wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

He Meiden,

Hoe gaat het met iedereen?
Zijn de zwangere nog steeds misselijk?
En lukt het bij de klussers een beetje?
Wachters: geduld is een schone zaak en irritant.

Ik ben al vanaf de 11e aan het klussen. Ik denk dat ik mijn ei vandaag/ vannacht ga hebben omdat ik  vanmorgen een positieve ovu test heb denk ik. Heb ook nog steeds wat ongi krampjes. Zie topic Eisprong.
Heeft iemand meer ervaring met ovu testen?

Fijne avond iedereen.
Liefs Stefanie

@Belgies/Anne,

Wat moet jij geschrokken zijn zeg, toen je zag dat je zoveel vloeide!! Dat is een beetje de  grootste angst  van alle mensen hier op het forum, volgens mij! Heel veel sterkte vandaag bij de huisarts! Ik duim voor je. Ik vind het wel knap dat je hier gewoon terugkomt op het forum!! Gezellig!

@Svtje
Tsjonge, wat was ik opgelucht gisterrrrrrrrrrrrrr!!!! En nog steeds! Wat een geweldig nieuws he? Nu heb je je echo al eerder dan gedacht ;-) Voor mij is het nog een weekje wachten... ik heb er echt zin in!!

@ de rest
ik ben ontzettend weinig op het forum. Heb een heel druk weekend die vol staat met visite. Krijg ook een loge, en dan kan ik moeilijk op dit forum he... valt zo op ;-) Maandag tot en met woensdag weer werken. Ik ben echt toe aan vakantie..... maar de vrije dagen (koninginnedag enzo) vallen precies op mijn vrije dagen, dus geen extra vrij helaas. Nou mensen, khoop dat er volgende week weer een smiley is toegevoegd!!! Succes met klussen en wachten.

groetjes!!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

midanie
25
1
1
10 april
 15 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

kidvos
22
2
3
  2 mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

midanie
25
2
1
15 mei

anne belgische
28
4
1
?? mei

Dora the Explorer
30
2
2
15 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
29-04-09

1ste afspraak
verloskundige 2e echo!!!!!!!!

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
16-04-09
controle echo huisarts
Hallo meiden. Ik ben zonet ongi geworden. Op naar ronde nr 2! Het is jammer maar niet gek dat het niet gelijk lukt. Mijn nod is nu 15 mei, de dag dat manlief jarig is en we met z'n drietjes een weekendje naar Parijs gaan. Heb er erg zin in! Zou wel leuk zijn om dan een positieve test te hebben. Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus van 28 dagen en hoef ik niet met onduidelijkheid te zitten zoals sommigen helaas wel hebben. Voor degenen die  nu nog in spanning afwachten: sterkte en hou vol! :)
Liefs, Dora

Oops... ineens is de lijst erg lang met veel ruimtes ertussen. Geen idee wat ik gedaan heb. Sorry!

Morgen meiden,

Lijkt wel of ik nu ik de echo gehad heb mezelf mag toestaan misselijk te worden ofzo... Ook aan hoofd en rugpijn geen gebrek en het eten staat me ook echt een beetje tegen (althans alles wat geen junkfood is ), tuurlijk voor het goede doel, dat staat voorop.

@Anne, meid wat lief dat je aan me denkt nu! Heb echt respect voor je, dat je hier op het forum schrijft. Wat ben jij sterk! Denk aan je vandaag en hoop dat je na je bezoek aan de huisarts goed nieuws hebt en even samen met je man kan ontspannen! Het is iets wat je nooit zult vergeten, maar hopelijk mag je herinnering een plekje innemen in je hart en snel worden opgevolgd door een mooi wondertje!

@Chanti, hahaha bob de bouwer, tja daar heb jij aardig van weg tegenwoordig. Ook wel lekker die afleiding denk ik. Jullie zijn nu echt bezig voor jullie eigen plekje om er als het goed is straks lekker met z'n drietjes van te mogen gaan genieten (dan zit je dan in ieder geval niet meer in de puinzooi)

@Baby23, vandaag je eisprong, nog even klussen dus en dan die o zo lange wachtperiode weer in pffff.... hopen dat al dat lange wachten beloond mag worden uiteindelijk.

@deJong, volgens mij had ik van de week van je via msn gehoord dat je ongi geworden was. Echt balen hoor! Maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde he! Wanneer is je nieuwe NOD datum? Dan kunnen we je weer in het lijstje zetten.

@Dora, zat net een berichtje aan je te typen toen ik het 2de scherm opende en zag dat je helaas ongi geworden ben. Balen zeg, maar wel fijn dat je zo'n goede cyclus hebt. Op naar de volgende ronde en dat zou inderdaad gaaf zijn zeg als dat jullie weekendje Parijs nog extra zou mogen opvrolijken!!!

@J-t, anders ik wel, opgelucht bedoel ik. Toch nog wel onzeker hoor, is nog zo ontzettend pril. Wel 3 dagen langer (voor zover nu te zien was) dus dat scheelt weer. Hoe voel jij je eigenlijk? We hebben het op msn steeds maar over mij.... ben best benieuwd naar jou. Zag wel dat je een druk weekend voor de boeg hebt, wel op jezelf passen he en je rust nemen!

@Alle klussers, go for it!!!

@Alle wachters, laat je niet gek maken, ik tel met jullie mee af!!!

@Alle ongi-ers,denk aan jullie  en duim voor de volgende ronde!!!

@Alle zwangeren, geniet ervan en hopelijk niet te ziek!!!

Lieve Knuffel Svtje

dora!! Balen zeg, maar zoals je al schreef: Gelijk in de eerste ronde zou wel heel snel zijn, maar het kan natuurlijk wel!! Leuk zo'n weekend parijs!! Dat moet goed komen!!

Hier nog even mijn banner. Ik ben er zo trots op ;-)

/A>

@baby23

Wat super dat je je ovu voelt aankomen, lekker handig. Ik heb niet zoveel ervaringen met ovutesten, heb ze 1 ronde gebruikt, maar het werkte voor mij niet. Toen de test aangaf dat mijn ovu er aankwam hebben we juist niet geklust. Een aantal dagen ervoor en  erna wel, en nu ben ik zwanger. Ik snap er zelf nog niks van. M'n man heeft vast superzaad ;-) Maar misschien dat het voor jou wel werkt? Ik vond het zelf erg fijn om te weten wanneer m'n ovu zou plaats vinden, maar heb gemerkt dat ik flink wat dagen ervoor of erna ook nog vruchtbaar ben. Dus gewoon veel klussen werkt altijd nog het beste!!

succes ermee, hopelijk goed nieuws voor jou deze ronde!!

liefs j-t

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2009 10:30:00'));

@baby23

Wat super dat je je ovu voelt aankomen, lekker handig. Ik heb niet zoveel ervaringen met ovutesten, heb ze 1 ronde gebruikt, maar het werkte voor mij niet. Toen de test aangaf dat mijn ovu er aankwam hebben we juist niet geklust. Een aantal dagen ervoor en  erna wel, en nu ben ik zwanger. Ik snap er zelf nog niks van. M'n man heeft vast superzaad ;-) Maar misschien dat het voor jou wel werkt? Ik vond het zelf erg fijn om te weten wanneer m'n ovu zou plaats vinden, maar heb gemerkt dat ik flink wat dagen ervoor of erna ook nog vruchtbaar ben. Dus gewoon veel klussen werkt altijd nog het beste!!

succes ermee, hopelijk goed nieuws voor jou deze ronde!!

liefs j-t

Hey,
Gewoon veel klussen werkt denk ik het beste.
Hoe verloopt je zwangerschap? Ziek, zwak en misselijk? Of valt dat mee? Werd je snel misselijk?
Ik hoop voor je dat je je goed voelt!
Ik heb tijdens mijn ovu last van mijn tepels, zijn echt pijnlijk. Had ik vorige maand ook maar dan later dan dat ik mijn ei moest krijgen en nu weer 2 dagen later. Gister had ik het gevoel ongi te moeten worden maar dat kan niet NOD is 28 april.

Liefs Stefanie.

Terug
Bovenaan