wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hee!

@ baby, kan je niet je eisprong nu pas hebben? of heb je testeng gedaan?
Hoop dat je t wachten een beetje aan kan ;)

@ sv; klinkt misschien stom maar fijn dat je misselijk bent! Dat zijn toch wel duidelijke tekens, hoop wel dat je een te slecht gevoel bespaard blijft.

@ Senorita: hoe is t met jou?

@ jt; wat een lieve banner heb je trouwens!

@dora; Parijs! de stad van de liefde! Als dat niet een uitgelezen moment is om positief te testen... hoop t echt voor je!

@allemaal; een fijn weekendje, jammer alleen dat t zo regent (bij ons tenminste..)

Wij gaan dit weekend klussen in de tuin, en nee nou geen rare dingen denken  we gaan het terras recht laten leggen hahaha.
Knuffels!

Hey Sukkie,

Gek maar waar, ik was er inderdaad heel blij mee dat ik misselijk was. Heb me wel even behoorlijk rot gevoeld vanmorgen, maar je wil niet weten wat een Choco Prince koek met je kan doen (knapte gelijk op). Dacht dan eet ik in ieder geval iets waar ik zin in heb. Uiteraard wel weer aant fruit, water en andere gezonde dingen hoor, niet dat iedereen nu denkt dat ik alleen aan junkfood zit

Hahahahaha klussen in de tuin, fijn dat je het even uitlegde had er geen moment aan gedacht dat dat ook het terras verleggen kan betekenen!

Geniet ook lekker van je weekend meid, wij hebben hier nog geen regen maar zijn de grens geloof ik ook al weer over.

Knuffel Svtje

Hallo meiden

Zoals belooft zal ik laten weten hoe het bij de huisarts was.
De uitslag van de bloedtest was gelukkig goed, wel was er nog wat hcg aanwezig, ze had het over een waarde van 28, dat schijnt heel laag te zijn. Maandag voor de zekerheid nog een keer bloed laten afnemen en dan kan ik gewoon telefonisch bellen voor de uitslag.
Deze moet dan gezakt zijn of weg zijn, zo niet, dan gaan ze inwendig kijken of ze nog wat zien.
Het schijnt heel normaal te zijn dat er nog hormonen aanwezig zijn, is meestal weg met een kleine twee weken na miskraam.
Heb wel voor twee weken een ijzerkuurtje gekregen, want deze was iets aan de lage kan, ze konden niet zeggen of dat ook daadwerkelijk daardoor komt.
We mogen wel gewoon doorgaan en hoeven niet tijdelijk te stoppen dus dat is fijn, nu hopen dat een nieuwe eisprong niet te lang op zich laat wachten...

Mijn mannetje is nog even een klein klusje aan het afmaken op de  zaak  en dan gaan we gezellig de stad in, voel me gelijk stukken beter, stom eigenlijk.
Ook wel grappig dat je nu klachten krijgt van misselijkheid Sv'tje.
Vervelend, maar toch een goed teken.
Hopelijk krijg je het niet te erg.

Iedereen heel veel succes met klussen, afwachten en zwanger zijn!!

Liefs Anne

Hey Anne,

Heb steeds aan je lopen denken meid. Wat fijn dat de uitslag bij de huisarts goed was. Hopen dat het bij volgende keer bloedprikken helemaal verdwenen is. Goed om te   horen dat je niet een pauze of zo moet nemen, maar dat je gewoon zelf kunt kijken wanneer je weer wilt proberen om te beginnen.

Geniet er lekker even van met je mannetje vanmiddag!

Veel liefs Svtje

@ Anne; wel even heavy lijkt me, dat je zo hoort dat er toch echt wat gezeten heeft. Hoop dat je t snel een plaats kan geven, en ik duim heel hard voor je deze ronde!

@sv; chocoprins, toe maar! ;) Je mag jezelf toch best soms iets lekkers gunnen, je wordt per slot van rekening mama! Kan je kleine alvast wennen aan lekkere koekies,jam jam..

@baby, hoe is t met je klachtjes? Las dat je je eisprong altijd zo goed voelt etc, heb misschien weer een stuk gemist kan best. Wordt ook zoveel geschreven! :)

@ iedereen, nu ga ik echt offline, het hele huis fris gepoetst en zo eten met onze loge.

Groetjes en een dikke knuffel aan iedereen die dat even nodig heeft!

Hey Sukkie,

Wat leuk, jij hebt weer een logeetje! Wat heb je voor hem of haar gekookt?
Neem trouwens zomaar aan dat het een kindje is? Klopt dat? Nou in ieder geval een
gezellig weekend toegewenst!

X Svtje

@ sukkie ik had inderdaad ook een positieve ovutest. De 15e bijna pos de 16e zeker positief. Ik merkte aan mijn lijf dat er iets gaande was en kon het niet laten om te testen. Ik  krijg ook pijnlijke tepels. Dat had ik vorige  maand ook.
Ik had nog zo met mezelf afgesproken niet te testen maar iets in mij zei  testen kom op je kan het ha ha  de 16e zei mijn vent nou test nog eens dan en ja hoor pos ovu test.
Het is maar goed dat we getest hebben want anders hadden we die dag niet geklust omdat mijn ei volgens berekeningen de 14e was.
Nu maar hopen dat het is gelukt.
Veel plezier met de het opknappen van de tuin. Hoop voor je dat het een beetje droog blijft.

@svje. Zo te lezen gaat het goed met je. Fijn om te horen!!!! Hoop voor je dat de misselijkheid mee blijft vallen en ik hoop dat ik volgende maand dat gevoel met je delen mag!!!

@ anne fijn dat je je al iets beter voelt. Hoop voor je dat je snel hersteld.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Stefanie

hoi meiden

moet nog tot zaterdag wachten met testen maar ben zo benieuwd of het nu is gelukt want het lijkt me zooooooo mooi om een wondertje in je te hebben

@ belgische
ik vind het knap dat je zo sterk bent ben blij dat het goed was bij de dok

@ sukkie
lekker klussen in de tuin haha tnx voor de uitleg hihi

@ baby
wat gaaf dat jeje eisprong voelt wel makkelijk met klussen haha hier blijft het spannend tot de nod dag hihi

voor alle klussers succes de komenede daten
voor alle wachters succes ik hoop op smile's
voor alle ongi mensen probeer weer positief de volgende ronde in te gaan

xx

Terug
Bovenaan