladies,

Heb ook heerlijk genoten van mijn lange weekend en weinig acher de computer gezeten. Net even helemaal bijgelezen en allereerst:

GEFELICITEERD Anne! Hoop dat je er lekker van kunt genieten ook al zal het misschien nog wat onwerkelijk zijn. Snel op zoek naar de roze wolk!

En ach svtje, wat supervervelend voor je die onzekerheid! En dan ook nog in het Franse land zonder je msn en forum vriendinnetjes. Kan me goed voorstellen dat je je heel eenzaam en verdrietig hebt gevoeld. Ook ik adviseer je voor je eigen geruststelling even met de dokter te bellen. Hij of zij kan je weer wat zekerder maken wat het kleine wondertje in je buik alleen maar ten goede komt. Zeker wanneer het geen vers bloed is  (sorry ) moet je proberen rustig te blijven. Er hoeft echt niets mis te gaan. Er gebeurt een hoop in je buik nu meis, dat gaat niet altijd zonder kleerscheuren (lees slijm, bloederige afscheiding).

Maar ik weet, ik heb makkelijk praten hoor! Las ook jouw reactie Senorita en vind het echt superjammer dat je nog niet echt kan genieten. Ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd hoor: stel dat je zo'n positieve test in handen hebt, wanneer besef je het echt en ben je echt blij en ontspannen. Waarschijnlijk zal dat bij mij ook wel een tijdje duren. Het blijft toch iets onwerkelijks, zeker als het zo snel gaat. Toch hoop ik dat ook jij Senorita snel wat meer rust en geluk voelt. Superleuk om in ieder geval weer van je te horen!

Voor jullie en onze andere zwangeren zal ik heel hard duimen voor supermooie wondertjes!

Wat mezelf betreft weinig spannends. Ik probeer alle weken hetzelfde te beleven zodat ik me niet te veel focus op hetgeen ons eigenlijk de hele dag bezighoudt. Gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben en we zien wel! Dit lukt me heel aardig moet ik zeggen. Als het goed is over een klein weekje NOD maar weet niet precies of en wanneer m'n ei was. Afwachten dus maar! Voel me prima in ieder geval.

Alle klussers weer veel plezier en voor de wachters die dat nodig hebben veel succes. Ik hoop op heel veel meer smileys volgende week.

Tot snel!

Dikke kus Lynn.

Hey meiden.
Net een testje gedaan: niet zwanger. Heb mijn nod op 17 april maar was te ongeduldig en vanochtend dus getest. Laat mijn nod van 17 april nog even staat tot ik ongi ben geworden.
Liefs,
Dora

Nou mijn test was vanmorgen weer negatief, ben nu 5 dagen "overtijd". Ben er nu wel van overtuigd dat ik niet zwanger ben en zit dus nu dringend op mijn ongi te wachten. Heb nog geen gevoel dat die de komende dagen gaan komen maar we wachten af. Dit was ook pas mijn 1e ronde na de pil dus zal wel even weer duren voordat mijn cyclus weer goed op gang is. Toch is het raar dat mijn borsten en tepels groter zijn geworden en ook zie ik aders in mijn borsten wat ik normaal niet had, maar dat zal dan ook wel met het stoppen van de pil te maken hebben.

xxx Midanie

hallo meiden
hier ben ik weer na een heerlijk paasweekend ga zometeen in ondertrouw  en de wachdagen zijn begonnen dus ik duim me rot om met zn 3e te trouwen hihi

@ scheureke
succes met wachten meid weet wat je voelt hihi

@ shar
hoop dat jij ook een fijne pasen hebt gehad meis

@ baby
snap precies wat je bedoeld met die smile ik wil ook zo graag die smile hebben dus kom op meis doe je best met klussen we steuenen je

@ de jong
meid wat spannend ik duim voor je

@ midanie
hey meis
zonder ongi zijn alle kansen nog open dat is ons motto hier en anders idd laat die ongi maar komen. en je lichaam veranderd echt als sneeuw voor de zon want ik had ook ineens alle klachten na het stoppen maar ben nog niet zwanger dus ja is wel een omschakeling maar hier zijn er ook die in ronde 1 al zwanger waren dus het kan echt hihi
succes

@ senorita
leuk je hier ook weer eens te zien hihi meis succes met de echo als ik je niet meer spreek voor die tijd

@ kwisjuh
leuk weer even van je te horen en spannend hier ook nod 25e dus zal ook voor je duimen doe ik alles in een haha

@ rianne
vervelend van de ongi maar ook wel fijn dat het op gang is succes met deze ronde
en ik blijf gewoon werken mischien wat meer in de avond ofzo ga tegen die tijd even overleggen met kantoor

@ loeske
spannend zeg!!!! ik duim

@lynn
voor jou ook een spannende tijd dus voor jou word ook geduimd

@ dora
vervelend zo'n nega test maar wie weet over een paar dagen positief

@ svtje
meis denk aan je ga ff op ons topic schrijven

meiden ik heb een happy day haha zit met een grote smile op de bank haha
tot snel

dikke kus marijk

Terug