wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Goeiemorgen meiden,

De NOD's houden ons wel echt in spanning he! Pffff ben zo benieuwd wanneer de smileys uit de grond gaan schieten. Kom maar op!!!

Ben nog steeds lekker rustig aan aan het doen, vandaag even een paar wasjes draaien, de was opvouwen, dekbedje strijken, even door de woning heen, koken en tas inpakken. Lijkt veel, maar is in feit zo klaar gelukkig. Nu even lekker aan het msnen met Marijke en een recept opgezocht voor de Spaghetti Bolognese die ik vanavond ga maken, ben erg benieuwd! Probeersels zijn hier altijd welkom, dus zal eens kijken of ik de mannen blij kan maken vanavond.

@Vieguh, tuurlijk wil je het liefst gelijk zwanger zijn, denk dat iedereen er zo over denkt hoor meis. Daarvoor zitten we hier ook lekker met z'n allen, wensen en verlangens... bij de een duurt het helaas wat langer dan bij de ander. Het zou natuurlijk super zijn als het in ronde 1 raak was!DuimDuimDuim!!!

@Rianne, Twijfeltje,Isa, meiden hou ons niet te lang in spanning he! DuimDuimDuim, Wij willen smileys, wij willen smileys, wij willen smileys!!!

@Sukkie, tuurlijk leven we met je mee mbt je sollicitatie, gaat hier voor namelijk over zwanger worden, maar zeker ook gewoon lekker kletsen, meeleven, afleiden en alles wat er nog meer bij komt kijken. Ons tweetjes doen rustig aan hoor ben wel lang op de bruiloft geweest, maar heb heerlijk op zo'n luxe bank gelounched, ben niet op de dansvloer geweest en het water werd onbeperkt aangevoerd door de dames en heren om me heen, vandaar dat ik het zo lang volgehouden heb denk ik.

@Friezinnetje, had je gister natuurlijk al in het schema gezet, maar lag er vanacht van wakker, dat wil zeggen kon niet slapen en moest er aan denken dat het niet klopte wat ik getypt had. Je stopt nu pas met de pil, dus is nog 0de ronde 1ste kindje nu, je volgende NOD is pas ronde 1, dat ga ik even veranderen in de tabel, dan denk je niet (of anderen) ineens hoezo ode ronde hihi.

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09
2e afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x
Zo, even aangepast in de lijst, moet niet zo zijn dat je in je officiele 1ste ronde al gelijk de 2de ronde in gaat! Waar je al niet aan kunt denken he, als je niet kunt slapen.

@Senorita, wilde nog even laten weten dat we je hier wel missen hoor meis! We weten dat je het druk hebt met je werk, maar zouden het leuk vinden om te horen hoe het met je gaat en met die kleine in je buik? Hoe voel je je?

@Chanti, ook naar jou ben ik errug benieuwd? Nog niet ongi? Hoop echt dat het binnenkort een keertje door mag breken hoor!

@Sanne, ook jij bent al een tijdje niet meer langsgeweest, alles goed met je? Ben je inmiddels ongi geworden? Of heb je een positieve test in handen gehad? We zijn uiterard erg nieuwsgierig!

@Roselien, hoe gaat het nu met je? Heb je het bij kunnen leggen met je vriend? Hoop dat het allemaal in orde is of mag komen voor je!

@Mie_pie, long time no forum meid! Hoe gaat het met je zwangerschap, blijf wel een beetje op de hoogte via Marijke natuurlijk, maarre wel leuk als je nog eens even komt babbelen hier en je mooie banner komt showen! Je bent tenslotte het verst van ons allemaal.

@Shar, bij jou ook alles goed? Veel last van kwaaltjes?

@Baby, hoe verloopt jouw zwangerschap? Ook erg benieuwd!

@Kidsvos, jij bent lekker op vakantie, hoop dat je een heerlijke week mag hebben met je man en kindjes. Lekker weer en genieten van de natuur en rust!

@Lynn, hoop dat jij het ook heerlijk mag hebben op je lange vakantie, lekker tot rust komen, genieten van je mannetje en de prachtige omgeving waar je je ongetwijfeld zult bevinden. Jouw NOD is ook niet zo ver meer, wie weet een vakantie kindje???DuimDuimDuim... hou ons op de hoogte als je weer terug bent.

@Dora, weet dat je afstand neemt hoor, maar wilde toch even laten weten dat ik aan je denk. Hoe is het je kleine meid? Alles goed?

@Anne, meis nog maar 9 nachtjes en dan mogen we op controle!!! Joepie!!!

@Loeske, bij jou ook alles goed? Het idee dat jullie in februari papa en mama gaan worden al helemaal geland? Zo gaaf!!!

Een tijdje geleden schreeft dejong1970 (Heidi)  ook met ons mee, heb haar nog steeds op msn en hoorde dat ze inmiddels zwanger is! Helemaal goed dus, weet niet of ze hier nog komt schrijven, maar geloof wel dat ze af en toe meeleest.

Gewoon leuk om naar (bijna) iedereen weer eens een berichtje te schrijven. Een hele fijne maandag allemaal, succes met werken en pas goed op jullie zelf!!!

Dikke knuffel Svtje

hallo meiden

hier ben ik weer hihi voor je knippert loop je een dikke pagina achter haha heb wel bijna alles gelezen hoor maar de energie om te typen is er niet haha
dwing mezelf nu gewoon om het te doen (met beetje dwang van svtje)
op de vraag hoe gaat het met mij nou niet zo goed nog hihi overgeven heeft nog steeds de overhand hier maar ja je moet er iets voor over hebben

met miepie is trouwens alles goed dinsdag heeft ze de 20 weken echo dus dat is spannend dan krijgt ze als het goed is te horen wat het word dus extra spannend ze heeft helaas door omstandigheden geen internet nu dus dacht zal ff een stukkie over haar typen ze baalt er wel van hoor dat ze niet mee kan kletsen dus geef alle reacties over haar door ze voelt zich nu echt goed.

@kidsvos
super dat die broek niet meer dicht gaat zo moet het haha

@svtje
kunnen we weer vriendjes zijn

@vieguh
super toch die aandacht voor de trouw foto's en hoe is het met de nod??????
wat leuk dat de oogjes open zijn van je reutje lijkt me heel schattig hihi
hoe was de film van je vader???

@belgisch
jemig das ff schrikken zeg gelukkig is alles goed ben zo blij voor je snap het helemaal dat je traantjes had zou ik ook hebben.
heb hier boven dan eindelijk geschreven hoe het met me gaat hihi

@loeske
ja ik voel me echt zwanger hihi voor ik kan twijfelen sta ik weer boven het toilet om de inhoud eruit te gooien dus das genoeg bevestiging ben het nu wel helemaal zat hoor.
hoop dat ik me volgende week beter ga voelen moet namelijk maandag weer gaan werken dan zijn de 2 weekjes al weer om. en dat msnen komt helemaal goed hoor meis we halen de tijd nog wel in hihi.

@elleste
geen idee of het erfelijk is die miskramen maar verloskundige vraagt er als je zwanger bent wel naar en als het zo zou zijn wat verschrikkelijk is dan kunnen ze onderzoek doen waar het vandaan komt hoop dat je er iets aan hebt

@line
veel succes met klussen en ik hoop op een smile voor je meis

@twijfeltje
wat super spannend heb je ondertussen al getest?

@midani
ik hoop zo voor je dat het raak is kan me ook goed voorstellen dat je niet altijd zin hebt om te reageren lukt mij ook niet altijd maar vind het leuk om zo af en toe te lezen hoe het mt je gaat

@kwisjuh
heel veel plezier op vakantie en je weet het nooit he dus lekker testje mee en hopen op een smile ik duim voor je meis

@friezinnetje
wat een spannende tijd voor jou zeg nu hoop dat je snel een smile mag zetten en wens je van harte welkom op dit gezellige forum hihi

@sukkie
meis fijn dat je lekker voor de volgende ronde gaat heerlijk die keuze hoefde wij niet te maken dat weet je maar ben blij dat je je geluk voort zet en ff lekker op zijn beloop laten is mischien juist wel goed hoop dat het snel lukt en dat je snel iets hoor van je sollicitatie denk dat met zoveel meiden die duimen het haast wel goed moet komen

en alle meiden die svtje opnoemt die we bijnan iet meer horen meiden ben ook echt benieuwd hoe het gaat dus als jullie nog lezen laat ff een berichtje achter ook jullie ben ik niet vergeten hoor
@wachters succes
@klussers ik wil smiley's zien dus kom op
@zwangeren geniet van dit wonder van zwanger zijn

xxxx

Iedereen is weer druk aan de schrijf zie ik :D

@marijke, ja je hebt gelijk als zoveel meiden mee duimen.. wat een steun kun je hebben aan een forum he! Nou ja, een forum. Het is natuurlijk HET forum, het allerleukste en gezelligste!

@Sv, mmm spaghetti jam jam. Laat je voor jezelf het vlees weg? Of ga je de poging wagen?

@miepie, ik vertrouw er even op dat marijke je dit doorgeeft  fijn dat het zo goed met je gaat! Ik ben heel benieuwd naar je 20 weken echo, heel veel plezier! Je krijgt dan echt al een idee hoe je kleintje er ongeveer uit ziet..

Een collega zei afgelopen week tegen me; ach en als je nog geen baan hebt na de zomervakantie kun je toch meteen aan kindjes beginnen, ik zou dat doen als ik het weer over kon doen. Als er dan weer werk is in het onderwijs heb jij tenminste al je gezinnetje.
Zo.
Bijzonder, want niemand weet natuurlijk dat we bezig zijn...een opstekertje!

Groetjes aan iedereen en nog een fijne middag!

hey sukkie

ik geef het zeker door aan miepie dat beloof ik ga dinsdag naar dr toe dus dan zal ik alles doorgeven

en over die collega zo zie je maar je idee was toch niet zo gek hihi zet hem op meis

xxx

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2e echo (hartecho)

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x
 zo ff mijn echo dagen aangepast in schema liep achter zag ik

xxxx

Goeieavond meiden!

Jullie willen niet geloven hoe lekker ik gegeten heb vanavond! Wat een heerlijke spaghetti Bolognese, recept via smulweb met wat aanpassingen. Echt hmmmmmm voor het eerst sinds tijden dus ben ik echt trots op! Hoop dat het zo mag blijven.

@Sukkie, zelfs incl. vlees, goed he!

Hoop dat jullie allemaal net zo lekker gegeten hebben vanavond!

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan