wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hi Girls!

Nog een laatste berichtje, ben vanavond nog thuis. Ik ga inderdaad weg voor mijn werk en niet voor vakantie helaas
Ik neem inderdaad een zwangerschapstest mee, maar zelf vandaag nog steeds geen eisprong! Wazig hoor! Zul je altijd zien, voel je al jaren je eisprong, ga je van die testen doen dan is er ineens geen eisprong haha!

@SVtje, wat goed dat je eindelijk genoten hebt van je eten. Kan me voorstellen dat je dr moe van wordt dat je niks lust. Zeker als jij eigenlijk degene bent die altijd staat te koken! Dan wil je er zelf ook van genieten natuurlijk!

Ik wilde even stoppen met foliumzuur, maar dat raden jullie me dus af?
Ik zal jullie vertellen, ik dacht echt dak zwager was en toch ongesteld was geworden. 4 kilo aangekomen, misselijk, moe en nu...GEEN EISPRONG!  
Maar t zal wel goedkomen allemaal!

Tot over 3 weken en mij niet vergeten he?

Klus, wacht en geniet ervan meiden!

Kus Kwisjuh

Ow ja zwager moet zijn zwanger...maar dat hadden jullie vast al begrepen gezien de naam van t forum....

WOW Schippersvrouwtje, ik ben hier nog maar net en er wordt 's nachts al aan mij gedacht! Kijk: ik voel me al helemaal thuis hier! Klopt ja... ik dacht zelf gisteravond ook van hey ik moet mijn pilstrip nog afmaken dus ik wordt sowieso nog ongesteld. Maar je was me al voor om het aan te passen! Thanks! Jeetje, ik voel wel aan mezelf dat ik met de dag enthousiaster wordt van het idee om hieraan te beginnen. Moet soms gewoon echt even een soort van "afleiding" zoeken om er niet aan te denken.. Waarschijnlijk is dit in het begin even.. beetje wennen allemaal nog! Maar voel wel dat ik er aan toe ben. Ben er klaar voor. En nu maar hopen natuurlijk dat het ons gegunt is. We hebben best wel een aantal mensen om ons heen waarbij het niet lukt of niet kan, dan wordt je altijd weer even op de feiten gedrukt dat het allemaal zeker niet vanzelfsprekend is. Ik wens jullie in ieder geval allemaal heeeeeeeeeel veeel geluk toe! Tot snel weer dames!

Oh ja ik heb trouwens Evasin Foliumzuur 0,4 mg gehaald.. heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi Svtje,

Wat lief dat je aan me hebt gedacht :)
Met mijn meid gaat het heel goed, dank je! Ze ligt elke dag rond 19-19.30 in bed en dan heb ik even rust voor mezelf, heeeerlijk, hihi. Ze begint namelijk steeds drukker te worden, maar dat schijnt bij d'r leeftijd te horen. Een kleine opstandige peuter. Over 3 daagjes is ze 21 maanden.
Ik zag dat je al vijftien weken zwanger bent, zo, dat gaat snel zeg. Ik denk dat je binnenkort steeds vaker van een warme maaltijd zal genieten en dat de misselijkheid minder wordt. Geniet van je groeiende buik.

Groetjes aan alle meiden die mee schrijven. Ik duim voor nieuwe smiley's!!!

Liefs, Dora

Hidiho Meiden!

Even voor het slapengaan een laat berichtje van mij. Op de laptop kan ik namelijk niet reageren dus dan zit ik te lezen maar ik kan er dan helemaal niets mee. Erg frustrerend. We hebben zaterdag getest maar het was negatief. De kans is groot dat we te vroeg waren met testen. Ik voel me de afgelopen dagen aardig beroerd. Ik heb steken in (denk ik) mijn eierstokken, dan links en dan weer rechts. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Tijdens het vrijen van de week een flinke steek gehad, ik denk dat een jongetje dat voelt als hij een schopt tegen zn balletjes krijgt. Ik moest huilen van de pijn (om even aan te geven  hoe pijn het  deed).  Ik maak me er best een beetje zorgen over. Daarnaast is mijn buik opgezwollen, als ik denk dat ik naar de wc moet dan moet ik ook snel! Ik weet het niet maar voel me echt anders de afgelopen dagen. Donderdag zijn we allebei vrij dus dan gaan we nog maar eens testen. Even een aso-berichtje van mij. Ik hoop snel meer te weten. Dus dan laat ik het jullie ook weten.

Friezinnetje, welkom!

Tot snel!

Goeiemorgen lieve meides,

Wat een baggerweer is het buiten zeg! Hopenlijk klaart het snel op en kunnen we weer van de zonnenstraaltjes genieten.
Hier alles nog steeds hetzelfde, denk dat ik gewoon ongi ga worden met al die steekjes en opgeblazen buik.
Vanavond komt de nieuwe eigenaar van een van de pups kijken. Vind het echt niet tof!! Maar ja ik kan ze niet allemaal houden. Ze beginnen al een beetje te lopen en met elkaar te stoeien erg leuk om te zien!
Aankomende maandag wordt de vader van het stel geholpen  kvind het zooooo zielig!! Ben al eens een hond verloren aan een verkeerd samengestelde narcose dus schijt nu een beetje in me broek hihi. Gelukkig wel andere arts natuurlijk.

@ Marijke:
Ja de film was super!! Het is zijn hobby om dat helemaal te bewerken met muziek en specialeffects enzo, dus hij is echt fanatstisch geworden!!
Kan hem nu wel elke avond kijken hihi.

@Dora:
He meis, leuk dat je toch ffies iets van je laat horen af en toe. Gelukkig dat je 's avonds ff lekker de tijd hebt voor jezelf. Zo'n peuter lijkt me inderdaad niet altijd de rustigste. Ik heb zelf af en toe crechedienst (inde kerk waar ik heen ga) en dat zijn ook de peuters. Aan het eind van de ochtend ben ik echt gesloopt!! Geniet er lekker van in de avond. Beentjes op de tafel en lekker onderuit!

@Twijfeltje:
Jammer dat je test negatief was, maar misschen heb je inderdaad iets te vroeg getest. Ik hoop voor je dat je volgende week wel een positieve test in handen houdt, en dat je klachten niet misleidend zijn geweest!

Gelukkig doet de laptop het weer dus kan ik 's avonds ook weer lekker mee lezen en kletsen.

@klussers: Have fun!
@wachters: ja ja tis spannend!
@ongiers: hoop dat de buikpijn meevalt!
@zwangeren: Genietse!

Hoi allen,

Sorry dat ik even niets heb laten horen.
Heb het moeilijk gehad.
Het is helemaal over tussen mijn vriend en mij.
Alles blijkt nu achteraf een leugen te zijn.
Kortom..hij deed zich anders voor dat dat hij in werkelijkheid is.
Daar heb ik nog het meeste moeite mee dat ik dat niet in heb gezien.
Maar los daarvan gebeurt er nu iets raars met mij wat ik niet verklaren kan.
Ikwas op 3 juni ongesteld geworden dus dacht dat het mis was...
Nu heb ik erge last van gevoelige borsten terwijl ik midden in de nieuwe maand zit.
En net bij toilet gang beetje rose slijm met afvegen.
Het kan toch niet dat ik nu alsnog zwanger ben???
Wie kan mij iets hierover zeggen...........................

Radeloze Roselien

Terug
Bovenaan