Hey ladies,
Heb ook heerlijk genoten van mijn lange weekend en weinig acher de computer gezeten. Net even helemaal bijgelezen en allereerst:
GEFELICITEERD Anne! Hoop dat je er lekker van kunt genieten ook al zal het misschien nog wat onwerkelijk zijn. Snel op zoek naar de roze wolk!
En ach svtje, wat supervervelend voor je die onzekerheid! En dan ook nog in het Franse land zonder je msn en forum vriendinnetjes. Kan me goed voorstellen dat je je heel eenzaam en verdrietig hebt gevoeld. Ook ik adviseer je voor je eigen geruststelling even met de dokter te bellen. Hij of zij kan je weer wat zekerder maken wat het kleine wondertje in je buik alleen maar ten goede komt. Zeker wanneer het geen vers bloed is (sorry ) moet je proberen rustig te blijven. Er hoeft echt niets mis te gaan. Er gebeurt een hoop in je buik nu meis, dat gaat niet altijd zonder kleerscheuren (lees slijm, bloederige afscheiding).
Maar ik weet, ik heb makkelijk praten hoor! Las ook jouw reactie Senorita en vind het echt superjammer dat je nog niet echt kan genieten. Ik heb het mezelf ook wel eens afgevraagd hoor: stel dat je zo'n positieve test in handen hebt, wanneer besef je het echt en ben je echt blij en ontspannen. Waarschijnlijk zal dat bij mij ook wel een tijdje duren. Het blijft toch iets onwerkelijks, zeker als het zo snel gaat. Toch hoop ik dat ook jij Senorita snel wat meer rust en geluk voelt. Superleuk om in ieder geval weer van je te horen!
Voor jullie en onze andere zwangeren zal ik heel hard duimen voor supermooie wondertjes!
Wat mezelf betreft weinig spannends. Ik probeer alle weken hetzelfde te beleven zodat ik me niet te veel focus op hetgeen ons eigenlijk de hele dag bezighoudt. Gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben en we zien wel! Dit lukt me heel aardig moet ik zeggen. Als het goed is over een klein weekje NOD maar weet niet precies of en wanneer m'n ei was. Afwachten dus maar! Voel me prima in ieder geval.
Alle klussers weer veel plezier en voor de wachters die dat nodig hebben veel succes. Ik hoop op heel veel meer smileys volgende week.
Tot snel!
Dikke kus Lynn.