Ha Meiden
Kwisjuh
Bedankt dat je me ondanks alles lief blijft vinden hihi.
Manlief is gewoon ook stik zenuwachtig of alles wel goed gaat.
Hij maakt zich zorgen en zij ook dat hij het wel begreep, maar dat het af en toe zo onweerstaanbaar werd, arme man....
Met de buikpijn gaat het goed, af en toe voel ik nog behoorlijke krampen, maar dat duurt een minuut of twee. Verder voel ik doorgaans hier en daar een soort van steekje.
Ik hoop gewoon zo dat als ik woensdag bel dat ik iets eerder terecht kan.
Doordat het nu al bijna twee weken zo is, ga ik er wel steeds meer in geloven dat het allemaal goed zit.
Behalve dat ik moe (rond 21.00 doodop) ben en wat humeurig en last van darmen, heb ik verder nergens last van. Ben ook niet echt misselijk geweest, nu begreep ik wel dat dat meestal begint vanaf 6 tot 8 weken, dus het kan vandaag of morgen om de hoek komen kijken. Ook heb ik geen last van mn borsten, ik zie er ook niks anders aan, wel voelen me tepels iets gevoelig aan, maar dit had ik al eens vaker toen ik niet zwanger was.
Spannend nog twee daagjes, wie weet, ik hoop het zo voor je zou wel errug leuk zijn!
Sukkie
Wij hebben hier ook heerlijk genoten van de zon, nu is het wel een beetje benauwd.
Het gaat zoals hierboven op geschreven, eigenlijk goed. Zal er dan wel bij horen. Verder ben en blijf ik erg onzeker.
JT
Als het bij mij net zo gaat als bij jou dan krijgt hij nog heel wat te stellen hihi!!
Hij kan er al niet tegen als hij thuis komt en er staat wat anders op tafel dan dat we in eerste instantie zouden eten. Kan me voorstellen dat dat voor jezelf ook vervelend kan zijn, ik merk het allemaal wel komende weken, maar heb het er graag voor over.
Lynn
Bedankt voor je lieve reactie, ik begin er nu ook echt in te geloven dat het er allemaal bij hoort hihi. Dat stukje onzeker mogen ze van mij weglaten zoals voor zovelen...
Ik hoop woensdag meer te weten...
Marijke
Ben blij dat je eruit op kan maken dat het gewoon met zwanger zijn te maken heeft, wordt steeds ietsjes zekerder door jullie allen hier!
Leuk dat jullie het zo onwijs gezellig hebben gehad met zn vieren, zeker wel voor herhaling vatbaar?!
Sv'tje
Dank je dat ik hier alles zo neer mag zetten, jullie reacties doen me goed.
Ik heb inderdaad al allerlei hormoonverschijnselen gehad, behalve in tranen uitbarsten, maar dat heb ik niet zo snel. Manlief moet inderdaad maar wat geduld hebben, hij hoeft het alleen maar aan te horen en ik beiden (ook voelen) hihi.
Dat boek van Claudia ga ik eens even opzoeken en als het me wat lijkt bestel ik hem. Heb jij die zelf ook?
Al weer aan boord of nog aan wal?
Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve steun en verder iedereen heel veel succes met alles!
Liefs Anne