wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hoi Lieve mensen,

Vanaf vandaag ben ik weer actief hier!! Kheb m'n werkdagen er weer op zitten en heb nu 1,5 week vakantie. Lekker!!!!
Vorige week wezen zwemmen met m'n zoontje (bijna 1). Het was zoooo leuk! Dat gaan we zoiezo vaker doen. We hebben echt een waterratje... (we zijn zelf ook echte waterratten, dus dat komt heel goed uit).
Gaan jullie vandaag nog iets doen? Zelf heb ik net een strijk weggewerkt :s en we hebben nog geen plannen... Dus als jullie ideeën hebben, kom maar op!

Fijne dag allemaal!!

liefs j-t

@sv, wat fijn van je goede echo! Denk dat je trouwens 3 dagen vroeger bedoelt, je schreef 3 weken. Ik dacht al, wow dat is veel verteld hihi.
Box helemaal uit Limburg? Tsja voor mij is dat natuurlijk niet ver, maar voor jou wel he.

@marijke
Wat een pech zeg, en dan ook nog een kat met blaasgruis. Dierendokters rekenen flink wat geld he! Maar gelukkig is je kat straks weer helemaal beter. En je andere brokkenpiloot hopelijk ook ;)

@lynn, jammer dat je ongi gekomen is! Op naar de volgende ronde!

@jt; lekker zwemmen! Lijkt me idd super als je kindje ook al zo'n waterrat is.

@iedereen, ik ga vandaag beetje rondhangen in t dorp. Is hemelvaartsdag,iedereen vrij en dan is er veel te doen! Morgen heb ik ook vrij maar dan moet ik echt weer intensief aan de studie!

Groetjes en een dikke knuffel

Ha meiden,

Even snel een kort berichtje, krijgen zo visite namelijk.

Super Sv'tje dat alles goed was met de echo!!

Lynn jammer van je ongi...succes volgende ronde!

Hier gaat alles nog steeds goed, buikpijn is over, ik heb nu alleen nog last van rommelende darmen, dus heb nu goede hoop!

Tot snel!

Liefs Anne

Hallo dames

Hier weer een berichtje van mij.

@svtje gelukkig was alles goed wel leuk zeker een echo lijkt me zo bijzonder een mensje in me zien zitten.

@Loeske succes met de ovulatie testen heb het ook gedaan maar geen positieve test gehad.
Was toen nog aan het ontpillen en niet op dezelfde tijd gedaan en niet elke dag vond wel lastig   met 4 uur niet plassen pff als je nodig moet.
Maar succes meid.

@Marijke zit net met je op msn de mannen in de lappenmand.

@jt geniet van je vrije week.

@Belgies hopelijk gaat het goed.

@lynn Jammer van ongesteldheid.

Ben het weekend niet aanwezig ga lekker weekendje weg.
Volgende week mijn nod ben benieuwd.

Svtje en marijke veel plezier morgen avond.

Groetjes poohh

Hey meiden,

Er is weer gezellig geschreven gister en vandaag. Ga ook weer eens een stukje typen. Voel me goed vandaag, al even naar de bouwmarkt geweest, (15% op alles vandaag,dus das dan wel even meegenomen) en mijn mannetje is vandaag aant verven bij mijn ouders. Ik zit lekker te beppen bij mijn moeder en een beetje te msnen/forummen, googelen. Niks dus, uitrusten na gister. Was een erg leuke maar vermoeiende dag. Limburg ligt bij ons idd niet naast de deur. We hebben er voor gekozen om maar lekker vroeg die kant op te rijden, zijn wezen shoppen in Maastricht! Erg leuk en zou er graag eens een weekendje heen gaan, dus wie weet, binnenkort even.

@Loeske, de box is mooi hoor, moet even likje verf hebben, maar heb handig mannetje dus moet wel goedkomen. Mijn schoonmoeder gaat er een mooi boxkleed voor maken dus komt helemaal in orde, ons kleintje kan er prinsheerlijk intrek innemen rond begin dec. Je mag me best toevoegen hoor, als je wilt: schippersvrouwtje1984@live.nl Is uiteraard niet verplicht

@Lynn, balen meis van je ongi! Echt niet leuk, maar nu weet je waar je aan toe bent. Hoop dat het niet te heftig mag zijn en snel over. Duim voor je hoor, voor volgende keer, maar eerst maar eens lekker genieten van je reis!

@Dora, was heel bijzonder, die kleine was allemaal aan het koppeltje duikelen, zo gaaf! Gister ook maar gelijk wat positiekleding gekocht, want merkte dat bij de lange autorit mijn knoop toch echt los moest. Wat leuk dat je dochtertje en haar vriendje het zo leuk gehad hebben in de speeltuin. Dromen mag hoor meid! Altijd leuk om na te denken over de toekomst.

@Marijke, heb veel zin in morgenavond! Gezellig daten Hoop dat onze mannen het ook goed kunnen vinden, maar praat genoeg voor 2 aanstaande vaders lijkt me!
Voor je het weet zijn de komende 2 weken om en heb je zelf de foto's in je handen! Gaat zoooo snel allemaal.

@Jt,gossie al een strijk weggewerkt zeg, jij bent actief vandaag! Is van alles te doen in een dorptje hier in de buurt (even de krant checken) wij zijn er vorig jaar ook geweest, van allerlei kraampjes, misschien is dat een idee, maar waarschijnlijk ben je al ergens heen of heengeweest tegen de tijd dat je dit berichtje leest.

@Sukkie, ik bedoelde inderdaad 3 dgn, 3 wk zou wel heel erg veel zijn ja. Haha, ben waarschijnlijk dicht bij je geweest gister inderdaad. Vond het errug gezellig in Limburg en iedereen is zo sociaal en vrolijk, gaan we zeker nog een keertje doen binnenkort! Hoe gaat het met studeren meid? Kun je je nog concentreren? Succes hoor!!!

@Belgies, wat ben ik blij voor je dat je je beter voelt, waarschijnlijjk gewoon veel last gehad van innestelen in je baarmoeder oid. Hoop echt dat het zo mag blijven gaan. Gun je een hele voorspoedige zwangerschap! Geniet ervan samen met je mannetje!

@Poohh, geniet lekker van je weekendje weg, daar ben je wel aan toe denk ik. Mooi hoor, waar je heen gaat, ben er gister nog langsgereden op weg naar Limburg. Maak er een leuk weekend van samen met je mannetje! Als het goed is zijn jouw wachtweken weer begonnen, nu maar hopen en duimen!!!

@Shar, ook bij jou ben ik dicht in de buurt geweest gister denk ik, heel gezellig die kant op! Hoop dat het allemaal goed met je gaat en met die kleine in je buik? Hoe voel je je?

@Chanti, pfff meis nog steeds niks joh... duimduimduim voor ongi in jou geval! Hoe is het met het verbouwen van jullie paleisje? Verloopt alles naar wens?

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
26
4
1
  3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies

18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
20-05-09
echo 11 wk 2 dgn bij huisarts

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
?
?
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies

x
@Lynn, heb jouw NOD ook even aangepast hoor in de lijst!

@Zonnetje, hoe is het met jou? Heb je al nieuws voor ons? Hoop voor je dat je ongi weg mag blijven hoor!!!

@Mamamski,morgen NOD, spannend hoor! Duim voor je en hoop op positief resultaat!

@Kidsvos, heb laatst even op msn gezeten met je, maar ben je verwachte NOD datum even vergeten,dus die is nog open in het schema. Hoe is het met je? Kun je het allemaal een beetje verwerken? Wel lekker vrije daagjes met je kindjes nu en het weer zit voor zover ook nog mee, hoop dat je een beetje kunt genieten! Denk aan je hoor!

@Senorita, jij hebt maandag weer een echo, blijft ook maar bezig he met jou Leuk hoor, kun je die kleine weer zien springen en duikelen. Weet nu hoe het eruit ziet en het is super!!! Hoop dat het ammel goed met je gaat! Vind het jammer dat ik je niet zo vaak meer spreek, mis je wel een beetje hoor

@Allemaal geniet van de vrije dagen, als je ze hebt natuurlijk! Hoop dat het weer bij iedereen meezit!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal Svtje

hey meiden,

@svtje, khoopte je stiekem nog op msn te vinden, maar helaas... Fijn dat je echo zo goed was! Mijn arts zegt dat een paar dagen verschil niet uitmaakt. Pas bij een week passen ze hier de datum aan. In dat ene dorpje zijn wij al vaker geweest met hemelvaartsdag. Had er nu niet aan gedacht. We zijn nu in een ander dorpje tussen de middag wezen eten en 's middags hebben we in de tuin wat spelletjes gedaan. Was ook erg lekker moet ik zeggen. We hebben buiten ook een box, dus de kleine zit er gewoon gezellig bij. Zijn jullie wel naar dat dorpje geweest?

@ sukkie85
succes met leren vandaag! Hoop dat je gisteren een leuke dag gehad hebt!

@ Anne
Volgens mij zit het nog wel goed hoor! In het begin van je zwangerschap heb je altijd last van je darmen (opgezet enzo). Duim voor je!! Wanneer mag je een echo?

@pooh
Je leest dit waarschijnlijk toch niet.... Maar kwil je toch een ontzettend fijn weekend toewensen!! Lekker dat je even weg gaat! Geniet ervan!

Kheb net al een taart gebakken. Straks nog eentje. Scheelt een hoop als je het zelf bakt vind ik. Heb alleen niet zoveel tijd. Moet ook nog naar de tandarts... en dus m'n zoontje wegbrengen enzo... gaat veel tijd in zitten. Dus op naar de volgende taart.

Fijn weekend allemaal!

liefs j-t

Ha J-T

Ik heb er nu ook meer vertrouwen in dat het gewoon goed zit. Net mijn laatste cb-test gedaan en deze geeft 2-3 weken aan, dus nu  ga ik echt genieten, althans proberen. Vind het nog zo ongeloofwardig!
Die darmen houden me bezig, zat vannacht rond 3 uur op de wc en het ging niet echthihi.
Maakt me niet uit hoor, alles voor het goede doel.
Buikpijn is helemaal over. Heb nu een soort lichte steekjes links en rechts bij mn liezen, heel af en toe.

Liefs Anne

Terug
Bovenaan