Hi meiden.
Vanochtend vroeg naar de markt geweest. Zo vroeg zijn er nog bijna geen mensen, heerlijk is dat. Allemaal lekkere verse salades gekocht, en kippenpoten voor het avondeten. Mijn dochter eet nu gewoon met ons mee, ik maak geen apart eten meer voor haar. Laatste tijd is ze niet meer zo dol op fruit, gelukkig eet ze nog wel groenten. Verder ga ik vandaag mijn huis schoonpoetsen zoals meestal op vrijdag. Ik heb sinds kort een nieuwe stofzuiger, zo een zonder een stofzak met een aparte design. Het stofzuigen is meteen leuker geworden :-D en het is waar dat de stofzuiger geen zuigkracht verliest naarmate de vuilcontainer voller wordt. Het is geen Dyson trouwens, die vond ik veels te duur.
@Anne. Zeg tegen je verloskundige dat je het prettig zou vinden eerder een echo te doen in verband met de onzekere uitgerekende datum en omdat je eerder een vroege miskraam kreeg maak je je zorgen of het wel goed zit allemaal. Volgens mij zijn dit redenen genoeg. Ik kreeg met mijn eerste zwangerschap een missed abortion, hartje klopte niet meer met 12 weken en mocht toen bij de tweede zwangerschap een echo doen met 8 weken voor de zekerheid of alles wel goed ging. Je hebt daar gewoon recht op!
@Sukkie. Ik zit ook op dag 11 van mijn cyclus. Wij hebben vanochtend netjes geklust hihihi. In principe heb ik mijn ovulatie maandag maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ben ook al begonnen met het slikken van tarwekiemolie waar ik ooit over heb geschreven, wie weet helpt het een handje mee

Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag? Misschien heb ik het ergens gemist.
@Kidsvos. Ik wens je gauw beterschap toe!
@Svtje. Nu je een goede echo achter de rug hebt kun je met een gerust hart leuke spulletjes gaan kopen. Positiekleding passen en kopen is voor de eerste keer zo leuk en spannend kan ik me herinneren
@Marijke. Hoe gaat het met je katten?
Fijn weekend allemaal en veel liefs van Dora