wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Sorry dames, ik ben een waardeloze mede-forummer... 'k Kan vaak de tijd niet vinden om te schrijven..

Wilde jullie even laten weten dat ik nu 3 dagen overtijd ben, maar m'n testen zijn nog negatief.. Ik wacht deze week even af, anders even naar m'n huisarts.

Groetjes,
Mamamski

Hey Meiden!

Ik dacht ik neem eens even de tijd om een wat langer stukje te schrijven en te reageren op wat er zoal geschreven is...

@ Mamamski Ik voel mezelf ook een waardeloze medeforummer...ik lees wel regelmatig mee maar het reageren is niet makkelijk er wordt altijd zo veel geschreven! Nu zit ik dus ook met twee schermen mee te lezen en terug te schrijven haha! Hopen op een positieve test, hou ons op de hoogte!

@ Jt Vroeg uit de veren dus! En dat nadat gisteren je zoontje niet zo lekker was, das toch vaak al vermoeiend.Ach, heb je wel lekker lang van deze mooie dag, toch?

@ Rosalien   Sow ja je verhaal is inderdaad heftig! Deste beter is het nu om te horen dat je je grote liefde hebt gevonden en inderdaad dat je twee gezonde kinderen hebt! Succes met klussen, ik duim voor je!

@ SV: Hoe was de BBQ? Hebben jullie lekker genoten van t warme weer? Ik herken je verhaal wel van de ontstoken slijmvliezen. Ik krijg ook vaak aften rond mijn tong of in de wangen  als ik te weinig vitamines eet of te weinig slaap. Of als mijn ongi moet komen...maar daarvan is bij jou geen sprake gelukkig! Hoe voel je je verder?

@ Lyn   Hoe was je stranddag? Succes met klussen!

@ Schuerke   Ik heb nog helemaal niet gereageerd op het (slechte en nu weer goede) nieuws van je moeder. Ben blij dat t allemaal meevalt en dat er zoveel kans is dat ze er weer bovenop komt. Het is een slopende ziekte, vreselijk gewoon...Sterkte!
Ik denk als t deze keer niet raak is dak ook maar eens ga temperaturen of ovulatie tests ga proberen. In principe voel ik mijn eisprong altijd, maar t is wel n paar dagen...dus dan weet ik het nog steeds niet zeker! haha
Was je neefje geslaagd voor t zwemmen?

@ Anne, kan me zo goed voorstellen dat je onzeker bent en dat je t niet wilt en kunt geloven tot je die kritieke fase voorbij bent. En daarbij helpt zo'n echo natuurlijk wel! Hoe voel je je voor de rest ( op je buikpijn na)? Ben je veel moe of misselijk?
Meissie wij vinden jou altijd lief hoor, ongeachte hoe vaak je het erover hebt! Dit forum is toch juist om van je af te schrijven? Niet druk om maken hoor! Enne...mannen zijn soms ook vreemde wezens hoor, hij zal ook wel bang en onzeker zijn. Dit botst natuurlijk extra in deze situatie! Succes, ik denk aan je!

@ Kidvos Hoe gaat het met je? Ben je al bij de HA geweest? Ik hoop dat je t een plekje kunt geven en dat je je snel weer de oude voelt!

Zo, dit waren jullie niet gewend van mij he?

Voor mij nog twee daagjes wachten op NOD. Maar voel je niet zwanger... ( gespannen borsten en beetje bolle buik heb ik altijd wel rond de menstruatie)
Ach, wie weet, we gaan het zien deze week, ik reken nergens op, dan valt het alleen maar mee!

Liefs Kwisjuh

Ha Meiden

Kwisjuh
Bedankt dat je me ondanks alles lief blijft vinden hihi.
Manlief is gewoon ook stik zenuwachtig of alles wel goed gaat.
Hij maakt zich zorgen en zij ook dat hij het wel begreep, maar dat het af en toe zo onweerstaanbaar werd, arme man....
Met de buikpijn gaat het goed, af en toe voel ik nog behoorlijke krampen, maar dat duurt een minuut of twee. Verder voel ik doorgaans hier en daar een soort van steekje.
Ik hoop gewoon zo dat als ik woensdag bel dat ik iets eerder terecht kan.
Doordat het nu al bijna twee weken zo is, ga ik er wel steeds meer in geloven dat het allemaal goed zit.
Behalve dat ik moe (rond 21.00 doodop)  ben en wat humeurig en last van darmen, heb ik verder nergens last van. Ben ook niet echt misselijk geweest, nu begreep ik wel dat dat meestal begint vanaf 6 tot 8 weken, dus het kan vandaag of morgen om de hoek komen kijken. Ook heb ik geen last van mn borsten, ik zie er  ook niks anders aan, wel voelen me tepels iets gevoelig aan, maar  dit had ik al eens vaker toen ik niet zwanger was.  
Spannend nog twee daagjes, wie weet, ik hoop het zo voor je zou wel errug leuk zijn!

Sukkie
Wij hebben hier ook heerlijk genoten van de zon, nu is het wel een beetje benauwd.
Het gaat zoals hierboven op geschreven, eigenlijk goed. Zal er dan wel bij horen. Verder ben en blijf ik erg onzeker.

JT
Als het bij mij net zo gaat als bij jou dan krijgt hij nog heel wat te stellen hihi!!
Hij kan er al niet tegen als hij thuis komt en er staat wat anders op tafel dan dat we in eerste instantie zouden eten. Kan me voorstellen dat dat voor jezelf ook vervelend kan zijn, ik merk het allemaal wel komende weken, maar heb het er graag voor over.

Lynn
Bedankt voor je lieve reactie, ik begin er nu ook echt in te geloven dat het er allemaal bij hoort hihi. Dat stukje onzeker mogen ze van mij weglaten zoals voor zovelen...
Ik hoop woensdag meer te weten...

Marijke
Ben blij dat je eruit op kan maken dat het gewoon met zwanger zijn te maken heeft, wordt steeds ietsjes zekerder door jullie allen hier!
Leuk dat jullie het zo onwijs gezellig hebben gehad met zn vieren, zeker wel voor herhaling vatbaar?!

Sv'tje
Dank je dat ik hier alles zo neer mag zetten, jullie reacties doen me goed.
Ik heb inderdaad al allerlei hormoonverschijnselen gehad, behalve in tranen uitbarsten, maar dat heb ik niet zo snel. Manlief moet inderdaad maar wat geduld hebben, hij hoeft het alleen maar aan te horen en ik beiden (ook voelen) hihi.
Dat boek van Claudia ga ik eens even opzoeken en als het me wat lijkt bestel ik hem. Heb jij die zelf ook?
Al weer aan boord of nog aan wal?

Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve steun en verder iedereen heel veel succes met alles!

Liefs Anne

Hallo allemaal!
Daar ben ik weer, wat is er weer lekker geschreven vandaag!
En dan ook nog zo'n lange stukjes.
Even op de vraag van een aantal wat ik dan studeer, ik ben over 3 weken een juf met diploma! Voor de kinderen ben ik natuurlijk al lang hun juf, heb nu het hele jaar een kleutergroep gedraaid (2 1/2 dag) maar dat diploma dat is toch wel heel fijn!
Nog eventjes de tanden op elkaar dus.

Gelukkig geeft me dat wel afleiding van t zwanger worden, we proberen deze week (de klusweek) ook heel gezond te eten en we drinken niet, zodat alle beetjes kunnen bijdragen. Zoals jullie lezen ben ik er deze maand wel weer erg mee bezig, meer dan de laatste ronde.

Heeft iemand van jullie dat nou ook? Dat je nu in de zomer met al die zwangere buiken alleen maar een grotere wens krijgt? Lijkt ook alsof iedereen zwanger is om me heen. Hoop dat we ons met alle nog niet zwangeren hier snel bij kunnen aansluiten!

Nu nog even verder met mijn scriptie en dan na een vermoeiende dag heerlijk het bed in. Nog een gezellige avond en voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

Groetjes Sukkie

Goedemorgúhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Wat een heerlijke dag was het gister!! Geef mij maar vaker wat van die warme dagen. Vannacht slecht geslapen. Kon m'n draai niet vinden, zeg maar. Maar goed, om half 7 moet ik er dan toch echt weer uit. Nu hebben we gegeten en zit m'n zoontje in z'n box. Voordat ik aan de slag ga, reageer ik weer even op jullie stukjes. Ik krijg vandaag 2 logeetjes, dus dat is wel gezellig.

@mamaski
Spannend!! Wanneer ga je weer testen? Ik was een week overtijd voor ik positief testte... ;-)

@kwisjuh
Spannend!! nog 2 dagen. Hopelijk vliegen ze voorbij en ben je gewoon zwanger ;-) Ik duim voor je.

@Anne
Hoe gaat het nu met je? Heb je al de dokter gebeld (of heb ik daar overheen gelezen)
Weet je, zoals jij je zwangerschap nu omschrijft lijkt het veel op de mijne: humeurig en moe.... ik heb verder ook echt geen kwaaltjes, eigenlijk mooi meegenomen ;-) Maar toch verlangde ik er naar om maar 1 dagje misselijk te zijn, om zo een teken van m'n zwangerschap te krijgen. Maar goed, nu ik 13,5 week ben is die onzekerheid gelukkig voorbij. Hopelijk is dat bij jou dan ook zo ;-)

@sukkie85
Hej sukkie!! COLLEGA!!! Dus je bent het onderwijs in gegaan?? Leuk leuk leuk!! Zelf werk ik nu al 7 jaar in het onderwijs (vanaf'm'n 18e, duaal pabo) en heb nu ook kleuters. Waar gaat je afstudeerscriptie over? Wat zul je blij zijn als je straks klaar bent!! Ik geniet er nog elke dag van. Heeeeeel veel succes!!

@svtje
Hoe gaat het nu met je? Nog veel last van je aftens en blaasjes enz? Heb je al vitamines ingeslagen? Kben gister nog even naar de prenatal geweest en best leuk gekocht. Ga je vandaag weer aan boord?

Fijne dag allemaal!

Groetjes J-t

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod's mei

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

kidvos
23
2
3
  2 mei
 mk

shar25
25
2
1
  5  mei

anne/belgies
28
4
1
12 mei

rianne_82
26
2
1
14 mei
 11 mei

dora the explorer
30
2
2
15 mei

11 mei

loeske86
22
3
1
17 mei
 14 mei

midanie
25
2
1
18 mei
  20 mei

lyn79
29
3
1
19 mei
  21 mei

zonnetje4
25
1
2
20 mei

mamamski
24
1
2
22 mei

kwisjuh
29
3
1
27 mei

poohh
24
3
1
28 mei

sanne88
21
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38

3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

Schuerke
27
4
1
10 juni

loes
23
4
1
11 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

kidsvos
23
1
3

rianne_82
26
3
1
14 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
07-12-09

channiel
Vriend niet, ikzelf  ben wel errug nieuwschierig, maar wil het uiteindelijk toch maar niet weten, des te mooier is de verrassing. (ik zou mijn mond toch niet kunnen houden....)

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

anne/belgies
ja, maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2009

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
14-05-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
27-05-09
intake gesprek verloskundige 09.45

channiel
?
?

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
29-04-09
naar huisarts 08.00

baby23 stephanie
?
?

anne/belgies
27-05-09
veloskundige bellen
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

channiel

x
xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Goedemorgen,

Zow even aangepast aangezien ik denk ik mijn ei 2 dagen geleden heb gehad klopte mijn NOD datum niet.
Ow ja en ben ondertussen ook een jaartje ouder geworden dus dat ook maar even veranderd.

Is het bij jullie ook zo tekeer gegaan vanacht ppff echt super slecht geslapen.
Maar vandaag lekker dagje vrij, vamiddag even op neefje en nichtje passen altijd leuk.

Fijne dag allemaal,
Liefs Schuerke

hoi meiden

hier weer een stukkie van mij.
ben aan het bijkomen van een buikgriepje wat voelt dat belabberd he hoop dat vandaag weer wat beter gaat dan gister. heb dus ook niet zoveel meegemaakt en vanacht erg slecht geslapen want het heeft hier volgens mij gehageld zo ging het tekeer en een onweer niet normaal en ben al geen held hihi
nou zal ff op iedereen reageren

@rosalien
helemaal vergeten om jou welkom te heten hier dus bij deze!
wat een verhaal zeg meid ben blij dat je nu gelukkig bent

@lynn
heb je lekker genoten van het mooie strandweer?
en ja vind het super om zo'n forum vriendin te hebben als svtje ze weet altijd weer om me aan het lachen te maken kan me verhaal kwijt das gewoon fijn

@jt
hey ja heb al super veel kleertjes van allemaal super lieve mensen gehad en zelf koop ik pas dingen na de echo van 9 juni als ik zeker weet dat eht goed zit ben toch wel wat voor zichtig nog

@sukkie
jij klust je nu letterlijk een uur in de rondte hoop dat je idd goed resultaat hebt ik duim voor je

@mamamski
waarom moet jeje een slecht medeforumer voelen iedereen schrijft hier als hij wil schrijven en sommige hebben er veel behoefte aan en somige niet dus schrijf gewoon als je zin hebt we denken aan je hoor we vergeten je niet zomaar
en wat spannend 3 dagen overtijd ik duim voor je

@kwisjuh
wat een gezellig stukje van je hihi en net als wat ik bij mamamski zeg doe het op jou manier waar jij je goed bij voelt wij zijn mischien wat over eiverig

@belgisch anne
hey meis
je kwaaltjes komen me erg bekend voor hoor
heb ook last van me darmen en mijn borsten doen nu pas een week echt wat meer pijn
die steekjes en krampjes horen er ook echt bij en zeker dat humeur van je haha daar weten svtje en ik alles van en das voor mannen echt niet altijd makkelijk die van mij word soms gestoord van me
dus zo als het er nu uitziet gaat het prima hihi en die misselijkheid daar mis je gewoon niets aan hoor hoop voor je dat het weg blijft want mijn keel is gewoon schraal van het overgeven ondertussen
zo hoop dat je er wat mee kan succes he

zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad o nee

@ svtje hihi hoe kan ik je vergeten
hoe is het met je mond? voel jeje beter na de appelmoes met aardappelpuree?
hier gaat het wel iets beter dan gister tenminste heb al een plakje ontbijtkoek op en nog geen last hihi
wel weer gisteravond gal overgegeven en nu voelt me keel nog beroerder
nou tot msn dan maar hihi

xxxx

Goedemorgen Dames!

Verbouwing is weer achter de rug.. Jeetje mina.. Het hele appartement moest van onder naar boven gestript worden. Zo'n vieze bende was het geworden. Resultaat mag er wezen ben er alleen helemaal kapot van. Vervolgens ook in mijn nieuwe functie begonnen dus als ik na al die uren thuis kwam moest ik bivakkeren in de slaapkamer.. AAAAAH. Mannetje lief heeft er ook een beetje last van gehad, dus pisstige (hormoon) discussies gehad.

Verder gaat het met mij prima.. nog steeds een beetje moe. Kan niet zoveel eten, moet echt kleine porties doen anders zit ik echt te snel voll. Begin verder ook last te krijgen van maagzuur, dus het is altijd gezellig  '' snachts. hihi. Maar ik mag zeker niet klagen,  geen misselijkheid meer en ben nu over de 13 weken dus hopelijk verdwijnt die moe heid ook.  Verder zit ik helemaal onder de jeugdpuistjes (meerendeel op mijn rug) dus ik dacht een beetje in de zon te zitten... NOT. ben zo rood als een kreeft (normaal gesproken duurt het  3 dagen voordat ik iets verkleur) maar goed, zullen de hormonen wel zijn.  

Gisteren weer een echo gehad! Nummer 4 inmiddels. Erg leuk om te zien dat de baby zo groeit. We hebben de  10 vingertjes geteld, 10 teentjes en verder  gezien dat de niertjes werken. (toch wel een opluchting, maakte me er best zorgen over aangezien ik een afwijking heb) Baby ging als een gek tekeer en we hebben het hoofdje en de hersenen heel goed kunnen zien. Hij heeft duidelijk mijn  neus. hahaha. Ik zeg wel hij,  maar daar kon ze geen uitspraken over doen. (ik zag wat hangen)  

Voor alle net zwangeren of wachtenden... Verstopping is echt een hele bekende kwaal.. mocht je er last van krijgen ga meteen aan de vezels enz. Ik had het al in mijn wachtdagen. Nu dus nog steeds en het is erg irritant geworden. Kan een keer per week naar de wc als ik geluk heb. Wil er geen medicijnen voor slikken nu dus probeer huis, tuin en keuken middeltjes. Nog niet echt een succes!

Vanaf nu ben ik ein-de-lijk weer gepositioneerd achter mijn laptop, dus ik ga weer eens wat meer schrijven. Zo eerst eens  op msn kijken of er iemand is. Mochten er meer bijgekomen zijn, mijn email is: Shoppper@live.nl

Succes allemaal! Ik denk aan jullie!

Liefs Senorita

* Wanneer de dikke buikendag organiseren?*  

Terug
Bovenaan