wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

hey hoi
@ marijke fijn dat  je verder geen last meer hebt.
@belgie echt heel vervelend hoor dat je nu last van krampen hebt. lijkt me echt irritant.
daar is waar ik nu al tegen op zie mocht ik weer zwanger worden ( zwanger wordendaar zie ik  niet tegen op hoor) maar als ik dan buikpijn of kramp zal krijgen dan ga je gelijk denken gaat het weer fout?!

ik heb eigenlijk lichamelijk haast nergens meer last. wel moe maatr ook wel van het denken  (geestelijk nog wel af en toe komt het verdriet nog opspelen) ik verlies bijna  geen bloed meer. en heb ook echt het idee of alles gewoon weg is al het zwangere zeg maar.

groetjes van mij
alle zwangere goeie zwangerschap gewenst en hopen dat je over een aantal maandjes lekker kan genieten van je kindje

oja de huisarts zal me gisteren terug bellen maar hebben ze vergeten.
en toen heb ik net rond om 17:00 uur gebeld maar ja toen waren ze er net niet meer. dus gewoon maandag even weer bellen.
ik heb nu opzich ook geen klachten. en de assistente zei al dat erop zich niet veel aan kan doen. maar dan wel gewoon even kan overleggen met de huisarts van hoe en wat.
groetjes van mij

Hey Kidsvos,

Heel goed te begrijpen dat je nog emotioneel bent hoor, dat zal ook wel niet zo snel over zijn denk ik. Het is niet niks! Wel fijn dat je geen pijn meer hebt. De moeheid, gewoon lekker aantoegeven zou ik zeggen, je lichaam heeft iets te verwerken. Laat je lekker verwennen door je mannetje als dat mogelijk is! Pas goed op jezelf!

Liefs Svtje

Ha meiden

Kidsvos
Lichamelijk herstel je wel. Ik was ook nog een tijdje erg moe en voelde me neerslachtig, niet de hele tijd gelukkig.
Neem je tijd en doe rustig aan.
Wat jij dus omschrijft, dat als je dan weer hetzelfde krijgt, die krampen, je dan meteen bang bent dat het weer mis is en dat is wat ik op het moment meemaak.
Misschien is het wel hel normaal in deze hevigheid, dat dan maar hopen.
Mocht het toch mis gaan (vorige keer begon ik al kort na die kramp te vloeien), dan ben ik doodsbang als het weer raak zou zijn en heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in.
Sterkte met alles!

Sorry Sv'tje!!
Ik was inderdaad de stad in gegaan en heb me opzich wel vermaakt. Heb een nieuwe broek en een leuke blouse gekocht (stiekum hopen dat ik ze straks niet meer aan kan).
Toen ik thuis kwam, zo rond half vier was meneer al thuis! Hij vroeg ook meteen hoe voel je je. Ik vertellen van die krampen en dat ik continue buikpijn had.
Hij zei ook meteen, zolang je niks ziet is er hoop, stiekum denk ik toch dat hij meer hoop heeft dan ik alvorens dacht. We zien wel,maar ik HOOP het ook zo!!
We zijn 's middags naar een cafeetje gegaan en daarna lekker wezen eten bij de pizzaria, dat heeft me wel goed gedaan, maar eenmaal thuis voelde ik me toch niet zo happy.

Ik ben dus nog niet ongi, het lijkt wel of die buikpijn sinds gisteravond anders is en nu weer. Het lijkt ook of er druk op mn darmen staat, af en toe lucht en moeilijk naar de wc. Ik weet dat dit er ook bij kan horen. Heeft een van jullie zwangeren dit ook gehad? Net of er druk op staat?

Heel eigenwijs toch net een test gedaan (gister bij de drogist gekocht) een normale test. Meteen weer duidelijk een tweede streep. Ik hoop dat alles goed blijft gaan...

Liefs Anne

Hi meiden,

Hier eindelijk weer een berichtje van mijn kant...
Ik heb een hoop moeten lezen maar ben nu weer bij.. ;-)

Ben zelf helaas maandag 11 mei weer ongesteld geworden...  Maar de cyclus is nu wel weer iets korter geworden, dus dat is goed nieuws (van 36 naar 33 dgn..) Mijn nieuwe NOD is 14 juni.. zou iemand dit in het schema kunnen zetten??

@anne; ik duim voor je!!
@ kidvos; wat een rotnieuws.. Ik wens je heel veel sterkte.
@ svtje: superleuk dat je zwanger bent!! Heb je veel last van kwaaltjes??

Ik hoop dat er snel nog meer 'zwanger' nieuws zal komen!!!
Hebben jullie al vakantieplannen?

Groetjes Rianne

Hoi Anne,

Ja, ik heb dat ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. (we proberen nu voor de tweede keer zwanger te raken) De dag dat ik overtijd was, had ik nog nergens last van, maar die avond... Toen begon een verschrikkelijke buikpijn. Al een paar dagen leek het alsof ik ongesteld moest worden maar die avond leek het alsof mijn buik ging ontploffen. Daarna een test gedaan en toen was ik dus hartstikke zwanger. Er is nog hoop!! Kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is, maar probeer ook een beetje positief te blijven.

Groetjes, Mamamski

@ anne, lees dat t nog altijd goed gaat, mooi zo! Ik blijf voor je duimen

@Lynn, nog steeds geen ongi, dat gaat de goede kant op!

@sv; vond t ook heel gezellig! Even wat afleiding van mijn studeerwerk!

@iedereen, allemaal veel plezier vandaag (is wel een regenachtige zondag maar ach)
Ik ga snel eens mijn man opzoeken want die vind t niet zo leuk dat ik weer op t forum zit hahahha ;)

Groetjes en tot schrijfs!

Mamamski bedankt voor je antwoord. Het gaat tot nu toe redelijk, niet continue die druk (of kramp). Hopelijk zit alles gewoon nog goed  daarbinnen!

Bedankt meiden voor al dat duimdraaien!!!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan