wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

goedemorgen/ middag meiden

ik ben net ook wakker geworden en het valt nog niet mee hihi lag om kwart voor 3 op bed geloof ik en dat valt niet mee als je zwanger bent hihi
maar was idd zo super gezellie helemaal toppie
svtje jij ook bedankt voor je mooie pakje van baby tijger vind hem echt te gek!!!!!!!!

@ jt
wat jammer van die taart zeg maar wel fijn dat je een leuke avond had en nu zo lekker zwemmen met je kleine man heerlijk lijkt me dat geniet ervan

@scheureke
wat een goed nieuws zeg bij jou ben echt blij voor je
veel plezier vanmiddag bij je neefje hihi altijd leuk die zwemdiploma's

@ anne
je gedrag is volkomen zwanger te noemen hihi komt erg bekend voor
en idd onze date was super gezellie maar ben dood op nu dus ff rustig bijkomen vandaag

xxxx

Hey lieve meiden,

Even een kort berichtje van mij, voordat ik weer de deur uitga. Heerlijk dat lekkere weer, op naar het strand! Ah een voordeel van niet zwanger zijn: hoef niet op mijn huid en de zon te letten ;-)

Roselien: WELKOM!

Schuerke: super al dat goede nieuws, gefeliciteerd! Nu weer lekker aan de klus en dan heb je binnenkort nog meer goed nieuws.

Anne: lees de reacties van Marijke en Svtje maar goed door als je je onzeker voelt. Bij hen allemaal herkenning dus het hoort er echt gewoon bij. Probeer lekker te genieten en hopelijk gaan de weken tot de echo heeeeel snel voorbij.

j-t: jammer van de taart, maar wel lekker dat je een beetje rustig aan kon doen, dat kan je dit jaar best gebruiken ;-)

Marijke en Svtje: super dat jullie date zo gezellig was, precies zoals verwacht hè! Lijkt me ontzettend leuk om qua zwangerschap bijna  precies gelijk met iemand op te gaan zodat je samen elke fase beleeft. Geniet er maar van!

O en Svtje,  thanks voor het updaten van mijn NOD

Nogmaals dank voor al jullie lieve berichten na mijn ongie, leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft. Mijn ongie is overigens zo goed als voorbij dus op naar de volgende ronde. Vrijdag gaan we op reis en of het klussen op de juiste momenten kan en gaat gebeuren is even de vraag... We gaan in ieder geval lekker genieten van de omgeving daar in het verre oosten en elkaar.

En nu lekker van de zon, fijne zondag allemaal!

Liefs Lynn.

Hey lieve meiden,

Het zonnetje schijnt hier heerlijk! Ik hoop bij jullie ook. Vanavond gaan we lekker even bbqen bij mijn ouders en daarna nog even op visite. We hebben ons weekend lekker volgepland met sociale activiteiten dit keer. Nu kan het, straks zitten we weer aan boord.
Moet wel echt aan de vitamientjes trouwens, mijn tong,keel,mond,lip (zo'n beetje alles) is rood en ontstokenachtig... weinig weerstand denk ik op het moment, zal eens gaan kijken voor een goede multivitamine.

@Lynn, geniet lekker van je dagje strand, nu kan het inderdaad nog! Ga zelf straks wel met m'n hoofd en buik in schaduw en beentjes in de zon zitten denk ik, klein beetje bijkleuren (goed insmeren uiteraard)

@Kidsvos, geniet van je weekend met je kindjes, met dit mooie weer hebben jullie vast wel iets leuks gepland met ze.

@Marijke, ben een beetje bijgekomen, maar nog niet helemaal hoor, gister ook visite gehad en dat werd 00.00 en vanochtend er al weer vroeg bij. Mannetje zit achter de formule 1 dus misschien zo wel even een tukkie doen.

@Alle wachters,DuimDuimDuim!!!

@Alle ongi-ers, weg ermee en op naar de volgende ronde!

@Alle klussers, go for it!!!

@Alle zwangeren, geniet er lekker van!

Dikke knuffel Svtje

Hallo meiden,

@svtje. Gauw nog even bij de winkel wat pillen halen voor je weer aan boord gaat ;-) Ga je dinsdag weer? Ik moet ook nog even wat pilletjes gaan halen, vooral vitamines enzo. Ik eet echt te weinig gezonde dingen. Gelukkig ben ik nu verslaafd aan aardbeien... Veel plezier met bbq-en. Tis er echt lekker weer voor! Geniet van je avond, wij krijgen ook visite... altijd gezellig!!

@anne
Het is wel logisch dat je je eerste echo rond de 12 weken krijgt. Dan kunnen ze gewoon het meeste zien. Maar als je bij ons verteld dat je een miskraam hebt gehad en dat je gewoon super onzeker bent, mag je het wel eerder. Ik zou dat zoiezo even vermelden. Succes ermee! Kvind het wel geinig om te lezen dat je man je niet zo lief meer vindt. DAt is vast niet zo, alleen zal z'n geduld wel een keer op zijn hihi. Ik geloof dat mannen het ook best zwaar hebben tijdens de zwangerschap ;-) Zelf verander ik steeds m'n mening (vooral met het eten). Eten we friet, vervolgens hoef ik niet meer en pak ik iets anders. Om kriebelig van te worden hihi. Maar dat word ik er zelf ook van, dus dat scheelt. Ik vind dat het gewoon lijkt alsof je 9 maanden ongesteld bent (wat betreft je stemming ;-) ) Best lastig af en toe...

@schuerke
Wat een geweldig nieuws heb je over je moeder!! Fijn zeg! Was best spannend. Dit moet wel een opluchting voor jullie zijn. Succes met klussen!

@marijke, wat leuk dat je een cadeautje gehad heb van svtje :) Ben je al meer dingen aan het sparen... kleertjes enzo. Kvind dat zo leuk. Kga van de week nog de stad in en weet zeker dat ik dan weer iets mee neem...!!!!

@lyn
Woon je dicht bij het strand.... Wat heerlijk dat je daar heen gaat. Tis ook echt super weer!! Nog een voordeel is dat je nog geen kleintje hebt op het strand, want dan zit je dus echt met schaduw, temperatuur enzo hihi, echt niet praktisch.

Hier is het niet zo leuk geweest vandaag. M'n zoontje zat echt niet lekker in z'n vel. Hij heeft de hele dag gepiept. Om gek van te worden. Kheb hem om half 6 al op bed gelegd... Nu eindelijk rust.... :) Hopelijk heeft ie morgen een betere dag. Khoop dat ie snel gaat lopen, maar daar zullen we nog even op moeten wachten, wat hij blijft gewoon op 2 benen staan en veroert niets. Twas wel heerlijk weer, dus kheb zo'n beetje de hele dag in de tuin gezeten en nog een rondje gefiets.

Geniet nog van jullie vrije dag!!

liefs j-t

Hier een heerlijk weekendje gehad met heel veel zon!
Echt kunnen genieten, hoop dat jullie dat ook hebben gedaan!
We zijn bezig aan onze klusweek, mijn man heeft bedacht dat we het beste maar iedere dag kunnen klussen want dan zouden we t ei niet missen..
Weet niet of dat wel zo verstandig is want je leest overal om de dag, maar ik krijg het hem niet uit het hoofd gepraat. Hij wil gewoon zo graag een kleintje!
Dus tsja, dan maar zo he. Gelukkig blijft de romantiek er goed in.
Hoop over 2 weekjes goed nieuws te hebben!

Ik ben verder lekker druk aan t werk, we zullen zowieso pas gaan testen na mijn eindgesprek, als er dan niks gebeurd ben ik tegen die tijd al 7 dagen over tijd..

@svtje, in de meeste winkels hebben ze speciale multivits voor zwangere vrouwen. Hoorde namelijk dat je niet alles zomaar mag nemen?
Succes ermee in ieder geval!

@Anne, hoe is het met je buik? Al wat minder aan t rommelen?

@Jt, je zoontje zal idd zijn dag wel niet gehad hebben :) misschien door het weer? Slaapt die dan ook als je hem zo vroeg al in bed legt? Als hij gaat lopen moet je wel steeds erachter aan, maar dan hebben jullie ook weer een mijlpaal he!

@ schuerke, wat een goed nieuws idd! Ik ben erg blij voor je,  hou je het wachten tot je nod een beetje vol?  Heel veel succes met wachten, en op naar wat welverdiend geluk!!

Nog een fijne zondagavond en tot snel!

Dank jullie wel voor de welkom.

@sc.vr het is mijn derde kindje...mijn eerste is toen ik 21 jaar was dood geboren...
De vriend in kwestie   toen was aan de drugs...waterpijp roken..wiet.Heb verkeerde mannen in mijn leven gehad.
Ik was 6 maanden zwanger toen.
Hij heeft een grote plek in mijn hart.

En dit is nu mijn tweede ronde.

Sport weekend was geweldig.
Ben nu een beetje een blok spierpijn maar was het wel waard.
Ga nu lekker slapen om morgen weer fit te zijn voor mijn kindjes en werk.

Groetjes Roselien

Goedemorgen meiden!!

Deze ochtend was ik alweer vroeg m'n bed uit (6.30 u!!!) WE hebben op ons gemakje gegeten en stonden om 8 uur al in de winkel :). Kben nu met het avondeten bezig. Sperziebonen met varkenslapjes (in ketjapsaus)  in stukjes en ui. Daar maak ik dan een mengseltje van. Verder ga ik vandaag m'n keuken schoonmaken, vanmiddag naar m'n moeder toe en daarna naar een vriendin. Dus een leuke dag voor mij ;-).

Hoe gaat het met jullie? Het is al een poosje stil met de smileys!! Kom op meiden ;-).

@sukkie85
Wij hebben ook niet om de dag geklust hoor. Gewoon, als we zin hebben. Soms is dat 2 keer op een dag, en soms dagen niet hihi. Op de een of andere manier geloof ik wel dat eieren goed zijn voor het zaad, dus dat eten we dan wat meer haha. Maar dat is maar bijgeloof. Wanneer heb je je eindgesprek. Zooooo spannend!! Waar leer je eigenlijk voor? Succes ermee!

@rosalien,
Toen ik je verhaal las moest ik echt even slikken. Jij hebt al heel wat meegemaakt in je leventje! Het eerste kindje van mijn moeder is ook gestorven. Ik weet dat ze dit nog steeds moeilijk vindt, ook al heeft ze het (na jaren) een plekje kunnen geven. Heb je het kindje ook een naam gegeven? Gelukkig heb je 2 gezonde kinderen, die een broertje of zusje wel leuk zouden vinden, denk ik! Succes met klussen!

liefs j-t

Terug
Bovenaan