Goeiemorgen lieve meiden,
Ben er vroeg bij vandaag. Mijn mannetje is op voor een examen en dat begint om 09.00 nu heb ik natuurlijk geen rust meer om te slapen en wil zometeen gelijk de uitslag horen! Als hij dat examen heeft is er volgens mijn niks meer te halen voor hem, dan is alles achter de rug. Kapitein was hij sowieso al lang, maar het laatste stukje varen tot in Frankrijk moet nog even gehaald worden in theorie.
Gisteravond toch weer niet zo fit geweest, weet niet of die kleine zoiets heeft vanne..mama laat gewoon even weten dat ik er ben hoor. Misschien toch maar weer eens rondkijken voor ander eten. Vanavond BBQ dus we zullen zien, neem gewoon alleen waar ik zin in heb.
Vandaag huisje eerst maar eens op orde brengen, een van de redenen waarom ik msn nog niet heb opgestart, dan kom ik serieus niet verder dus eerst poetsen en dan babbelen.
@Zebraatje, fijn hoor dat je het toch met mensen hebt kunnen delen dat jullie proberen om een kindje te krijgen. Kan me goed voorstellen dat je wel hebt aangegeven dat je niet om de haverklap wil horen... en ben je al zwanger? Zo irritant en niet subtiel, daar wordt soms echt niet over nagedacht. Haha die klapperende eierstokken, hoor het in mijn fam ook regelmatig. Vind het een erg leuke term! Wij zouden zelf eerst wachten tot na vorige zomervakantie, maar uiteindelijk door drukte in werk niet op vakantie geweest dus zouden we in oktober/november gaan, maar dat kwam ook niet uit en toen had ik zoiets van dan maar niet op vakantie. We zien wel hoe het loopt, ik zou zo graag een kindje willen en zo belandde bij ons de pil in de prullenbak. Mede doordat ik door de pil ook echt niet goed in mijn vel zat, was er aggressief en depri van. Mijn mannetje had zoiets van stop er toch lekker mee, we zien wel. Na het stoppen voelde ik me gelijk een heel stuk beter en toen ik beter in mijn velletje zat was het weer makkelijker om wat kilo's kwijt te raken en daardoor zat en zit ik nu nog beter in mijn velletje. Al ga ik natuurlijk nu wel groeien maar dat vind ik alleen maar mooi. Succes met klussen jullie he!
@Sukkie, neem de tijd en geeft je lichaam de tijd! Hoop het echt voor je dat het jullie heel snel gegeven mag worden, maar probeer er niet te verdrietig van te worden als het nog eventjes duurt. Mag ik zelf eigenlijk niks van zeggen want heb toch ook wel wat traantjes gelaten door de spanning en zoveel bezig zijn met zwanger worden. Gelukkig had ik jullie,wil in het bijzonder ff Marijke noemen hoor, die heeft me er af en toe echt doorheen gesleurd! Thanks meis! Wat mijn mannetje altijd zei en eigenlijk nog steeds over van alles: "Het komt zoals het komt"! Wat je ook wil, je kan er toch niks aan veranderen, het wordt je gegeven! Was moeilijk om me erbij neer te leggen want ben zelf niet zo nuchter en jij en je mannetje volgens mij ook niet, echt gevoelsmensen, maar uiteindelijk heeft hij wel gelijk. Duim heel hard voor je en hoop dat je ons binenkort mag verblijden met heel mooi en bijzonder nieuws! Hartje horen was geweldig gister en superleuk dat jij met je zus mee mag om het hartje van je neefje of nichtje te horen. Geniet ervan meis en maar hopen dat jij daar binnenkort voor hetzelfde doel op tafel mag liggen
@Kidsvos, ja hoor, is nog genoeg voor jullie over om eens lekker los te gaan op babyshopgebied! Moet zeggen dat het bij ons vooral de grotere spullen zijn die in huis staan. De kleine spulletjes als kleertjes die ik al heb heb ik allemaal gekregen, ook wat knuffeltjes, maar verder nog niet zo veel. Wat ontzettend knap van je dochtertje dat ze zo goed een geheimpje kan bewaren, heerlijk lijkt me dat! Geniet lekker van je kids en van die kleine in je buik.
@Lynn, tuurlijk valt het zwaar om na zo'n heerlijke vakantie weer op kantoor te moeten verschijnen. Het dagje thuiswerken was waarschijnlijk wel erg prettig om even in te komen voor je. Goed op jezelf passen en gewoon toegeven aan je vermoeidheid als je daar de mogelijkheid toe hebt. Vertrouwen hebben in je lichaam vind ik een erg mooi motto voor dit topic! Al laat het ons nog wel eens in de steek, we zullen het er toch nog een tijdje mee gaan doen!
@Poohh, heb zelf wel last gehad van het feit dat mijn ongi begon met bruinig, later wat rozig en vervolgens echt gigantische buikpijn en ongi die verder doorkwam. Dit gebeurde bij mij de laatste keer voordat ik positief testte. Ook dit wil natuurlijk weer niks zeggen want het kan bij jou allemaal anders zijn, hoop het voor je hoor meid dat het niet doorzet en jij ons ook mooi nieuws kan geven! DuimDuimDuim!!!
@Anne, meis wat heerlijk dat je kleintje zo lekker aan het rondzwemmen was. Zo ontzettend bijzonder om te zien! Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad? Geniet er lekker van!!! Was inderdaad super om hartje te horen, ze moest even zoeken maar gelukkig vond ze em luid en duidelijk daarna! Ik krijg mijn mannetje niet overtuigd om het toch maar te weten wat het wordt, maar kan me voorstellen dat jij het nog even gaat proberen. Kan zelf ook ineens niet wachten tot het winter wordt, met name december.... normaal kan de zomer me niet lang genoeg duren, maar ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig!
@Shar, morgen je 2de echo! Spannend hoor, hoop dat alles goed mag zijn, hou ons op de hoogte!
@Friezinnetje, vandaag je NOD, heb mijn reserveduimen vast uit de kast gehaald, want ze draaien al een tijdje overuren hier. DuimDuimDuim!!!
@Kwisjuh, weet niet of je de berichtjes van ons kunt checken in Duitsland, maar ook voor jou bijna NOD! Meid, duim voor je en hoop op goed nieuws!
@De juli-NOD-dames, de maand juni is weer bijna om, dus ook voor jullie komt het dichterbij!!! Zou heerlijk zijn om de nieuwe maand weer met prachtige brede smileys te mogen beginnen. Begin gewoon vast met duimen, die paar kunnen er ook nog wel bij
Geniet allemaal van deze dag, het zonnetje is al weer in de weer dus moet helemaal goedkomen. Werkse voor de dames die er hard tegenaan moeten vandaag!
Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal, Svtje