Lieve Anne/Belgies,
Wat een ontzettend verdrietig berichtje had je ons te melden meid! Heb zo aan je gedacht, zelfs in bed gisteravond, dat het toch wel gek was dat je niets meer had laten horen, maakte me zorgen om je. Helaas terecht weet ik nu! Vind het zo erg voor je meis, uiteraard halen we je gelijk uit de lijst. Hoop dat het vloeien snel minder wordt en dat de huisarts goed nieuws voor je heeft!!! Denk heel veel aan je, pas goed op jezelf en doe rustig aan, een dikke knuffel voor jou en je mannetje!!!
Een beetje dubbel om nu een positief berichtje van mezelf te typen, maar zou jullie op de hoogte houden: Na een inspannende ochtend weer lekker vertrouwd aan boord. Ben weer gerustgesteld, het is natuurlijk nog wel pril en er kan sowieso nog van alles misgaan, maar voor nu heb ik er weer vertrouwen in.
De dokter heeft een inwendige echo gedaan, waarbij gelukkig een kloppend hartje te zien was. Het vruchtje was 5.43 mm groot, wat overeen komt met een vruchtje van 6 weken en 3 dagen, krijg er dus zomaar 3 dagen bij (zegt niet zoveel omdat je natuurlijk 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datum kunt bevallen). Maar weer 3 dagen eerder vertellen als het zover mag komen!!!
Nogmaals enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes, die deden/doen me echt erg goed!!! Heerlijk zo'n forum waar iedereen er voor elkaar is in leuke, minderleuke en slechte tijden!!!
@Midanie, vind het zo balen voor je dat je toch ongi geworden bent, het goede nieuws is wel dat je nu weet dat het allemaal werkt! 34 dagen is geen korte cyclus, maar nog wel te doen gelukkig. Op naar de volgende vruchtbare dagen meid!!! Klussen tot je een ons weegt en hopen op goed resultaat!!! Wordt inderdaad wel weer een keer tijd voor een smiley hier.
@Dora, morgen je NOD, heb je al klachten/kwaaltjes?heel spannend meid, hou ons op de hoogte!!! Mannetje was gelukkig mee vanochtend, dat was errug fijn!!!
@Lynn, Loeske, Marijke en Kwisjuh ik tel met jullie mee af hoor, zoek lekker wat afleiding in leuke dingen en hopen dat jullie je snel bij het zwangeren rijtje mogen voegen.
@Alle klussers (denk aan Sukkie omdat die me even te binnen schiet) maak er wat van en bovenal geniet ervan!!!
@Alle ongi-ers, prut, maar gauw op naar de volgende ronde!!!
@Alle wachters, duim heel hard en tel mee af!!!
@Alle zwangeren, geniet er van meiden enne niet teveel zorgen maken he!!!
Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal Svtje
+ 3 dagen (volgens dok)