wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Yes !! goed nieuws hier (nee niet zwanger).
Geen uitzaaiingen in lever,longen en andere vitale organen nou nog woensdag afwachten over de uitslag van de echo van eventuele uitzaaiingen in baarmoeder enz (maar ach ja dat is niet zo erg gelukkig ze heeft al 5 dochters op de wereld gezet dus is genoeg haha).
Ik ben zo blij het zal nog wel zwaar worden de bestraling,operatie en chemo maar het s goed te behandelen zei de dokter.
Ik was zo blij met het nieuws vanmiddag in het ziekenhuis dat ik gewoon flauw ben gevallen van de spanningen hihi stom he heb dat anders nooit hoor haha.
Nou kunnen we weer met een gerust hard klussen hihi.

Liefs Schuerke

Schuerke
Wat een fantastisch nieuws zeg! Krijg er helemaal kippenvel van.
Wat ben ik blij voor je en gelukkig is het goed te behandelen. Hopelijk is woensdag ook alles goed wat de uitslag betreft.
Succes met klussen dan maar he! hihi..

Hier gaat het wel redelijk, af en toe flinke buikkrampen, denk toch dat het niet alleen de darmen zijn. Heb dus vanochtend de huisarts gebeld, met als antwoord: gewoon afwachten. Had  geen zin om langs te komen, ze kunnen toch niks doen omdat ik nog zo kort zwanger ben.  Je kan gewoon de eerste maanden heftige buikkrampen hebben en doorgaans een zeurend gevoel. Ik hoop dat ze gelijk heeft! Nu probeer ik me er maar niet te druk over te maken en voorzichtig te hopen dat het toch goed gaat komen.
Genieten is nog ver te zoeken om eerlijk te zijn....
Verder op het moment nergens aan te merken dat ik zwanger ben, had of kreeg ik maar een enkele symptoom. Misselijke gevoel is ook over.

Sv'je
Spannend hoor je echo as woensdag! Lijkt me supergaaf dat te mogen meemaken, wie weet? Hopelijk is alles goed en zit alles erop en eraan!
Laat je wel weten hoe het was?
Nedankt voor je hulp met de banner!

Fijne avond allemaal!

Veel liefs Anne

Hey Schuerke,

Wat fijn om te horen, kan me voorstellen dat je er flauw van viel. Je hebt zo in spanning gezeten meid. Hoop dat het nieuws woensdg ook mee mag vallen! Heerlijk, je moedertje is zo belangrijk!!! Nu maar goed aan de klus en hopen op goed resultaat!!!

@Anne, meis hoop echt dat het goed mag blijven gaan en geen bloed is toch goede tijding hoor! Graag gedaan hoor wat je banner betreft, hij staat ook zo vrolijk. Blijf aan je denken en voor je bidden hoor!

Kus Svtje

Heb vanmorgen een test gedaan en helaas (nog) negatief. Ongi is er ook nog niet dus we wachten het gewoon af. Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan zal ik nog eens testen.

xxx Midanie

@Midanie, ach jammer meid! Heb je verder wel ergens last van (kwaaltjes) of dat ook niet?

@Schuerke, gelukkig ziet het er allemaal wat beter voor je uit! Nu maar hopen dat je snel zwanger mag zijn en wat gelukkig nieuws aan iedereen in je omgeving kunt brengen!

Is niet zo druk op t forum, iedereen bezig met klussen..;) ?
Ik ga weer verder met mijn studie, wat een gedoe is dat zeg!

Groetjes

Hey meiden,

Ben weer wat op de been maar wat een hardnekkig virus was dat. Gewoon 9 dagen binnen gezeten, saaaaaaaai! Maar gelukkig waren jullie d'r!

Schuerke, supernieuws zeg, gefeliciteerd! Hopen op binnenkort nog meer van dat mooie nieuws ;-)

Loeske, balen van je ongie, juist in je lekkere weekje. Op naar de volgende maand, ik zal weer duimen.

Chanti, hoe is het met jou meis, ongi al een keer gearriveerd? Of misschien eens de HA bezocht? Hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt.

Er is namelijk niets zo vervelend als onduidelijkheid hè Midanie! Zelf kan ik er inmiddels ook eens over meepraten. Had  gister of vandaag ongi moeten worden. Donderdagavond en vrijdag al super ongiekrampen maar zaterdag ging het beter. Zondagmiddag kwam het wat lichter terug en daarna geen last meer gehad. Maar ook geen ongie! Vanochtend voor de zekerheid maar getest maar negatief, zoals ik dat verwachtte..... Voel nu namelijk helemaal niets meer. Hoop dat de ongie deze week snel komt, was net zo blij dat het allemaal zo regelmatig verliep.....

Positief blijven, denk aan vakantie

Houd jullie op de hoogte!

Liefs Lynn

Hey meiden,

Wat een rust hier, niet te geloven! Denk dat Sukkie gelijk heeft en iedereen aan het klussen is geslagen of ligt te tukken ofzo!

Voel me goed misselijk momenteel, maar is goed teken zullen we maar zeggen.Morgen echo met 11 wk en 2 dagen, ben wel een beetje zenuwachtig! Hoop echt dat alles goed is. Ben om half   9 gelijk aan de beurt, dus als het goed is hoef ik ook niet te wachten (ivm uitloop ofzo).

@Midanie, balen meis van je negatieve test. Kan heel goed zijn hoor dat je te vroeg getest hebt en je hcg gewoon nog niet hoog genoeg is. Heel spannend dus de komende dagen. Ik duim voor je hoor!

@Lynn, voor jou eigenlijk hetzelfde als Midanie,   je hcg misschien te laag en over paar dagen gewoon nog maar eens een testje wagen! Keep my fingers crossed!!! Fijn dat je weer op de been bent, pfff heftig hoor 9 dagen niet in de running geweest, je voelt je vast nog een beetje slapjes. Sterk goed aan en maar hopen dat je binnenkort last krijg van kwaaltjes (bedoel ik positief natuurlijk)

@Sukkie, succes met leren! Je kan het meid!

@De rest van de meiden, schrijf gezellig weer eens een berichtje dan heb ik weer wat bij te lezen na een dagje niet online te zijn geweest Iedereen die het druk heeft, succes met alles hoor!!!

Dikke kus Svtje

Hi meiden.

Het weekendje Parijs was erg leuk. Lekker geshopt en genoten van het heerlijk eten. Mijn dochter was helaas nog niet helemaal lekker en was daardoor erg huilerig en aanhankelijk. Toch had ik er naar mijn zin. Gelukkig is Lili weer helemaal beter. Ik ben nou ook uitgerust na de drukke weekend, moest echt even bijkomen :))

Ben blij om te lezen dat Anne zwanger is, gefeliciteerd! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Maak je niet al te druk, elke zwangerschap is anders! Ben ook super blij voor Schuerke dat de kanker bij haar moeder niet is uitgezaaid naar de organen. Wat een opluchting. Ik kan me voorstellen dat je dan van al de spanning flauw gaat vallen. Svtje, ik wens je heel veel plezier morgen bij je eerste echo en dat alles goed blijkt te zijn.

Mijn nod is 9 juni, de derde ronde. Wil iemand het aanpassen, mij lukt het telkens niet om het tabel te kopiëren. Thanx ;-) Mijn ovulatie is als het goed is op maandag 25 mei (nog 6 dagen), rond die dag gaan we weer extra ons best doen :)

Groetjes allemaal, x Dora

Terug
Bovenaan