wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x
Zo meiden, de lijst weer even aangepast!

Veel liefs Svtje

Anne, super dat het beter met je gaat! Het gaat helemaal goedkomen met jou!

Svtje, heel veel succes en plezier morgenochtend, geniet er maar van!

Deze week weer nog twee spannende NODs, ik blijf voor jullie duimen.

Weltrusten, x Lynn

Dag Dames,

Nou mijn ongi is vannacht toch helaas gekomen dus op naar de volgende ronde maar weer. Ben toch stiekem wel een beetje teleurgesteld omdat ik zit keer zeker wist dat er een eisprong geweest is en we hebben ook op de goede tijden geklust. Het positieve is dat mijn cyclus toch wel redelijk stabiel is, vorige keer 34 dagen, nu 35 dagen dus volgende keer test ik niet eerder dan wanneer ik een aantal dagen overtijd ben. Mijn nieuwe NOD is 22 Juni, wil iemand dat even voor me invullen. Ben inmiddels ook 26 geworden dus dat kan ook aangepast worden.

Voor iedereen die nu nog in spanning zit, ik duim voor jullie.
Voor de klussers veel plezier
En voor de zwangeren, geniet ervan!

xxx Midanie

Morgen lieve meiden,

Ik ben helemaal opgelucht (had toch wel een beetje de zenuwen hoor) de echo was goed. Het hartje klopte en kindje was goed gegroeid. De echo foto's heb ik via de mail dus zal ze laten zien op msn voor degenen die daar zitten. Wel 3 weken korter dan ik dacht dat ik was, maar verander mijn banner niet hoor, Lilypie heeft degene die ik had niet meer dus vind het wel prima zo. Volgens dokter vandaag 10 wk en 6 dagen, zelf dacht ik 11 wk en 2 dagen. Maakt ook niks!

@Dora, heerlijk dat je zo genoten hebt van je weekend. Jammer dat je dochtertje nog niet helemaal fit was. Hopelijk gaat het nu een stuk beter. Veel klusplezier de komende tijd en maak er wat van!

@Lynn, Lief dat je aan me dacht!Duim voor je hoor, hopen dat de ongi niet om de hoek komt en jij ons mag gaan verblijden met mooi nieuws!!!

@Midanie, balen van je ongi meis. Hoop dat het niet zo heftig mag zijn en snel weer over! Dat je weer opkunt naar de volgende ronde met hopelijk positief nieuws!!! Heb schema voor je aangepast hoor!

Ga vandaag box ophalen in Limburg dus ben er waarschijnlijk hele dag niet, ga lekker uitgebreid reageren op iedereen en vragen hoe het is als ik terug kom, denk aan jullie allemaal hoor!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

midanie
26
3
1
22 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x

Lieve knuffel Svtje

Goedemorgen meiden!!

@ Schuerke, Geweldig nieuws en gelukkig is het allemaal goed te behandelen..  Hoop dat het nieuws van vandaag ook mee mag vallen!!
Succes met klussen, duim voor je!!

@ Dora... Fijn dat je zo genoten hebt van je weekend, jammer dat je dochtertje nog niet helemaal lekker was.. Hopelijk voelt ze zich nu al een stuk beter!
Veel klus plezier en duim ook voor jou op een smiley!!

@ Midanie... Balen van je ongi meid.. Hoop dat het snel over is en dat je weer opkunt naar de volgende ronde net natuurlijk positief nieuws!!!

@svtje... Super goed nieuws :), gelukkig was alles goed met je kindje... Geniet van je dag vandaag en hoop dat je een leuke box heb gevonden!!
Jammer dat ik de echo's niet kan zien want heb  jou email niet, ben toch wel benieuwd ..

Gelukkig is bij mij de ongi weer helemaal weg en kunnen we weer gaan klussen voor ronde 4!!
Heb gister mijn ovulatietesten gekregen dus zal ze vanaf vrijdag gaan gebruiken en hopen dat ze misschien me deze ronde gaan helpen op een positieve test..
Ga me eens klaar maken voor na het werk, moet om 12.00u beginnen..

@ iedereen.. Denk aan jullie en geniet van jullie dag!!!

Liefs Loeske

Hey meiden,

Lief dat jullie allemaal zo met me meeleven! Vandaag dan eindelijk mijn ongi, twee daagjes te laat gelukkig maar. Ben erg blij dat cyclus toch redelijk regelmatig is, dat geeft me vertrouwen op de één of andere manier. Weet nu wel dat we de afgelopen drie maanden op de goede momenten geklust hebben.... In dat opzicht is het wel jammer dat het nog niet gelukt is.

Volgende week lekker op vakantie. Met een beetje mazzel zonder ongie op reis want m'n volgende NOD is omstreeks 20 juni, precies de dag dat ik weer land met het vliegtuig. Alsof ik het zo had kunnen plannen, super!

Svtje, super dat je echo er goed uitzag! Moet geweldig zijn om het hartje te horen, gefeliciteerd hoor meis geniet er lekker van!

Schuerke, hoop dat jij ook vandaag weer goed nieuws te horen hebt gekregen!

Midanie, jammer hoor meis van je ongie. Zitten een beetje in het zelfde schuitje, zelfde ronde, NOD redelijk gelijk. Ga duimen dat we volgende maand samen goed nieuws hebben!

Marijke en Svtje, wanneer is jullie date deze week eigenlijk? Ik ben er van overtuigd dat het supergezellig wordt maar ben ook wel benieuwd  hoe het is om elkaar dan te zien.

Dora,  dinsdag 9 juni is een hele mooie datum........, ga voor je duimen.

Hoe staat het met onze andere 2 NODtjes deze week? Al nieuws? Hopelijk weer eens mooie gele smileys

Geniet allemaal van het vrije Hemelvaartsdagje!

Liefs Lynn.

Hoi hoi allemaal,

Vroeg me eigenlijk af of er meiden zijn die in de omgeving van Amsterdam wonen. Lijkt me leuk om te weten. Ik zelf woon ik in Amstelveen.

@Svtje. Ik ben ontzettend blij voor je dat de echo goed was vanochtend. Geniet er lekker van!!

@Midanie en Lynn, samen op naar de volgende ronde. Helaas niets aan te doen, gewoon positief doorgaan met klussen :)

@Loeske, jij gaat op naar ronde nr 4. Hopelijk ben je straks tevreden met de ovulatie testen en helpen ze je om zwanger te raken. Ben benieuwd.

Vandaag was ik met een vriendin en haar zoontje naar een speeltuin geweest. Onze kindjes hebben zich helemaal uitgeleefd. We zaten heerlijk in het zonnetje te genieten van onze rondhuppelende peuters. Het was een erg leuk gezicht. Ze schelen maar 3 maandjes, mijn dochtertje is de jongste.
Wat zou het leuk zijn om in de nabije toekomst weer met een kinderwagen te lopen, hand in hand met mijn dochter, de grote zus. Zwijmel, zwijmel... :)) Soms kan ik helemaal opgaan in het dagdromen, wat zou het leuk zijn als ze gauw werkelijkheid worden :)

Veel plezier morgen met de vrije dag. Tot schrijfs,
x Dora

hey meiden

hier gaat alles goed heb 2 dagen niet overgegeven dus dat is wel lekker   gister kwam mijn vriendje thuis met 2 hechtingen in zijn pols had een ongelukje op de zaak gehad heel vervelend maar ja uurtje later deed 1 van de katten ook wel raar dus naar de dierenarts en ja hoor blaasgruis dus medicijnen en dieetvoer protomonee voelt heel licht nu haha maar ja je laat hem ook niet stikken dus hier waren alle mannen in de lappenmand

@scheureke
wat een goed nieuws zeg ben super blij voor je en nu maar hopen dat het andere goede nieuws snel volgt

@lynn
vervelend dat je ongi bent geworden maar wel super dat je er op reis geen last van hebt ik duim voor je dathet na de landing begint of beter helemaal iet komt hihi
veel plezier weet neit wanneer je weg gaat
en svtje en ik hebben morgn avond een date hihi maar ga er maar van uit dat het goed komt want heb er super veel zin in

@midani
vervelend van je onge op naar de volgende ronde

@chanti
heb jij al iets ontdekt?

@loeske
succes met ronde 4 meis

@dora
snap je helemaal met dat dagdromen lijkt me ook heerlijk idee zo'n kleine aan je hand met je hummeltje in de wagen alleen beginnen wij met alleen die wagen hihi

@svtje
super die echo's geweldig dat alles goed was nu nog 2 weken wachten op mijn foto's

xxx
alle wachters succes ik duim voor jullie
alle klussers genieten en duim ook voor jullie
alle zwangere probeer tussen de klachtjes te genieten

xxx

Terug
Bovenaan