Ha meiden
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet ons erg goed!
Mijn vriendin weet het dus ook en zij steunt mij ook enorm en zij heeft er ook verdriet om.
Het was zo leuk geweest om nog een aantal maanden samen zwanger te zijn, maar helaas mag dat niet zo zijn.
Moet ook zeggen dat ik toch wel enorm blij ben dat het al zo snel mis is gegaan en niet pas over een paar weken, want dan was de klap denk toch wel enorm geweest.
Ik heb dus geen idee wanneer ik wanneer mijn nod dag zal zijn. Ik ga denk in de eerste instanti maar uit van ongeveer half mei, ik hoop natuurlijk dat het wat eerder is, maar dat heb je niet voor het zeggen.
Heb me ook, voornamelijk door de lichamelijke klachten de hele week ziek gemeld.
Alleen mijn leidinggevende is op de hoogte en ze had er enorm veel begrip voor, wat ik heel fijn vind en dat terwijl ik pas 6 april begonnen ben.
Ben benieuwd hoe het morgen is bij de huisarts, heb haar nog nooit ontmoet, want sinds ik in Belgie woon ben ik niet meer bij een huisarts geweest.
Manlief gaat gelukkig mee en als alles goed is en ik me redelijk voel gaan we daarna gezellig een hapje ergens eten.
Iedereen heel veel succes en sv'tje ga heel erg voor je duimen dat alles goed is met jullie wonder, want nu besef ik nog meer dat het daadwerkelijk echt een wonder is!!
Veel liefs Anne
Ps nogmaals bedankt allemaal!!