wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Goedemorgen meiden..

Was sinds vrijdag alweer terug in ons huisje maar heb zo'n druk weekend gehad zodat i nu pas tijd heb om even iets van me te laten horen...
Midweek was echt heerlijk, hebben ook super weer gehad!!
Helaas ben ik donderdag ongi geworden .. Was toch best teleurgesteld want je hoopt het zo erg maar had  het toch wel verwacht dat ik ongi zou worden...
Was behoorlijk down donderdag maar mijn lieve vriend heeft me op gevrolijkt en we zijn helemaal klaar voor ronde 4!!!
Ga nu we ovulatietesten bestellen want wil toch weten wanneer mijn eisprong is, moet gewoon alles weten hahah...
Heb meteen de lijst aangepast..

@ kidvos..   Wat erg meid!! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, denk aan je...

@ iedereen... Heb niet alle berichtjes gelezen want het zijn er weer zoveel... Vanaf nu ben ik er weer full-time en kan ik mee reageren..

Liefs Loeske

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

Loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x

Morgen lieve meiden,

@Anne, wat een geruststelling dat je krampen wat minder heftig zijn geworden en je in ieder geval geen bloed verliest. Zijn beide goede tekenen. Er gebeurd natuurlijk van alles in je lichaam nu. Zelf heb ik geen last gehad van verstopping, juist het tegenovergestelde maar weet dat Senorita wel weer last had van verstopping, is een kwaaltje, dus daar zou ik me zeker geen zorgen over maken. Gewoon vezelrijk eten en veel water drinken. Hoop dat je ons steeds op de hoogte mag houden met goed nieuws meid! Probeer een beetje te genieten van je zondag samen met je mannetje. Leuk dat je nieuwe kleren gekocht hebt en nu maar hopen dat je er zeer binnenkort niet meer in kan inderdaad!

@Rianne, leuk meid dat je er weer bent. Erg jammer dat je ongi geworden bent, maar wel weer een goed teken dat je cyclus korter is dan de vorige. Ik zal je NOD even veranderen in het schema. Dank voor je felicitaties meid!

@Sukkie, veel succes met je afstuderen!!! Je kan het meid!!!

@Loeske, leuk dat je zo'n fijne week gehad hebt. Ook bij jou de ongi toch om de hoek komen kijken helaas. Balen hoor, nu maar hopen dat het snel weer over mag zijn dat je weer op kunt naar de volgende ronde.

@Chanti, meid bij jou nog steeds geen ongi, hoop toch dat je snel van het bovenste regeltje mee naar onder mag verhuizen hoor, duim voor je!

@Midanie, spannend hoor, morgen NOD, hoe voel je je?

@Lynn, bij jou overmorgen, nog steeds last van ongi gevoel?

@Senorita, hoe gaat het met de verbouwingen in jullie huis meid? Nog steeds je huis aan het ontvluchten? Veel succes er maar mee en maar in je achterhoofd houden dat het allemaal prachtig en naar jullie zin is binnenkort.

@Channiel, kom je nog eens buurten? Of zit je vast op het zwangerenforum? Hoe is het met je?

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23

rianne_82
26
3
1
14 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x
Zo meiden, de lijst weer even aangepast!

Wens jullie allemaal een fijne, rustige zondag toe, hopelijk met redelijk weer. Hier wel droog maar bewolkt, hoop dat het zonnetje nog even door mag breken vandaag, dan ga ik er misschien nog wel een wandelingetje aan wagen.

Veel liefs Svtje

ps:   Na de 3 rode/boze smileys wordt het wel weer eens tijd voor de gele smileys met de brede lach, 3 op rij (naast elkaar wel te verstaan) Go for it meiden!!!

Kus Svtje

Ha dames

Nog even een update...
Nog geen ongi te bekennen. Heb nu toch wel vrij duidelijk het gevoel dat het mijn darmen zijn, af en toe hoor je het ook borrelen, al weet ik het niet zeker.
We zien wel wat morgen weer gaat brengen.
Het is stil hier sinds vanmiddag!

Sv'tje nog een wandeling kunnen maken? Weet jij trouwens hoe je steeds automatisch die banner mee stuurt of moet je dat telkens opnieuw doen?
Ik krijg het ook niet meer voor elkaar, er komt alleen maar tekst te staan?

Liefs Anne

Loeske

Fijn dat je zo een leuke week hebt gehad! Alleen jammer dat je ongi bent geworden.
Hopelijk wordt komende maand een vruchtbare maand voor je!

Liefs Anne

Goedemorgen,

Hier even een klein berichtje van mijn kant. Ik ben nog niet ongi, heb wel allerlei geborrel en gesteek in mijn buik gehad de afgelopen dagen maar vandaag weer vrij rustig dus wacht het maar gewoon af. Mocht de ongi er morgenvroeg nog niet zijn dan ga ik testen. Ik hoop zo dat het raak is, vooral omdat we deze keer dmv de ovulatietesten zeker op de goede tijd geklust hebben. Jullie horen nog van me.

xxx Midanie

O ja dat wou ik ook nog vragen. Heeft iemand ervaring met hoe je baarmoedermond voelt en staat als je zwanger bent?

Goeiemorgen meiden,

Heb er al drukke ochtend opzitten, normaal lig ik nog in bed of kom er nu zo'n beetje uit. Nu al onderweg geweest en weer terug. Helemaal goed, beetje misselijk in de auto maar lang leve de pepermuntjes. Vandaag 11 weekjes alweer, woensdag de echo, vind het zo spannend en hoop zo dat  we een kloppend hartje mogen zien!!!

@Anne, wat een goed nieuws meid! Volgens mij ben je nu een stuk geruster! Heb niet meer gewandeld gister, kreeg visite van mijn schoonmoeder en hebben samen via internet leuke geboortetegel uitgezocht die ze gaat borduren en ideeen opgedaan voor boxkleed wat ze voor ons gaat maken. Helemaal leuk dus! Wat je banner betreft, ik kopieer em steeds van een vorig berichtje van mezelf en plak em dan (heb wel altijd 2 schermen openstaan) Als het goed is moet het dan lukken. Meis geniet van het feit dat je zwanger bent en probeer je niet al te veel zorgen te maken! Denk nog steeds aan je hoor!

@Midanie, houden zo, die ongi die nog niet om de hoek gekomen is dan he! Zou wel heel gaaf zijn als het zo mag zijn. Duim voor je hoor!!! Heb een ervaring met baarmoedermond, hoe die staat, bij mij was alles wel beetje gezwollen als je begrijpt wat ik bedoel....

Voor degene die moeten werken, werkse vandaag en voor de anderen geniet van jullie vrije dag! Denk aan alle klussers, ongi-ers,wachters, meiden die verdrietig zijn  en zwangeren hoor!

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan