wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Meid wat kl.... voor je!
Denk je samen met een toekomst bezig te zijn......
Gelukkig ben je ongesteld geworden. Iets wat niet snel gezegd word hier op het forum maar ik denk voor jou wel  beter?!
Wat dat roze slijm betekend weet ik niet. Er zijn mensen die ondanks hun zwangerschap toch nog een paar maanden ongi worden. Heb je al getest? Zou ik maar even doen als ik jou was.
Laat het ons even weten meid.
Ik wens je veel sterkte lieverd.
Dikke troostkus van Ilse

hey lieve meiden
 ik ben even niet aanwezig geweest aangezien we tijdelijk geen internet hebben zit nu ook bij me mannetje op zijn werk even snel een berichtje naar jullie te typen. heb vanochtend onze 20 weken echo gehad en zoals het nu lijkt hebben we een kerngezond kindje!!!!! en het is een MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoehoe ben zo blij.
nou als ik weer online kan thuis zal ik weer meer bij jullie zijn
 liefs miepie.

@ Miepie, hee wat fantastisch zeg! een echte roze wolk heb je nu! Super hoor, maar vooral dat alles goed is met haar. Je zal je geluk wel niet op kunnen!

@roselien, fijn dat je even wat laat horen! Minder fijn is natuurlijk je nieuws, weet nu niet goed wat ik voor je moet hopen. Dat je wel of niet zwanger bent.. het is allemaal een beetje dubbel nu he. Ik sluit me aan bij eerdere meiden dat je het beste even kunt testen. Heel veel sterkte nu!

@vieguh, het zal allemaal wel helemaal goed komen met je hondje hoor! Probeer maar even het positiefste ervan te denken, het gaat ook heel vaak gewoon goed. Mooi dat je nu al een toekomstig baasje voor een van je pups hebt gevonden, heb je geen foto die je even hier kan posten?

@twijfeltje, kan idd te vroeg getest zijn maar het lijkt me wel gezien je klachtjes niet verkeerd toch hoop te houden hoor!

Wederom zelf geen nieuws haha, ik hoop dat er snel weer zwangeren bijkomen!

Groetjes Sukkie

Hey lieve meiden,

Geloof dat het de goede kant op gaat met mijn eetgewoonten, vanavond ook gewoon gegeten, frietjes weliswaar,maar toch. Mannetjelief en ik allebei gaar dus geen zin om te koken, hebben tijdje in de auto gezeten van boord vandaan en zijn nog even langs een grote hele gave babywinkel geweest. Nu uitgeblust op de bank.

@Kwisjuh, dit lees je waarschijnlijk al niet meer, maar blijf je gewoon even noemen hoor. Enne we vergeten je niet hoor de komende 3 weken! Gek joh dat je geen positieve ovulatietest kan krijgen. Voor zover ik weet zijn je ovulatietesten ook positief als je zwanger zou zijn. Weet bijvoorbeeld van Senorita dat die op een gegeven moment erg twijfelde of het wel goed ging met haar zwangerschap en dat ze toen geen zwangerschapstesten in huis had, maar een ovulatietest gedaan heeft (die slaan ook positief uit). Wel gek dat je dan juist deze maand geen eisprong hebt kunnen vastleggen... hoop dat je inmiddels wat minder misselijk bent, misschien ff switchen van foliumzuur, stoppen zou ik zelf niet doen, maar is je eigen keuze hoor!Geniet van je tijd in Duitsland, ook al is het voor werk, het zal af en toe best wel gezellig zijn!

@Friezinnetje, het is ook zo heerlijk om bewust die pil in de prullenbak te gooien en dan te gaan klussen, hopend op een positieve test, zo spannend! Inderdaad wel belangrijk dat je hier en daar je afleiding zoekt en op het forum zal dat soms wel lukken en andere keren misschien best frustrerend zijn als je zelf nog niet zwanger bent, ook al gun je het anderen nog zo erg! Veel klusplezier! Weet niet of je echt je vruchtbare periode etc gaat berekenen maar via predictor.nl kun je dat heel makkelijk doen onder biologische klok, vond het zelf altijd heel handig.

@Dora, tuurlijk denk ik aan je en weet zeker dat de anderen dat ook doen. Juist degenen die even bewust afstand nemen daarvan snappen we dat heel goed! Leuk hoor zo'n peutertje om je heen, al zal het vast wel vermoeiend zijn op z'n tijd, maar de liefde die je ervoor terug krijgt maakt vast alles goed! Klopt ik ben ondertussen al bijna 15 weken, mijn banner loopt 3 dagen voor omdat de dokter dacht dat ik 3 dagen korter zwanger was, maar dacht pas mijn banner niet aan die 3 dagen... kan sowieso eerder of later. Voel me vandaag ook weer beter, dus hoop dat het zo mag blijven, maakt het koken en bedenken van maaltijden stukken leuker!

@Twijfeltje, meis balen van je negatieve test, maar zegt inderdaad nog niks hoor, geen ongi is gewoon nog goede tijding. Spannend hoor, nu wachten tot donderdag geloof ik, ik duim voor je hoor meis!!! Hou ons op de hoogte!!!

@Vieguh, het zonnetje schijnt hier inmiddels gelukkig. Onderweg van boord naar huis ook behoorlijk noodweer gehad met heftige regen en beetje onweer.... wanneer komt die mooie zomer nou toch??? We gaan dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie dus zal het van het Hollandse weer moeten hebben!!! Succes maandag he, de ingreep van je hond, ik snap dat dat even moeilijk voor je is! Duim voor je dat alles goed mag gaan. Tuurlijk duim ik ook nog voor die positieve test hoor!

@Roselien, wat ontzettend vervelend om te horen dat jullie echt uit elkaar zijn,dat het zo moest aflopen. Snap heel goed hoor dat je de moed even niet had om hier te reageren. Al hebben we wel echt aan je gedacht! Durf over je klachten niks te zeggen meid, zou gewoon voor de zekerheid even een test doen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Sterkte hoor, denk aan je!

@Mie_pie, wat heerlijk om te horen dat bij jullie de 20 weken echo goed gegaan is, helemaal gezond en een meisje, wat een prachtig nieuws! In verwachting van een dochter! Ben wel errug benieuwd wat jullie uiteindelijk zelf in gedachten hadden. Heerlijk hoor! Geniet er lekker van!

@Sukkie, ik wacht ook met smart op nieuwe smileys hoor, wordt wel weer eens tijd! Vind het ook super om te horen hoe enthousiast jouw mannetje is met betrekking tot kindjes en dat jullie gewoon verder gaan met proberen zwanger te raken. Vind het altijd erg gezellig met je hier en op msn! Veel klusplezier meid!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, Svtje

Hallo allemaal,

Vandaag mijn NOD maar niets te bekennen. Kan natuurlijk ook lange cyclus zijn vanwegen het ontpillen. Voel wel lichtjes gerommel in mn buik, dus er is vast iets gaande maar wat?! Het kan 2 kanten uitgaan hahaha. Als ik volgende week niets heb toch maar even testen. Mannetje vroeg al wanneer ik ging testen maar we wachten dus nog even. Of zal ik toch vandaag ff testje kopen en morgen testen?? Wat raden jullie mij aan hihi??

@Mie-pe:
Gefeliciteerd met je meisje!! Wat onwijs gaaf he zo'n echo! Heb je ook pretecho laten maken?
Geniet lekker van je mooie wonder!

@Sukkie:
Je had niets bijzonders te melden dus wens ik je gewoon heel veel klusplezier en hoop voor je dat deze ronde iets moois mag brengen!!

@Sv'tje:
Lekker hoor dat het eten weer beter gaat!! Hoop voor je dat het zo blijft. Goed eten is toch erg belangrijk zeker als je zwanger bent.
Hoe gaat het met de andere kwaaltje? Worden die ook al minder?
Veel succes iig.

Lieve meiden: waar jullie ook mee bezig zijn of je nou wacht, klust of ongi bent.... veel succes.
Voor de zwangeren ook succes met de kwaaltjes.

Liefs Ilse

Hey Vieguh,

Spannend hoor meis, tja... testje halen en morgen doen klinkt heel aantrekkelijk natuurlijk, weet zelf niet zo goed wat ik zou doen. Omdat het natuurlijk je eerste ronde is is het nog niet helemaal met zekerheid te zeggen hoe je cyclus loopt dus om jezelf niet helemaal arm te testen misschien toch verstandig om tot volgende week te wachten. Het is echter je eigen lijf en jij zit in die spanning dus als je het wel graag wil moet je het ook gewoon doen denk ik, je zelf niet voor niks helemaal gek maken. Ondertussen lekker afleiding zoeken met je puppy's en andere leuke dingen, je werk uiteraard.

Ja echt heel fijn dat ik me beter voel, gelukkig maar want is gewoon belangrijk om van alles binnen te krijgen. Slik nog steeds wel de vitaminenpillen hoor, dus wat dat betreft zou het goed moeten komen, vandaag maar eens kijken of ik ergens wat aardbeien of kersen kan scoren, jummie! De andere kwaaltjes vallen bij mij gelukkig mee, af en toe gewoon heel moe, maar dan lekker naar bed, goede remedie en van de week een paar dagen behoorlijk last van mijn rug gehad, maar denk dat dat grotendeels houding is, dus ook daar kan ik nog wel wat mee gelukkig.

@Jt, vandaag je pretecho, spannend en leuk hoor! Misschien zie je wel stiekem wat het is hihi. Of zou dat nog te vroeg zijn misschien? Nou, hoop dat je er helemaal van kunt genieten in ieder geval, hou ons op de hoogte meis!

Verder was er volgens mij niet heel veel om op te reageren, dus meiden lekker blijven schrijven!

Ik ga vanavond samen met mijn mannetje op bezoek bij Marijke en Richard, gezellig een hapje eten, kletsen tot we erbij neervallen en Wiien dusse moet helemaal goedkomen, heb er nu al zin in Marijk!

Veel liefs en een fijne dag allemaal! Zet em op klussers! Zoek afleiding en duimduimduim wachters! Ongi-ers, maar gauw weer aan de klus! Pas goed op jullie zelf zwangeren!

Svtje

Wat een rust vandaag op het forum!
Hoe is het met de wachters? al meer nieuws?
Heb vandaag weer heel veel dikke buiken en baby's gezien in de stad, en dan wil ik ook zo graag hahahha, kan waarschijnlijk niet wachten tot ik 'm heb als ik eenmaal zwanger ben.
Nog nieuwe ontwikkelingen hier of daar?

@sv en marijk, veel plezier vandaag met jullie etentje! Klets die mannen maar lekker de oren van het hoofd af.

Ik ga weer verder met leren, groetjes!

Terug
Bovenaan