wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey

Anne/Belgies wat een treurig nieuws, jammer dat het zo vroeg na de blijdschap al mis kan gaan.

Svtje wat fijn dat de arts jou gerust heeft kunnen stellen. Nu kun je toch weer iets meer ontspannen en genieten van het feit dat je zwanger bent.

xxx Midanie

Beste Chantal, ik kan het me heel goed voorstellen dat het ontzettend vervelend is als je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk krijg je een positieve test en anders mogen die rd's nu wel komen!

@ Chantal en Marijke
Thanx voor het duimen en jullie steun :)

Liefs,
Dora

Goedeavond allemaal,

Wat kan het raar gaan in het leven he bij de ene verdwijnen de twijfels en is alles oke en bij de ander loopt het minder goed af.

Anne@ ook ik denk aan jullie wat een verschrikkelijk berichtje maar wel heel sterk van je dat je denk van dan zal er wel iets niet goed mee geweest zijn heel knap!!

en

Svtje@ Wat geweldig om te lezen dat alles goed gaat en er een hartje klopt in je buik.
Lijkt me een geweldig moment Super!!

Verder is het weer hier maar treurig vandaag, regen en bewolkt.
Ppff volgende week begint het afwachten alweer denk dat mijn manneke en ik gewoon door klussen   je weet maar nooit en ach ja wie weet heeft het nut hihi.

Dora@ succes met afwachten zal voor je duimen!!

Verder alle klussers@ klus ze
Iedereen een fijne avond!!

Hey meiden,

Wederom bedankt voor jullie lieve berichtjes. Wat zou ik toch zonder jullie moeten.

Blijdschap en verdriet ligt inderdaad erg dicht bij elkaar! Hou echt wel in mijn achterhoofd dat het een enorm wonder is, ook al is het nog maar erg klein. Het is nog erg pril, dus kan nog van alles gebeuren.

@Anne, denk echt heel erg aan je!

Liefs Svtje

Ha meiden

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet ons erg goed!
Mijn vriendin weet het dus ook en zij steunt mij ook enorm en zij heeft er ook verdriet om.
Het was zo leuk geweest om nog een aantal maanden samen zwanger te zijn, maar helaas mag dat niet zo zijn.
Moet ook zeggen dat ik toch wel enorm blij ben dat het al zo snel mis is gegaan en niet pas over een paar weken, want dan was de klap denk toch wel enorm geweest.
Ik heb dus geen idee wanneer ik wanneer mijn nod dag zal zijn. Ik ga denk in de eerste instanti maar uit van ongeveer half mei, ik hoop natuurlijk dat het wat eerder is, maar dat heb je niet voor het zeggen.
Heb me ook, voornamelijk door de lichamelijke klachten de hele week ziek gemeld.
Alleen mijn leidinggevende is op de hoogte en ze had er enorm veel begrip voor, wat ik heel fijn vind en dat terwijl ik pas 6 april begonnen ben.
Ben benieuwd hoe het morgen is bij de huisarts, heb haar nog nooit ontmoet, want sinds ik in Belgie woon ben ik niet meer bij een huisarts geweest.
Manlief gaat gelukkig mee en als alles goed is en ik me redelijk voel gaan we daarna gezellig een hapje ergens eten.

Iedereen heel veel succes en sv'tje ga heel erg voor je duimen dat alles goed is met jullie wonder, want nu besef ik nog meer dat het daadwerkelijk echt een wonder is!!

Veel liefs Anne

Ps nogmaals bedankt allemaal!!

Sv'tje

Ik heb niet alles heel goed gelezen blijkbaar, want lees nu nog eens goed en zie godzijdank dat alles goed is!!
Ben heel blij voor jullie!!

Hoi Anne, wat fijn dat je leidinggevende zo begripvol is en dat je deze week rust heb kunnen nemen.
Nog even over je mk, lijkt me ook dat als het later was gebeurd het ook zwaarder was geweest voor je. Het neemt niet weg dat ook al was het nog zo pril dit ook pijnlijk voor je is nu.
Sterkte en hoop dat jullie na de  ha een fijne dagje hebben samen.
Groeten x Dora

Dank je Dora!

Het is inderdaad nog steeds een tegenvaller en leuk is anders, maar morgen hoor ik meer als het goed is.

Laat jullie morgen even weten hoe het bij de ha was en wat er uit het bloedonderzoek is gekomen.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan