Goeiemorgen lieve meiden,
Ben er vroeg bij vanochtend! Had het er gister met Marijke over dat ik er eigenlijk nooit vroeg bij ben dus dat kon ik niet over mijn kant laten gaan. Geef toe het is nog niet voor negenen, maar vind dat ik best op tijd ben
Gisteravond heel gezellig bij Marijke en Richard langsgweest, erg lekker gegeten, gezellig gekletst, de toekomstige kinderkamer en spulletjes gezien en spelletjes gespeeld op de Wii, ik kan jullie verzekeren pfff das nog best lastig... was dan ook tot 2 x toe laatste. Volgende keer revenge haha.
@Sukkie, hihi als ik het af laat weten in de middag is het inderdaad errug rustig op het forum over het algemeen. Is echt selectieve waarneming he, al die baby's zien als je zelf zo graag zwanger wilt raken. Hoop dat jij je heel snel bij de groeiende buikenclub mag voegen hoor meis! Succes met leren! Het was supergezellig gisteraaf!
@Rianne, goed te begrijpen hoor, die zelfbescherming, we hebben allemaal wel een mindere forumperiode (gehad) om even afstand te nemen. Is gewoon heel belangrijk dat je schrijft als je daar zin in hebt, als je je prettig voelt. Is ook best confronterend om op een forum te zitten waar ook al een aantal zwangeren meeschrijven. Uiteraard ook handig voor tips en ervaringen maar snap dat het soms even te veel wordt. Goed dat je het zelf gewoon even aangeeft, wij hebben er alle begrip voor! Spannend hoor, je bent inmiddels 4 dagen overtijd. Toen je testte zat je natuurlijk een dag voor je NOD, kan zijn dat je hcg gewoon nog te laag was... kan ook zijn dat je lichaam helemaal ontregeld is maar zou er voor de zekerheid vandaag, morgen of zeer binnenkort, als je nog niet ongi geworden bent nog eens een testje tegenaan gooien. Kan ook zijn dat je test bij jou pas positief is als je een week overtijd bent of langer. DuimDuimDuim, hou ons op de hoogte meis!
@Elleste, erg he, om te verzwijgen dat je aan het proberen bent zwanger te raken. Af en toe opmerkingen van familie of vrienden misschien... heel herkenbaar. Toen ik echt net zwanger was (6 wk) hadden wij een bruiloft en waren daar met vrienden die toen begonnen over het feit dat mijn man en ik vast hele "knappe" kindjes zouden gaan krijgen. Dan wil je echt gelijk zeggen we zullen zien over 8 maanden.... maar dan moet je nog even zwijgen. Succes meis met het voor je houden en toch wel een beetje stil genieten alvast! Is een mooi geheimpje tussen jullie tweetjes.
@Twijfeltje, balen meis! Had graag ander nieuws van je vernomen. Op naar de volgende ronde dan maar. Hoop dat je niet te veel last hebt van buikpijn en alle andere vervelende dingen die er bij komen kijken. Wat is je nieuwe NOD datum? Geniet van jullie lange vrije weekend samen!
@Jt, wat ben je toch een heerlijk georganiseerd dametje! Fantastisch! Ik dacht dat ik altijd alles netjes voor elkaar had thuis, maar als ik naar jouw plannen kijk dan kan ik daar wel eens een voorbeeld aan nemen. Lekker hoor dat je zolder al aan kant is. Hihi grappig van je wasmachine, weet ik ook niks van hoor! Succes vandaag met al je plannen meis. Heerlijk dat je pretecho goed was en dat jullie nu lekker samen kunnen gaan genieten.
@Vieguh,meis weet je al iets? Heb je al opnieuw getest? Zo spannend, hou ons op de hoogte!!!DuimDuimDuim!!!
@Shar, was gezellig zonet op msn, geniet lekker van je groeiende buikje!
Ga vanmiddag lekker met een vriendinnetje de stad in! Denk dat als ik iets leuks zie voor onze kleine Puk dat ik het toch echt ga meenemen. Heb zelf nog niks gekocht qua kleertjes ofzo...dus wel bijzonder eerste eigen aanschaf.
Meiden, het zonnetje schijnt door het hele huis heen, wat een prachtige dag! Word ik helemaal vrolijk van, hoop jullie ook!
Een dikke knuffel voor jullie allemaal!
Liefs Svtje