wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Ik moet trouwens bellen als ik tien weken ben, dat is over een kleine maand. Maar die kleine maand duurt nog zo lang. Ik ben van plan om maandag over twee weken te gaan bellen,misschien mag ik iets eerder? In principe doen ze het hier pas als je rond de twaalf weken bent.

Ik ben nu hard aan t leren idd, jammer met zo'n lekker weer maar als t klaar is dan voel ik me veel geruster.
Zit nu op dag 11 van de cyclus, dus de klusweek gaat beginnen. Hebben geen idee wanneer precies t ei komt, maar we houden ons gewoon bezig tot dag 20!

@Sv, wat grappig dat je in Maastricht was! Ik kom daar ongeveer elke dag dus voor mij niet meer zo speciaal maar het is idd een fijne winkelstad!
Mooi van je echo dat je echt een duikelend kindje ziet, lekker levendig dan.

@Marijke, hoe gaat het met je misselijkheid?

Weet even niet meer wie nu waar zit in de cyclus, zie alleen veel boze smileys in mei dus kom op meiden! Laat die smileys maar komen!

Groetjes

Vergat ook mijn banner! ;)
@Anne, weet niet, mijn zus heeft een echo gehad met 9 weken dus misschien mag t wel? Je kunt ook net doen of je niet precies weet hoever je bent, beetje valsspelen..;)

Ha sukkie

Dat is helemaal niet zo'n gek idee, ik weet het ook echt niet precies.
Die paar cyclussen die ik heb gehad varieerd van 28 tot 35 dagen.
Bedankt voor je goede raad!

Liefs Anne

lees wel mee hoor maar weet ook niet altijd wat ik schrijven zal.
gaat nu goed. heb de huisarts maar eens zelf weer gebeld.
ze bod excuus nog aan.
nu bellen ze als goed is vandaag nog terug en anders doe ik het zelf nog een keer.
ze vroeg nog of ik weer een zwangerschaptest had gedaan.
nee zei ik want ja ze zeggen wel dat je zwangerschap hormoon nog een tijdje in je lichaam kan blijven.
heb wel beetje last van moe zijn, en last van gevoelige borsten maar goed die zouden ook wel weer gewoon worden?! waren al iets groter geworden.
en ze zei ja je kan bloed verliezen tijdens zwangerschap, maar ja stolsels dan ook
en iets leek echt iets van een vliesje te hebben.
genoeg weer vieze praatjes

svtje leuk een echo
senorita leuk bijna een echo
midanie en loeske jammer op naar de volgende ronde.
s...... (sorry weet naam ff niet meer. goed nieuws over je moeder gehad dus. sterkte met alles wat nog komen gaat.
andere ook op naar de volgende ronde en hopen op meer gele smile s.
belgie hopelijk gaat toch echt alles goed en hoop dat je gauw een echo mag die goed is! zal je vast goed doen.

groetjes van mij
allemaal een fijn weekend gewenst.

Hi meiden.

Vanochtend vroeg naar de markt geweest. Zo vroeg zijn er nog bijna geen mensen, heerlijk is dat. Allemaal lekkere verse salades gekocht, en kippenpoten voor het avondeten. Mijn dochter eet nu gewoon met ons mee, ik maak geen apart eten meer voor haar. Laatste tijd is ze niet meer zo dol op fruit, gelukkig eet ze nog wel groenten. Verder ga ik vandaag mijn huis schoonpoetsen zoals meestal op vrijdag. Ik heb sinds kort een nieuwe stofzuiger, zo een zonder een stofzak met een aparte design. Het stofzuigen is meteen leuker geworden :-D en het is waar dat de stofzuiger geen zuigkracht verliest naarmate de vuilcontainer voller wordt. Het is geen Dyson trouwens, die vond ik veels te duur.

@Anne. Zeg tegen je verloskundige dat je het prettig zou vinden eerder een echo te doen in verband met de onzekere uitgerekende datum en omdat je eerder een vroege miskraam kreeg maak je je zorgen of het wel goed zit allemaal. Volgens mij zijn dit redenen genoeg. Ik kreeg met mijn eerste zwangerschap een missed abortion, hartje klopte niet meer met 12 weken en mocht toen bij de tweede zwangerschap een echo doen met 8 weken voor de zekerheid of alles wel goed ging. Je hebt daar gewoon recht op!

@Sukkie. Ik zit ook op dag 11 van mijn cyclus. Wij hebben vanochtend netjes geklust hihihi. In principe heb ik mijn ovulatie maandag maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Ben ook al begonnen met het slikken van tarwekiemolie waar ik ooit over heb geschreven, wie weet helpt het een handje mee :) Wat studeer je eigenlijk als ik vragen mag? Misschien heb ik het ergens gemist.

@Kidsvos. Ik wens je gauw beterschap toe!

@Svtje. Nu je een goede echo achter de rug hebt kun je met een gerust hart leuke spulletjes gaan kopen. Positiekleding passen en kopen is voor de eerste keer zo leuk en spannend kan ik me herinneren :)

@Marijke. Hoe gaat het met je katten?

Fijn weekend allemaal en veel liefs van Dora :)

Hoi, ik wil mij ook even voorstellen.9 jaar geleden gescheiden.
Ben 38 jaar en moeder van twee lieve kinderen.Dochter van pas 9 en zoon van 10.
Heb twee miskramen gehad bij een vorige vriend.hij had reuma en daarvoor tabletten die de foetus kapot maken.
Deze zwangerschap was trouwens ook ongewild maar toch...doet pijn.
Nu een jaar verder blijk ik nog steeds erg vruchtbaar te zijn volgens de gynecoloog.
Heb een leuke lieve vriend sinds valentijnsdag en wil met deze een mooie toekomst
opbouwen.We hebben het heel goed samen.
Hij heeft ook twee kinderen.jongen van 10 en meisje van 8 en het klikt tussen de kinderen ook heel goed.
Nu is het wachten of het lukt.
Heb twee keer een ovulatietest gedaan met dikke strepen erin dat ik in mijn vruchtbare tijd was.Geklust en nu afwachten...
3 juni is mijn nod.

Morgen heb ik mijn Effaa confentie.
Ben sportinstructice.
Daar komen instructuurs van over de hele wereld naar een plek om ons weer les te geven.
Train the trainers... zo geweldig mooi.
Ga dan 8 uur lang sporten en genieten..
Mooi hotelkamer geboekt voor mij en mijn vriend.
Kids gaan naar hun papa vanavond.
Dus reis ik morgenvroeg naar arnhem.

Bij deze hoop het het geluk nog een keer te proeven om weer een kindje in mijn buik te voelen en welkom te heten op de wereld ins ons mooie gezinnetje die vol liefde omringt is..........

Groetjes Roselien

Hoi Roselien,

Gezellig dat je met ons mee wilt kletsen. Nou ben ik ineens niet meer de oudste van ons allemaal :))) Ik ben 30 jaar oud en heb een dochter Lili van 20 maanden. We zijn bezig voor een tweede kindje, zitten nu in ronde 3. Mijn nod is op 9 juni, 6 daagjes na de jouwe. Jij hebt je klusdagen al achter de rug, ik moet dit weekend flink gaan trainen :)) Ik duim voor alle meiden, incl mezelf!

Wat vervelend dat je twee miskramen hebt gehad maar gelukkig weet je waar het aan lag en hoef je je daar nu niet druk om te maken. Ik hoop dat je gauw in verwachting bent en je kinderen straks mee kunnen moederen. Leuk dat jullie zo gauw wisten dat je samen een gezinnetje wou stichten, had ik ook met mijn man. Ik wens jullie veel geluk samen.

Svtje is degene die meestal het schema aanpast, haar kennende zet ze je gauw op de lijst :)

Groetjes en sport ze morgen! x Dora

Terug
Bovenaan