Hey lieve meiden,
Geloof dat het de goede kant op gaat met mijn eetgewoonten, vanavond ook gewoon gegeten, frietjes weliswaar,maar toch. Mannetjelief en ik allebei gaar dus geen zin om te koken, hebben tijdje in de auto gezeten van boord vandaan en zijn nog even langs een grote hele gave babywinkel geweest. Nu uitgeblust op de bank.
@Kwisjuh, dit lees je waarschijnlijk al niet meer, maar blijf je gewoon even noemen hoor. Enne we vergeten je niet hoor de komende 3 weken! Gek joh dat je geen positieve ovulatietest kan krijgen. Voor zover ik weet zijn je ovulatietesten ook positief als je zwanger zou zijn. Weet bijvoorbeeld van Senorita dat die op een gegeven moment erg twijfelde of het wel goed ging met haar zwangerschap en dat ze toen geen zwangerschapstesten in huis had, maar een ovulatietest gedaan heeft (die slaan ook positief uit). Wel gek dat je dan juist deze maand geen eisprong hebt kunnen vastleggen... hoop dat je inmiddels wat minder misselijk bent, misschien ff switchen van foliumzuur, stoppen zou ik zelf niet doen, maar is je eigen keuze hoor!Geniet van je tijd in Duitsland, ook al is het voor werk, het zal af en toe best wel gezellig zijn!
@Friezinnetje, het is ook zo heerlijk om bewust die pil in de prullenbak te gooien en dan te gaan klussen, hopend op een positieve test, zo spannend! Inderdaad wel belangrijk dat je hier en daar je afleiding zoekt en op het forum zal dat soms wel lukken en andere keren misschien best frustrerend zijn als je zelf nog niet zwanger bent, ook al gun je het anderen nog zo erg! Veel klusplezier! Weet niet of je echt je vruchtbare periode etc gaat berekenen maar via predictor.nl kun je dat heel makkelijk doen onder biologische klok, vond het zelf altijd heel handig.
@Dora, tuurlijk denk ik aan je en weet zeker dat de anderen dat ook doen. Juist degenen die even bewust afstand nemen daarvan snappen we dat heel goed! Leuk hoor zo'n peutertje om je heen, al zal het vast wel vermoeiend zijn op z'n tijd, maar de liefde die je ervoor terug krijgt maakt vast alles goed! Klopt ik ben ondertussen al bijna 15 weken, mijn banner loopt 3 dagen voor omdat de dokter dacht dat ik 3 dagen korter zwanger was, maar dacht pas mijn banner niet aan die 3 dagen... kan sowieso eerder of later. Voel me vandaag ook weer beter, dus hoop dat het zo mag blijven, maakt het koken en bedenken van maaltijden stukken leuker!
@Twijfeltje, meis balen van je negatieve test, maar zegt inderdaad nog niks hoor, geen ongi is gewoon nog goede tijding. Spannend hoor, nu wachten tot donderdag geloof ik, ik duim voor je hoor meis!!! Hou ons op de hoogte!!!
@Vieguh, het zonnetje schijnt hier inmiddels gelukkig. Onderweg van boord naar huis ook behoorlijk noodweer gehad met heftige regen en beetje onweer.... wanneer komt die mooie zomer nou toch??? We gaan dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie dus zal het van het Hollandse weer moeten hebben!!! Succes maandag he, de ingreep van je hond, ik snap dat dat even moeilijk voor je is! Duim voor je dat alles goed mag gaan. Tuurlijk duim ik ook nog voor die positieve test hoor!
@Roselien, wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie echt uit elkaar zijn,dat het zo moest aflopen. Snap heel goed hoor dat je de moed even niet had om hier te reageren. Al hebben we wel echt aan je gedacht! Durf over je klachten niks te zeggen meid, zou gewoon voor de zekerheid even een test doen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Sterkte hoor, denk aan je!
@Mie_pie, wat heerlijk om te horen dat bij jullie de 20 weken echo goed gegaan is, helemaal gezond en een meisje, wat een prachtig nieuws! In verwachting van een dochter! Ben wel errug benieuwd wat jullie uiteindelijk zelf in gedachten hadden. Heerlijk hoor! Geniet er lekker van!
@Sukkie, ik wacht ook met smart op nieuwe smileys hoor, wordt wel weer eens tijd! Vind het ook super om te horen hoe enthousiast jouw mannetje is met betrekking tot kindjes en dat jullie gewoon verder gaan met proberen zwanger te raken. Vind het altijd erg gezellig met je hier en op msn! Veel klusplezier meid!
Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, Svtje