wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Hoihoi,

Jeetje Schippersvrouwtje. Ik sta er altijd weer versteld van te kijken hoe zulke lappen tekst jij typt. Ik moet zeggen dat ik het wel altijd leuk vind hoor! (moest net heel erg lachen om wat je hierboven schreef) Je schreef dat je mannetje geslaagd is (waarvoor natuurlijk van harte!!) en dat je toen gezellig samen het huis hebt schoongemaakt. Ik zag het helemaal voor me hihi. Ik geloof niet dat ik mijn mannetje daarmee zou kunnen belonen.... (zie het al voor me: " gefeliciteerd schat! en omdat je geslaagd bent, mag je nu heerlijk met mij het huis schoonmaken" hihi)

groetjes Elleste

hey hoi allemaal
ik had gisteren een mail ben van jongegezinnen en zwanger.nl
klopt wel geloof ik dat ze dan het forum voor 2 dagen sluiten?!
29 en 30 juli of heb ik het  nu helemaal verkeert gelezen.
of ben ik gewoon laat op de hoogte en wisten jullie dat al?
geloof dan dat ze de hele site gaan veranderen en het wordt dan www.zwanger.nl
dus ben benieuwt!

midanie jammer nog geen positieve test en over nod heen dat lijkt me best irritant.
weet even niet meer hoelang je van de pil af was, maar ik had voor mijn zoontje zwangerschap een lange cyclus van wel 5 tot 6 weken.
maar voor deze weer een hele korte.
hoop wel voor je dat je zwanger bent en dat je gewoon nog niet positief test nu omdat hcg hormoon nog te laag is.

groetjes van mij

Goeiemorgen meiden,

Alweer een prachtige dag, als het nou eens lekker zo bleef. Het zonnetje er elke dag bij!
Vandaag komt bij ons de droger, die hadden we nog niet, maar nu waskamer (drogen)  babykamer wordt is het toch wel een vereiste. Verder gaat al het afval naar de vuilstort en gaan we gezellig met vrienden naar hun huisje kijken en eten bij de Mac (lekker ongezond vandaag)

@Zebraatje, meis wat vervelend dat je zoooooo moe bent. Het zou heel goed kunnen zijn dat het van het ontpillen is hoor, je lichaam kan gekke dingen met je doen. Natuurlijk hoop ik voor je dat het moe zijn met andere dingen te maken heeft, om precies te zijn met zo'n prachtig wondertje in je buik. We zullen het volgende week merken. Heel spannend allemaal! DuimDuimDuim!!!

@Elleste, haha als ik het stukje teruglees moet ik er ook wel om lachen ja. Was eigenlijk meer een opsomming wat we die dag gedaan hadden als een beloning omdat hij geslaagd was. Nou moet ik zeggen dat hij er niet een groot ding van maakte hoor, hij moest ff 20 meerkeuze vragen beantwoorden die hij vervolgens in 20 minuten af had en maar 2 fout dus ja... Heb echt een superman, die me echt met van alles en nog wat in en rond het huis helpt, dus mag zeker niet klagen! En wat dat vele en lange stukken schrijven betreft, iemand moet dit topic toch aan elkaar kletsen

@Kidsvos, heb ook een mail gehad van jongegezinnen inderdaad dat het forum 2 dagen uit de lucht gaat en dat alles dan overgezet wordt. Er gaan wat dingen veranderen. Over het algemeen schijnt het overzichtelijker te worden, maar in het begin zullen er ook wat dingen niet kunnen geloof ik. Als het goed is worden we uiteindelijk (als je nog naar jongegezinnen zou gaan) vanzelf verwezen naar zwanger.nl oid. Ben benieuwd of het net zo lekker en makkelijk kletst als hier! Gaat het goed met je zwangerschap? Hoe voel je je?

@Midanie, loopt de spanning bij je nog steeds op? DuimDuimDuim!!!

@Poohh, heb jij al duidelijkheid? Hoop het zo voor je!

@Kwisjuh, ook al ben je in Duitsland, je verschijnt gewoon in het rijtje hoor! Hoe is het bij jou? Al getest?

Fijne dag allemaal!

Veel liefs Svtje

Hey, nog een keer thnx allemaal voor de lieve berichtjes maar ben vanmorgen dus eindelijk ongi geworden na 37 dagen. Dus als ik doorreken voor de volgende ronde dan is mijn nod pas 2 augustus en sla ik juli helemaal over helaas. Wil iemand die even veranderen in de lijst, thnx. Op naar de volgende ronde!

Hier is het helaas niet echt zonnig, wel jammer want een kennis van ons trouwt vandaag. Verder ben ik nu op mijn werk en zit even stiekem online haha. Wou dat ik zo'n makkelijk mannetje had svtje, die van mij doet wel wat maar alleen als ik hem ook echt vraag anders laat hij de rotzooi gewoon liggen hoor.

Morgen laatste dansavond van ons dansseizoen en dan vakantie van het dansen en beginnen we pas half augustus weer. Ik zal wel iets moeten verzinnen deze weken om mijn conditie een beetje op pijl te houden anders kan ik het straks niet eens meer volhouden en zeker niet als ik ook nog eens zwanger ga worden natuurlijk.

Nou ik ga even weer aan het werk, tot later.

xxx Midanie

Ow ja ik had nog een vraagje, misschien weet iemand dit. Ik heb dag 19 mijn ei gevoeld (volgens mij) en een positieve ovulatietest gehad. Is het dan niet raar dat ik pas 19 dagen daarna weer ongi wordt? Normaal hoort dit toch 14 dagen te zijn? Als dat zo is dan heb ik pas 5 dagen na mijn positieve ovulatietest een eisprong gehad maar dat kan toch niet. Denk dat we deze ronde maar extra veel en lang gaan klussen om er zeker van te zijn dat we mijn eitje niet missen  

xxx Midanie

Hey Midanie,

Balen van je ongi zeg! Wel fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe bent, maar had leuker geweest om ander nieuws en smiley hier neer te zetten natuurlijk! Kop op en op naar de volgende hopelijk vruchtbare ronde! Zal je gegevens aanpassen in de tabel. Hoop dat je er niet al te veel last van hebt en dat het snel over mag zijn, zodat je weer kunt gaan klussen! Ja, heerlijk joh zo'n man! Heb echt een lot uit de loterij

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
 4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
  8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni
 17 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni
 18 juni

lyn79
30
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni
26 juni

poohh
24
4
1
24 juni

friezinnetje25
25
0 (pil)
1
25 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

zebraatje168
27
1
1
  4 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

vieguh
27
2
1
17 juli

twijfeltje1984
25
5
1
23 juli

nod's augustus

/

midanie
26
4
1
2 augustus

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja het word een meisje

hoera een meisje

04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
21-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

lyn79
nee in eerste instantie niet
als wij het weten, dan jullie ook
27-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie

j-t

senorita

schippersvrouwtje

21-07-09
22-07-09
20 weken echo 12.30
controle verloskundige 13.15

marijke_en_richard
06-07-09
14-07-09
2de afspraak verloskundige
2de echo (hartecho)

shar25
26-06-09
2de echo

baby23 stephanie

kidsvos
07-06-09
2de afspraak verloskundige

anne/belgies
17-07-09
controle verloskundige 15.00

loeske
22-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho

lyn79

wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

xx

marijke_en_richard
een jongen!!!
xx

x

shar_25

xx
xx

baby23

xxx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x
x

loeske
nog geen idee
xxx
x

lyn79
een jongen
x
Zo meis, je staat er weer in!

Kus Svtje

Hoi meiden,

@Midanie:
jammer dat je ongi bent geworden meid.
Had wel een smile willen zien mja nieuwe ronde nieuwe kansen toch?!
Wat betreft je eisprong durf ik geen antwoord op te geven. Ik heb wel eens vaker gehoord dat je vanaf je eisprong niet perse na 14 dagen ongesteld hoeft te worden. Kan langer zijn kan korter zijn maar gemiddeld 14 dagen ofzo.

@Friezinnetje :
ja ik ben net zo blond als Sv'tje.... alleen ik heb geen excuus.... je hebt nu natuurlijk nog een pilbloeding.... maar........ je kan nu wel lekker gaan beginnen meid! Succes spannend hoor allemaal!

Ik heb al vanaf mn ongi krampen in me buik zelfs nu  het voorbij is blijf ik die krampjes houden heel irri.... was ook weinig ongesteld .... wart kan dat zijn? Nog ontpilen ofzo? Ben ook nog steeds hondsmoe..... al met al wordt ik er niet vrolijk van.
Hebben anderen dit ook gehad met het ontpillen?

Het is weer heerlijk weekend bijna!! Kan niet wachten om strakkies lekker vrij te zijn.
Ff stofzuiger door het huis heeb slingeren en een dweil en meer ga ik niet doen denk ik.... tis nog vrij netjes allemaal.

Fijne dag vandaag allemaal
Liefs Ilse

Hey meiden,

nog even een update van mijn kant...

Ben vanochtend even bij de huisarts geweest en die vertelde dat ik nog even 1 a 2 maanden moet wachten om te kijken of er vanzelf nog wat gebeurt. Omdat ik voordat ik de pil ging slikken wel gewoon ongesteld was denkt hij dat vanbinnen alles wel gewoon goed zit. Hij wilde nog niet meteen aan medicijnen beginnen omdat die ook vaak het risico op meerlingen verhogen en ik bovendien nog niet zo oud ben dat er heel veel haast bij is. Als het nog niet vanzelf komt dan krijg ik over een paar maanden wel medicijnen om een eisprong op te wekken.
Vond het trouwens wel een beetje vreemd hoor, heb een nieuwe vervangende (jongere) dokter omdat de mijne met pensioen gaat binnenkort. Hij zei van "nu moeten we eerst even uitsluiten dat je niet zwanger bent"...."eh, da's nou juist de reden dat ik gestopt ben" "oh" Hij zei ook  "geen gyn. die je nu wat  wil geven  als je 18 bent, das meer als je  38 bent en haast hebt"  "euhm ik ben 24..." "oh pardon 24!" hahaha
Ik weet dat ik er niet oud uitzie, maar 18?!?
Toen ik vorig jaar bij mijn jongere broertje mee ging kijken op zijn nieuwe middelbare school dacht ook al iemand dat ik misschien wel een beetje oud was om daar op school te komen. Wat een grap, ik was toen zelfs al afgestudeerd aan de universiteit!

Naja da's een beetje offtopic hihi
Ben in iig weer een beetje gerustgesteld, ik wacht maar gewoon weer af, en kom jullie tegen die tijd vast weer stalken...

wacht-, klus- en zwanger-ze allemaal!

Liefs Chanti

Terug
Bovenaan