wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Zo die gooi ik er ook nog maar es tegen aan! Ziet er wat vrolijker uit ;)

hey allemaal,

Hier weer eindelijk een berichtje van mij.. Moet echt een beetje afstand houden, anders ben ik er echt te veel mee bezig... (Soort zelfbescherming... ).. .Maar goed, zoals jullie weten zou ik afgelopen zondag mijn NOD hebben.. Ik heb zaterdag al getest, aangezien ik niet kon wachten.. maar die test was negatief. Ondertussen ben ik nog niet ongesteld geworden en voel me anders dan normaal, af en toe heftige steken, misselijk, pijnlijke borsten.... zou het al handig zijn om opnieuw te testen? Twijfel, twijfel, twijfel!

Het heeft even geduurd om bij te lezen...

@ svtje; leuk om te zien dat je zo actief bent op het forum! Gaat alles goed met je? Ik las dat je niet kon wachten tot het opnieuw eten van een broodje filet american. Ik kan me dat helemaal voorstellen.... (Hoe langer je wacht, hoe lekkerder het ook lijkt: Maar ja, je krijgt er over een aantal maanden iets prachtigs bij!

@ vieguh
Je NOD vandaag..spannend hoor! Ik las dat je twijfelde of je al een test zal gaan doen.. Nu doen, of toch wachten.. voor beide is wat te zeggen.. nu testen; mocht je raak zijn dan is het gelijk maar bekent, of wachten en dan iets meer zekerheid hebben.... Wat je ook doet; ik zal voor je duimen!!!

@ friezinnetje en elleste
Leuk, nieuwe mensen! Succes met 'klussen', 'wachten', 'testen' etc. In elk geval fijn dat we zo open met elkaar kunnen kletsen hierover. Bij mij weet voor de rest niemand dat we bezig zijn.. dus dan is zo'n forum toch erg handig!

@ sukkie
Ik lees dat je bezig bent met solliciteren. Spannend hoor! Ik welke sector ben je werkzaam? (Misschien is dat al een keer besproken.. maar heb een tijdje niet meegelezen

@mie_pie
Een meisje: wat leuk!! Zijn de eerste roze dingetjes al gekocht? Ga je het je omgeving ook vertellen of blijft het jullie (en ons ) geheim?

@twijfeltje
Spannend hoor, morgen weer testen??   hoop voor je dat het raak is!

*(*(%%$&*% moet er onverwachts weer vandoor.. (wordt weggetrokken van de comp.) Iedereen heel veel succes met klussen/wachten/testen etc!

Smiley's zijn idd wel weer welkom!

Liefs Rianne

Hoi allemaal

@Rianne: ik herken het ook hoor. Het lijkt wel of de halve wereld zwanger is... En soms moet ik eigenlijk wel lachen, want een paar jaar geleden keek ik naar zwangere buiken en voelde ik daar absoluut niks bij. Ik heb ook bij hoog en laag beweerd dat kinderen niks voor mij is. En dan loop je naar de 30 toe en ineens op een dag realiseer je je dat je dat stiekem toch wel wilt. En zo kom je op het punt dat je op een zwangerschapsforum belandt.....

Ik vertel het helemaal niemand dat ik zwanger wil worden, maar ik merk dat ik mezelf echt moet inhouden. Ik moet mezelf echt dwingen niet steeds over baby's etc te praten. Vreselijk!

Groeten Elleste

Ha meiden,

Wat een rust de afgelopen dagen op het forum, moet niet gekker worden!

Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden...Erg jammer maar we gaan vol goede moed verder voor de volgende ronde. Het komt uiteindelijk wel, ja toch!

We hebben lekker vrij van werk morgen en overmorgen dus een lekker lang weekend saampjes.

Bedankt voor het vele duimen! Nu maar duimen voor de volgende ronde! En ik duim voor jullie.

Vieguh, voor jou is het nu een spannende tijd. Ik hoop dat het raak mag zijn, houd ons op de hoogte! Wel knap trouwens dat je het testen zolang kunt uitstellen.

Tot snel!

Hoi meiden,

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Als je ongi bent geworden moet je de moed niet opgeven hoor! De meeste mensen raken binnen 6 maanden zwanger (als ze op de juiste tijden klussen natuurlijk) Maar ik snap jullie wel... Ik was voor dat ik zwanger werd zo bang dat ik geen kinderen kon krijgen, of dan dachtik weer dat het zeker wel 2 jaar zou duren ofzo... maar ik was eigenlijk meteen zwanger. Nu bij de tweede had ik dat   gevoel weer... en wat blijkt: weer was ik meteen zwanger. Die stomme onzekerheid ook!! Nou succes hoor meiden!!

Hier gaat het echt heeeeeeeeeeel erg goed!! Nadat we vorige week het hartje niet konden vinden (een paar uur later gelukkig wel) maakte ik me overal zorgen om. Het kindje groeide vast niet goed, of was misvormt, of had geen hersens.... je kunt het zo gek niet bedenken. Maar nu is het voorbij!! Gisteren hebben we op de echo gezien dat het echt een gezond kindje is wat lekker sparteld. Het kindje heeft gewoon tien vingertjes :) en teentjes.... Het hartje zag er goed uit, de niertjes en ook de hersentjes. Zo lief allemaal!! Ik ben nu echt gerustgesteld. Nu kan ik gaan genieten van die kleine, want ik voel hem echt. Nog heel vaag, maar hij is het echt. We weten niet wat het is, maar omdat alles zo anders is denk ik zelf aan een meisje. Het maakt me helemaal niks uit, dus we wachten het gewoon lekker af.

Kben ook al aan de grote schoonmaak begonnen!! De zolder heb ik lekker opgeruimd (lees: veel weggegooid) Twas echt een zooitje. Nu gai k zo naar beneden werken. Kwil het echt netjes hebben. Op het laatst zal ik wel genoeg hebben aan m'n zoontje en aan me zelf, dus wil ik zoveel mogelijk nu maar vast doen. Volgende week ga ik beginnen aan het nieuwe kamertje van m'n zoontje (waar hij over een jaar pas heen gaat, maar goed... je moet een keer beginnen :p)

Nu genoeg gekletst. Kga weer eens wat wassen en strijken.............. m'n wasmachine was kapot, maar hij doet het gelukkig weer. Blijkt er een zeefje in te zitten die je af en toe moet schoonmaken... Nooit van gehoord haha!!!

doei!!

Hallo Meiden,

Hier nog geen rode duiveltjes.... voel wel steken enzo en heb het gevoel dat er van alles gaande is in mijn buik. Vanochtend test gedaan en die was negatief. Denk ook dat ik gewoon ongi ga worden. Hoop het wel want dan heb ik ook een redelijk nette cyclus namelijk. Loop nu vaak naar de wc om even te kijken. Gisteravond had ik behoorlijk wat steken in mn onderbuik iets wat ik normaal gesproken niet heb als ik ongesteld moet worden. We wachten "rustig" af.

@Sukkie:
Ja je ziet vaak dat als je ergens erg mee bezig bent dat je het dan overal juist ziet. Zelfde als met stoppen met roken... opeens zag ik iedereen om me heen roken.
Hoe gaat het voor de rest met leren?? Kan je er nog de kracht voor vinden?
Succes in ieder geval.

@Rianne:
Begrijp dat je er even niet teveel mee bezig wilt zijn, dat kan een behoorlijke impact op je hebben namelijk.
Jammer dat je nega getest hebt, maar ja geen ongi zegt toch ook een hoop en je overige klachten ook.... Ik duim voor een positieve test volgende test en dat de rooie duiveltjes wegblijven natuurlijk!

@Twijfeltje:
Jammer dta je ongesteld bent geworden meid. Op naar de volgende ronde met veel klusplezier! Geniet van je vrije dagen met je mannetje! Het is er goed weer voor.

@Jt:
Gefeliciteerd met je mooie gezonde kindje!! Zal inderdaad toch een opluchting zijn als je hoort en ziet dat alles helemaal klopt en gezond is!
Geniet ervan.

Aan de rest van de meiden:
Het is gister inderdaad wat aan de rustige kant geweest op het forum.
Iedereen even wat anders te doen gehad dat moet natuurlijk ook...
als we elkaar maar niet vergeten en lekker veel blijven ouwehoeren zoals we gewend zijn!!

Ik wens iedereen een hele mooie dag!
Kussss Ilse

P.S. Banner klopt niet maar die pas ik wel aan als ik wat meer weet....

Goeiemorgen lieve meiden,

Ben er vroeg bij vanochtend! Had het er gister met Marijke over dat ik er eigenlijk nooit vroeg bij ben dus dat kon ik niet over mijn kant laten gaan. Geef toe het is nog niet voor negenen, maar vind dat ik best op tijd ben

Gisteravond heel gezellig bij Marijke en Richard langsgweest, erg lekker gegeten, gezellig gekletst, de toekomstige kinderkamer en spulletjes gezien en spelletjes gespeeld op de Wii, ik kan jullie verzekeren pfff das nog best lastig... was dan ook tot 2 x toe laatste. Volgende keer revenge haha.

@Sukkie, hihi als ik het af laat weten in de middag is het inderdaad errug rustig op het forum over het algemeen. Is echt selectieve waarneming he, al die baby's zien als je zelf zo graag zwanger wilt raken. Hoop dat jij je heel snel bij de groeiende buikenclub mag voegen hoor meis! Succes met leren! Het was supergezellig gisteraaf!

@Rianne, goed te begrijpen hoor, die zelfbescherming, we hebben allemaal wel een mindere forumperiode (gehad) om even afstand te nemen. Is gewoon heel belangrijk dat je schrijft als je daar zin in hebt, als je je prettig voelt. Is ook best confronterend om op een forum te zitten waar ook al een aantal zwangeren meeschrijven. Uiteraard ook handig voor tips en ervaringen maar snap dat het soms even te veel wordt. Goed dat je het zelf gewoon even aangeeft, wij hebben er alle begrip voor! Spannend hoor, je bent inmiddels 4 dagen overtijd. Toen je testte zat je natuurlijk een dag voor je NOD, kan zijn dat je hcg gewoon nog te laag was... kan ook zijn dat je lichaam helemaal ontregeld is maar zou er voor de zekerheid vandaag, morgen of zeer binnenkort, als je nog niet ongi geworden bent nog eens een testje tegenaan gooien. Kan ook zijn dat je test bij jou pas positief is als je een week overtijd bent of langer. DuimDuimDuim, hou ons op de hoogte meis!

@Elleste, erg he, om te verzwijgen dat je aan het proberen bent zwanger te raken. Af en toe opmerkingen van familie of vrienden misschien... heel herkenbaar. Toen ik echt net zwanger was (6 wk) hadden wij een bruiloft en waren daar met vrienden die toen begonnen over het feit dat mijn man en ik vast hele "knappe" kindjes zouden gaan krijgen. Dan wil je echt gelijk zeggen we zullen zien over 8 maanden.... maar dan moet je nog even zwijgen. Succes meis met het voor je houden en toch wel een beetje stil genieten alvast! Is een mooi geheimpje tussen jullie tweetjes.

@Twijfeltje, balen meis! Had graag ander nieuws van je vernomen. Op naar de volgende ronde dan maar. Hoop dat je niet te veel last hebt van buikpijn en alle andere vervelende dingen die er bij komen kijken. Wat is je nieuwe NOD datum? Geniet van jullie lange vrije weekend samen!

@Jt, wat ben je toch een heerlijk georganiseerd dametje! Fantastisch! Ik dacht dat ik altijd alles netjes voor elkaar had thuis, maar als ik naar jouw plannen kijk dan kan ik daar wel eens een voorbeeld aan nemen. Lekker hoor dat je zolder al aan kant is. Hihi grappig van je wasmachine, weet ik ook niks van hoor! Succes vandaag met al je plannen meis. Heerlijk dat je pretecho goed was en dat jullie nu lekker samen kunnen gaan genieten.

@Vieguh,meis weet je al iets? Heb je al opnieuw getest? Zo spannend, hou ons op de hoogte!!!DuimDuimDuim!!!

@Shar, was gezellig zonet op msn, geniet lekker van je groeiende buikje!

Ga vanmiddag lekker met een vriendinnetje de stad in! Denk dat als ik iets leuks zie voor onze kleine Puk dat ik het toch echt ga meenemen. Heb zelf nog niks gekocht qua kleertjes ofzo...dus wel bijzonder eerste eigen aanschaf.

Meiden, het zonnetje schijnt door het hele huis heen, wat een prachtige dag! Word ik helemaal vrolijk van, hoop jullie ook!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Svtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
 4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
  8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
 17 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

twijfeltje1984
25
5
1

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie

j-t

senorita

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)

shar25
26-06-09
2de echo

baby23 stephanie

kidsvos
06-06-09
2de afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x

@Twijfeltje, heb jouw even een rood gezichtje gegeven, niet leuk! Je staat onderaan het nieuwe lijstje, als je je NOD weet kun je em even invullen of het doorgeven dan vul ik of iemand anders em even in.

@Alle zwangeren, meiden ik heb de oude afspraken even verwijdert, hoop dat jullie inmiddels nieuwe afspraken gemaakt hebben met verloskudinge, huisarts of gyn... dan kan het schema up to date blijven!

Had niks te doen, vandaar, ga me zo maar eens klaarmaken voor een dagje shoppen!

Kus Svtje

Terug
Bovenaan